ale co ten kardan a ostatok znesie seriovka taky narast konikov ja sa obavam ze asi nie ....Willdaa píše:syncro
nie ze by som sa dako pripravoval nieco take riesit ale len pre zaujem ....
Moderátor: pajice
ale co ten kardan a ostatok znesie seriovka taky narast konikov ja sa obavam ze asi nie ....Willdaa píše:syncro
a predek ti takovej narust snese prvni co tim vykonem a kroutakem rozthas je prevodovka takze je jedno jestli FWD nebo syncro ovsem zas se syncrem mas lepsi trakci.......s FWD za deste ani nevyjedes kopecsuflikvr6 píše:ale co ten kardan a ostatok znesie seriovka taky narast konikov ja sa obavam ze asi nie ....Willdaa píše:syncro
nie ze by som sa dako pripravoval nieco take riesit ale len pre zaujem ....
Ceny od 10 do 20,000 eur jsou sice velmi lidove, ale ja bych dal prednost uprave turbomotoru ktera bude stat od 10 do 20,000 korun a ze seriovych napr. 200 tam 400 koni dostanes takyvendys16 píše:to by mě taky zajimalo jesli predek nebo syncro ,mrkni na http://www.hgp-turbo.de" onclick="window.open(this.href);return false; podud ti bude stačit 450 koní
Thomas píše:A proc resit oturbeni atmosfery? Neni lepsi proste vzit preplnovanej motor a ten za par korun uplne jednoduse upravit tak, ze pojedde az to nebude hezky? Proc resit tezkej motor V6, kdyz muzu pouzit daleko lehci R4 preplnovanej? A hmotnost je u sportovniho nebo zavodniho auta absolutne zasadni - jak pri zrychlovani, brzdeni, ovladani, vyjezdu ze zatacek...
aby to jelo odspodu nepotrebujes nutne naklapeci lopatky, staci si udelat dvoustupnovou regulaci, naprikladGixxer píše:pro zacatek ti bude stacit turbo z TDI a nejlepe s naklapecima lopatkama to ti pojede aji od spodu
ja si z toho delam pr**l s totim turbem by to ani nefungovalo jak ma...trosicku vim co tota prestavba obnasi , jen me sere jak kazdej si mysli ze aji kdyz mu to bude fungovat ten motor jak ma , tak bude muset vrazit do zbytku a to je teprv nakladny , ale to si moc lidi neuvedumuje , hlavne ze bude na verune turboThomas píše:aby to jelo odspodu nepotrebujes nutne naklapeci lopatky, staci si udelat dvoustupnovou regulaci, naprikladGixxer píše:pro zacatek ti bude stacit turbo z TDI a nejlepe s naklapecima lopatkama to ti pojede aji od spodu
v tom pripade bych tam dal 4 hybridni turba zapojeny serio paralelne a kazdy bych oblozil deseti kily suchyho ledu nj, ne kazdymu je to jasny, svuj nazor na prestavbu veruny sem tu uz myslim psalGixxer píše:ja si z toho delam pr**l s totim turbem by to ani nefungovalo jak ma...trosicku vim co tota prestavba obnasi , jen me sere jak kazdej si mysli ze aji kdyz mu to bude fungovat ten motor jak ma , tak bude muset vrazit do zbytku a to je teprv nakladny , ale to si moc lidi neuvedumuje , hlavne ze bude na verune turboThomas píše: aby to jelo odspodu nepotrebujes nutne naklapeci lopatky, staci si udelat dvoustupnovou regulaci, napriklad
vendys16 píše:ceny sou horzne no ale tak stim se musi počítat když chce někdo turbo ale pak to musi byt luxus to musi jet jak zběsile