Oturbeni vr6

Závodní vozy, technika, úpravy

Moderátor: pajice

Uživatelský avatar
suflikvr6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 17.02.2008 23:03

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od suflikvr6 »

Willdaa píše:syncro
ale co ten kardan a ostatok znesie seriovka taky narast konikov ja sa obavam ze asi nie ....
nie ze by som sa dako pripravoval nieco take riesit ale len pre zaujem ....

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od Willdaa »

suflikvr6 píše:
Willdaa píše:syncro
ale co ten kardan a ostatok znesie seriovka taky narast konikov ja sa obavam ze asi nie ....
nie ze by som sa dako pripravoval nieco take riesit ale len pre zaujem ....
a predek ti takovej narust snese :?: prvni co tim vykonem a kroutakem rozthas je prevodovka takze je jedno jestli FWD nebo syncro ovsem zas se syncrem mas lepsi trakci.......s FWD za deste ani nevyjedes kopec
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
suflikvr6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 17.02.2008 23:03

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od suflikvr6 »

to je jafne ze by to potrebovalo prestavat cele cize zaver znie sen je krasa ale realita je tvrda .... :evil:

Uživatelský avatar
hanzhou
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5258
Registrován: 19.11.2008 21:46
Bydliště: Litomeřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od hanzhou »

kdyz jsem naposledy byl u pikachuxxxe tak zrovna daval interkoler pro oturbenou VR6

VÝROBA POLEPŮ BUDIKŮ A DALŠÍCH GRAFICKYCH PŘEDMĚTŮ na zakázku
ZDE (pro nedostatek casu pozastaven)
==============================
HARLEQUIN & VR6

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od Thomas »

A proc resit oturbeni atmosfery? Neni lepsi proste vzit preplnovanej motor a ten za par korun uplne jednoduse upravit tak, ze pojedde az to nebude hezky? :lol: Proc resit tezkej motor V6, kdyz muzu pouzit daleko lehci R4 preplnovanej? A hmotnost je u sportovniho nebo zavodniho auta absolutne zasadni - jak pri zrychlovani, brzdeni, ovladani, vyjezdu ze zatacek...
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od Thomas »

vendys16 píše:to by mě taky zajimalo jesli predek nebo syncro :?: ,mrkni na http://www.hgp-turbo.de" onclick="window.open(this.href);return false; :wink: podud ti bude stačit 450 koní :D
Ceny od 10 do 20,000 eur jsou sice velmi lidove, ale ja bych dal prednost uprave turbomotoru ktera bude stat od 10 do 20,000 korun a ze seriovych napr. 200 tam 400 koni dostanes taky ;-)
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od Majsha »

Thomas píše:A proc resit oturbeni atmosfery? Neni lepsi proste vzit preplnovanej motor a ten za par korun uplne jednoduse upravit tak, ze pojedde az to nebude hezky? :lol: Proc resit tezkej motor V6, kdyz muzu pouzit daleko lehci R4 preplnovanej? A hmotnost je u sportovniho nebo zavodniho auta absolutne zasadni - jak pri zrychlovani, brzdeni, ovladani, vyjezdu ze zatacek...

Velci kluci potrebujou velky motory :wink: Nam ostatnim staci na velky divadylko aji malej :lol:

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od Gixxer »

pro zacatek ti bude stacit turbo z TDI :D a nejlepe s naklapecima lopatkama to ti pojede aji od spodu ;)
.

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od Thomas »

Gixxer píše:pro zacatek ti bude stacit turbo z TDI :D a nejlepe s naklapecima lopatkama to ti pojede aji od spodu ;)
aby to jelo odspodu nepotrebujes nutne naklapeci lopatky, staci si udelat dvoustupnovou regulaci, napriklad ;)
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od Gixxer »

Thomas píše:
Gixxer píše:pro zacatek ti bude stacit turbo z TDI :D a nejlepe s naklapecima lopatkama to ti pojede aji od spodu ;)
aby to jelo odspodu nepotrebujes nutne naklapeci lopatky, staci si udelat dvoustupnovou regulaci, napriklad ;)
ja si z toho delam pr**l ;) s totim turbem by to ani nefungovalo jak ma...trosicku vim co tota prestavba obnasi , jen me sere jak kazdej si mysli ze aji kdyz mu to bude fungovat ten motor jak ma , tak bude muset vrazit do zbytku a to je teprv nakladny , ale to si moc lidi neuvedumuje , hlavne ze bude na verune turbo :D
.

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od Thomas »

Gixxer píše:
Thomas píše: aby to jelo odspodu nepotrebujes nutne naklapeci lopatky, staci si udelat dvoustupnovou regulaci, napriklad ;)
ja si z toho delam pr**l ;) s totim turbem by to ani nefungovalo jak ma...trosicku vim co tota prestavba obnasi , jen me sere jak kazdej si mysli ze aji kdyz mu to bude fungovat ten motor jak ma , tak bude muset vrazit do zbytku a to je teprv nakladny , ale to si moc lidi neuvedumuje , hlavne ze bude na verune turbo :D
v tom pripade bych tam dal 4 hybridni turba zapojeny serio paralelne a kazdy bych oblozil deseti kily suchyho ledu :lol: :lol: :lol: nj, ne kazdymu je to jasny, svuj nazor na prestavbu veruny sem tu uz myslim psal ;)
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od Gixxer »

jednim slovem je to kokotina , pokud se na to nepujde fakt od podlahy , coz pochybyju ze by to tady nekdo delal z lidi na totom foru, kazdej jen na machrovani , kdo tady pise o turbu , jen fakt malo lidi to dotahlo do,, konca ,,
.

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od draaczech »

Kluci my na to koukáme z hlediska praktickýho a to tahle stavba nikdy nebude.
Existuje určitě pár funkčních kusů, který rozhodně nadělaji kopec parády ale to je všechno. Je to prostě na parádu a reálný využití to nemá. Prostě "woe pi*o turbo, né!?" 8)
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od Gixxer »

jo na prakticky jezdeni to jde ale musis jezdit na pul baru a bez ic hnedka hadicou do klaky , prodavaji se na to primo hadice at je to jak original a to potom nikdo ani nevim ze tam je turbo aji kdyz otevres motor , vsecko je pekjne schovany a motor se ozivi jako prase oproti serii a ma zivotnost
.

jet2000
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 17.09.2009 11:46

Re: Oturbeni vr6

Příspěvek od jet2000 »

začátek 1500eur turbo a svod.
vendys16 píše:ceny sou horzne no ale tak stim se musi počítat když chce někdo turbo :D ale pak to musi byt luxus to musi jet jak zběsile :twisted:

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“