Oturbeni vr6
Moderátor: pajice
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Oturbeni vr6
U Předohrabu konkrétně Corado VR6 Bi Turbo 1,2,3, jsou nepoužitelné rychlosti auto stále hrabe.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Oturbeni vr6
Tady toho máte víc. Projekt je 10let starý to mhoho z vás ještě tahalo kačera na provázku.
http://www.rostavr6.cz/corrado/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rostavr6.cz/corrado/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oturbeni vr6
toto auto snad musel uz nekde videt kazdy ... vidim tam ovladani N75tkou takze to uz je nekde jinde, zadny manual kolecko
.
- BADBOYSFAMILY
- VWexpert
- Příspěvky: 4709
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha Picco
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oturbeni vr6
jooooo Chomutovský fouklý corro, to je legenda
- zvooky
- VWexpert
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
- BADBOYSFAMILY
- VWexpert
- Příspěvky: 4709
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha Picco
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oturbeni vr6
má....proč by ho neměl mít ? akorád jezdí na zahraniční srazy s nim no
- zvooky
- VWexpert
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oturbeni vr6
tak jsem si to tady přečetl a docela jsem se zasmál nejvíc mě pobavilo, že za 20tis. kč jde z 200koňovýho turbomotoru 400koňový... no nevím, asi mám zkreslený představy, ale když zůstaneme u koncernu, tak třeba ze známého motoru AGU 20VT se 150koňi v sérii bys za 20 tisíc udělal tam maximálně komplet výfuk od turba, něco málo na sání a chip a ani by ses nedostal přes 200koní...
nebo to naklápěcí turbo z TDI... je potřeba si uvědomit že výfukový plyny jsou u benzína daleko tepljší než u přímovstřikovýho diesela, takže při prvním pořádným přidání plynu by ti naklápěcí lopatky vylítly výfukem...
jinak já jsem sice h***o ladič, ale protože jsem dřív uvažoval o koupi passata VR6, ze zvědavosti jsem se koukal co by tak zhruba obnášela přestavba na turbo.
Základ je GO motoru, což se dá udělat relativně levně, do cca 20ti tisíc kč, k tomu lisovaný písty s kp 8,5:1 a Háčkový kovaný ojnice, obojí za cca 50 tisíc kč z německa.
Turbo kit bych 100% objednal z USA, protože za směšnou cenu okolo 1000dolarů (20tis. kč + doprava) dostaneš hromadu hraček, tj. např. kompletní chladič oleje, kompletní vzduchový vedení vč. IC, sací a výfukový parohy, WG s boost controlerem, turbo T3/T4...atd.
Turbo tady ještě dobře prodáš a koupíš nějakýho osvědčenýho garretta gt30 či co na ty VR6ky němci dávaj... (ten vyjde tak na 40tis. kč)
Potom ještě důležitá část, benzínový čerpadlo a velký vstřiky (nevím kolik stojí), spojka sachs race za 20tis. kč... a více méně v HW části máš vyhráno... už jen sehnat někoho, kdo to zvládne všechno sladit softwarově i mechanicky
ještě nezapomenout na podvozek a brzdy... je jasný že nebude stačit JOM za 5 tisíc a sportovní desky... ale bude to chtít nějaký 4pístkový brzdiče, pořádnej podvozek a tvrdý silentbloky.
navíc nikdy nebudeš mít jistotu že to bude fungovat a že se ti každou chvíli něco nerozsype (hlavně bych měl strach o převodovku), ale myslím že za cenu vybavený nový škody fábije by se dalo udělat fungující vr6 turbo se vším všudy pokud do toho někdo půjde, držím palec
nebo to naklápěcí turbo z TDI... je potřeba si uvědomit že výfukový plyny jsou u benzína daleko tepljší než u přímovstřikovýho diesela, takže při prvním pořádným přidání plynu by ti naklápěcí lopatky vylítly výfukem...
jinak já jsem sice h***o ladič, ale protože jsem dřív uvažoval o koupi passata VR6, ze zvědavosti jsem se koukal co by tak zhruba obnášela přestavba na turbo.
Základ je GO motoru, což se dá udělat relativně levně, do cca 20ti tisíc kč, k tomu lisovaný písty s kp 8,5:1 a Háčkový kovaný ojnice, obojí za cca 50 tisíc kč z německa.
Turbo kit bych 100% objednal z USA, protože za směšnou cenu okolo 1000dolarů (20tis. kč + doprava) dostaneš hromadu hraček, tj. např. kompletní chladič oleje, kompletní vzduchový vedení vč. IC, sací a výfukový parohy, WG s boost controlerem, turbo T3/T4...atd.
Turbo tady ještě dobře prodáš a koupíš nějakýho osvědčenýho garretta gt30 či co na ty VR6ky němci dávaj... (ten vyjde tak na 40tis. kč)
Potom ještě důležitá část, benzínový čerpadlo a velký vstřiky (nevím kolik stojí), spojka sachs race za 20tis. kč... a více méně v HW části máš vyhráno... už jen sehnat někoho, kdo to zvládne všechno sladit softwarově i mechanicky
ještě nezapomenout na podvozek a brzdy... je jasný že nebude stačit JOM za 5 tisíc a sportovní desky... ale bude to chtít nějaký 4pístkový brzdiče, pořádnej podvozek a tvrdý silentbloky.
navíc nikdy nebudeš mít jistotu že to bude fungovat a že se ti každou chvíli něco nerozsype (hlavně bych měl strach o převodovku), ale myslím že za cenu vybavený nový škody fábije by se dalo udělat fungující vr6 turbo se vším všudy pokud do toho někdo půjde, držím palec
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5