Oturbeni vr6

Závodní vozy, technika, úpravy

Moderátor: pajice

Uživatelský avatar
MKTech
Pilot
Pilot
Příspěvky: 855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slavkov

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od MKTech »

U Předohrabu konkrétně Corado VR6 Bi Turbo 1,2,3, jsou nepoužitelné rychlosti auto stále hrabe.
Přílohy
064.JPG
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací

Uživatelský avatar
MKTech
Pilot
Pilot
Příspěvky: 855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slavkov

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od MKTech »

Tady toho máte víc. Projekt je 10let starý to mhoho z vás ještě tahalo kačera na provázku. :mrgreen:
http://www.rostavr6.cz/corrado/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od Gixxer »

toto auto snad musel uz nekde videt kazdy :D ... vidim tam ovladani N75tkou takze to uz je nekde jinde, zadny manual kolecko :D
.

Uživatelský avatar
BADBOYSFAMILY
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4709
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha Picco
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od BADBOYSFAMILY »

jooooo Chomutovský fouklý corro, to je legenda :mrgreen:

Uživatelský avatar
zvooky
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3717
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od zvooky »

Ma ho ješte Rosta? Kde je ho vůbec konec?
BBS Motorsport

Uživatelský avatar
BADBOYSFAMILY
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4709
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha Picco
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od BADBOYSFAMILY »

má....proč by ho neměl mít ? :mrgreen: akorád jezdí na zahraniční srazy s nim no

Uživatelský avatar
zvooky
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3717
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od zvooky »

Fakt? Dlouho jsem nevidel zadnou fotku nic...
BBS Motorsport

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od jirkaTDI »

tak jsem si to tady přečetl a docela jsem se zasmál :lol: nejvíc mě pobavilo, že za 20tis. kč jde z 200koňovýho turbomotoru 400koňový... no nevím, asi mám zkreslený představy, ale když zůstaneme u koncernu, tak třeba ze známého motoru AGU 20VT se 150koňi v sérii bys za 20 tisíc udělal tam maximálně komplet výfuk od turba, něco málo na sání a chip a ani by ses nedostal přes 200koní...
nebo to naklápěcí turbo z TDI... je potřeba si uvědomit že výfukový plyny jsou u benzína daleko tepljší než u přímovstřikovýho diesela, takže při prvním pořádným přidání plynu by ti naklápěcí lopatky vylítly výfukem...

jinak já jsem sice h***o ladič, ale protože jsem dřív uvažoval o koupi passata VR6, ze zvědavosti jsem se koukal co by tak zhruba obnášela přestavba na turbo.
Základ je GO motoru, což se dá udělat relativně levně, do cca 20ti tisíc kč, k tomu lisovaný písty s kp 8,5:1 a Háčkový kovaný ojnice, obojí za cca 50 tisíc kč z německa.
Turbo kit bych 100% objednal z USA, protože za směšnou cenu okolo 1000dolarů (20tis. kč + doprava) dostaneš hromadu hraček, tj. např. kompletní chladič oleje, kompletní vzduchový vedení vč. IC, sací a výfukový parohy, WG s boost controlerem, turbo T3/T4...atd.
Turbo tady ještě dobře prodáš a koupíš nějakýho osvědčenýho garretta gt30 či co na ty VR6ky němci dávaj... (ten vyjde tak na 40tis. kč)
Potom ještě důležitá část, benzínový čerpadlo a velký vstřiky (nevím kolik stojí), spojka sachs race za 20tis. kč... a více méně v HW části máš vyhráno... už jen sehnat někoho, kdo to zvládne všechno sladit softwarově i mechanicky :roll:

ještě nezapomenout na podvozek a brzdy... je jasný že nebude stačit JOM za 5 tisíc a sportovní desky... ale bude to chtít nějaký 4pístkový brzdiče, pořádnej podvozek a tvrdý silentbloky.

navíc nikdy nebudeš mít jistotu že to bude fungovat a že se ti každou chvíli něco nerozsype (hlavně bych měl strach o převodovku), ale myslím že za cenu vybavený nový škody fábije by se dalo udělat fungující vr6 turbo se vším všudy :wink: pokud do toho někdo půjde, držím palec
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“