Jo malé bezvýznamné plusMajsha píše: Zase mas ale + protoze jsi jeden z mala kterej to pochopil a dal si rict
vr6 a kompresor???
Moderátor: pajice
- pino.t
- VWmaniak
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 27.02.2008 17:45
- Bydliště: Mám, PV
- Kontaktovat uživatele:
Re: vr6 a kompresor???
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
- suflikvr6
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17.02.2008 23:03
Re: vr6 a kompresor???
ale aj tak raz budem poziarniko m
- hubo
- Profík
- Příspěvky: 1111
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Malacky SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: vr6 a kompresor???
Ked chces tlacit do veverice a nemas o tom ani sajnu,radsej by som isiel do kompresora.... Ja sa snazim poskladat bi-turbo a uz dva roky sedim vecer pri nete a hladam informacie..... Roradit daj tam to a daj tam ono nieje problem.... Problem je to naucit spolu fungovat a spojazdnit to.... Neni problem tlacit... Otazne je,ze ako dlho budes Eaton M90 je v pohode.... Pri kompresore nepotrebujes tak moc veci prerabat....
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: vr6 a kompresor???
hubo píše:Ked chces tlacit do veverice a nemas o tom ani sajnu,radsej by som isiel do kompresora.... Ja sa snazim poskladat bi-turbo a uz dva roky sedim vecer pri nete a hladam informacie..... Roradit daj tam to a daj tam ono nieje problem.... Problem je to naucit spolu fungovat a spojazdnit to.... Neni problem tlacit... Otazne je,ze ako dlho budes Eaton M90 je v pohode.... Pri kompresore nepotrebujes tak moc veci prerabat....
To neni pravda ze nemusis tolik prerabat. At kompresor nebo turbo je to jen zpusob jak dostanes vzduch do valcu, zbytek uprav je uplne stejny
- hubo
- Profík
- Příspěvky: 1111
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Malacky SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: vr6 a kompresor???
V jeho pripade vidim velku vyhodu,ze moze nechat origo vyfukovy system a nemosi riesit podla mna pri turbe dost podstatnu vec..... Teda pokial nekupi vsetko hotove.....Majsha píše:hubo píše:Ked chces tlacit do veverice a nemas o tom ani sajnu,radsej by som isiel do kompresora.... Ja sa snazim poskladat bi-turbo a uz dva roky sedim vecer pri nete a hladam informacie..... Roradit daj tam to a daj tam ono nieje problem.... Problem je to naucit spolu fungovat a spojazdnit to.... Neni problem tlacit... Otazne je,ze ako dlho budes Eaton M90 je v pohode.... Pri kompresore nepotrebujes tak moc veci prerabat....
To neni pravda ze nemusis tolik prerabat. At kompresor nebo turbo je to jen zpusob jak dostanes vzduch do valcu, zbytek uprav je uplne stejny
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: vr6 a kompresor???
To je fakt, muze nechat puvodni svody,dyt prece napasovat nekam kompresor, udelat na nej drzak, natahnout remen atd. je jednodussi nez vymenit svody...hubo píše:V jeho pripade vidim velku vyhodu,ze moze nechat origo vyfukovy system a nemosi riesit podla mna pri turbe dost podstatnu vec..... Teda pokial nekupi vsetko hotove.....Majsha píše:
To neni pravda ze nemusis tolik prerabat. At kompresor nebo turbo je to jen zpusob jak dostanes vzduch do valcu, zbytek uprav je uplne stejny
- Ondraschek
- Profík
- Příspěvky: 1155
- Registrován: 02.03.2009 20:47
- Bydliště: české budějovice
Re: vr6 a kompresor???
i ty výkony sou okrem trochu jiné při kompresoru to jde odspoda a turbo zase jde hodně na vrchu a už někde vidim že bude kompresor velkej jak hovado aby natlačilo třeba něco aby to mělo 700 kobyl než dát turbo kde to jde v tomhle případě líp že se mlže z toho udělat hybrid nějakej při stejným rozměru...hlavně to chce všechno čas a peníze
Kdo nic nedělá, nic nezkazí.
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: vr6 a kompresor???
Mas to jakysi trosku pomichany kemo, ale v nekterejch vecech mas pravdu. Turbo jde od vrchu protoze potrebuje urcity mnozstvi vyf. plynu aby se poradne roztocilo = vic otacek motoru vic tlaci. Kompresor se toci zaroven s motorem takze funguje prakticky hned. Proto jde vocpodaOndraschek píše:i ty výkony sou okrem trochu jiné při kompresoru to jde odspoda a turbo zase jde hodně na vrchu a už někde vidim že bude kompresor velkej jak hovado aby natlačilo třeba něco aby to mělo 700 kobyl než dát turbo kde to jde v tomhle případě líp že se mlže z toho udělat hybrid nějakej při stejným rozměru...hlavně to chce všechno čas a peníze
Akorat jste vsichni zmasirovani tim kolik je potreba natlacit. Co takhle naplnit motor 250 MPa ? Tlak neni vsechno, ten je danej omezenima ve vedeni. Kdyz ucpes dva saci kanaly, tak Ti tlak vzroste, ale motor tezko pojede lip Pri kvalitni uprave hlavy Ti tlak dokonce klesne, to je co ? Duvod proc se dava vetsi turbo nebo vetsi kompresor je OBJEM vzduchu kterej je schopnej dodat a ne proto ze "s turbem to jde lip" Se susenkama BEBE mas taky lepsi rano ale neseres tisicovky
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: vr6 a kompresor???
Hlavne, co kdyz se nekoho z vas zeptam (krom Majshy ) co vlastne chci do motoru dostat?? Vzduch?? Nebo kyslik v nem obsazeny?? Jelikoz KYSLIK podporuje horeni, tak je odpoved zrejma A jak dostaneme pri stejnym objemu vzduchu vice kysliku, resp. ve stejnym objemu vzduchu vetsi vahovy mnozstvi kysliku?? Mnoo? Spraaavne, ochlazenim vzduchu ziskam v jeho stejnem mnozstvi (tzn pri stejnem plnicim tlaku) vetsi vahove mnozstvi O2. Proto kdyz ma vzdych, ktery zenu do motoru spravnou teplotu, muzu si dovolit foukat stejne co serie, ale pojede to nesrovnatelne (jednoduse receno). A pak mame dalsi veci jako uprava hlavy atd, viz to co tu Majsha pise porad dokola A vyfuk u turba?? Duta roura do pr...yc
Majsha: ty BEBE me rozsekaly
Majsha: ty BEBE me rozsekaly
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 262
- Registrován: 29.11.2009 09:21
Re: vr6 a kompresor???
ja bych se vydal klasickým způsobem .... vačky..pisty...prostě mechanika...pokud si nejel s Ačkovím motorem tak ani nevíš co to je .....cena upravy na turbo kompresor vyžaduje stejně repas celeho motoru a výměnu dílů v něm.. tak proč neudělat vše klasickou cestou a myslím si že přes 250koní to bude mít stejně a pojede to jak pila ...... řekl bych že v obou případech se budeš pohybovat tak kolem 200-300 za motor
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: vr6 a kompresor???
markuspassatus píše:ja bych se vydal klasickým způsobem .... vačky..pisty...prostě mechanika...pokud si nejel s Ačkovím motorem tak ani nevíš co to je .....cena upravy na turbo kompresor vyžaduje stejně repas celeho motoru a výměnu dílů v něm.. tak proč neudělat vše klasickou cestou a myslím si že přes 250koní to bude mít stejně a pojede to jak pila ...... řekl bych že v obou případech se budeš pohybovat tak kolem 200-300 za motor
Plno lidem to nevysvetlis. Mysli si proste ze naplacnes kompresor a hotovka. A pro vetsinu je nejvetsi problem penize. Ne kazdej muze vsechno co vydela nasypat do motoru. A za mesic prijde nekdo dalsi kdo se v tom zhlidne a bude chtit stavet nadupanou VR6 a reknes mu ze to nema smysl, tak budes ten spatnej.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 262
- Registrován: 29.11.2009 09:21
Re: vr6 a kompresor???
Majsha píše:markuspassatus píše:ja bych se vydal klasickým způsobem .... vačky..pisty...prostě mechanika...pokud si nejel s Ačkovím motorem tak ani nevíš co to je .....cena upravy na turbo kompresor vyžaduje stejně repas celeho motoru a výměnu dílů v něm.. tak proč neudělat vše klasickou cestou a myslím si že přes 250koní to bude mít stejně a pojede to jak pila ...... řekl bych že v obou případech se budeš pohybovat tak kolem 200-300 za motor
Plno lidem to nevysvetlis. Mysli si proste ze naplacnes kompresor a hotovka. A pro vetsinu je nejvetsi problem penize. Ne kazdej muze vsechno co vydela nasypat do motoru. A za mesic prijde nekdo dalsi kdo se v tom zhlidne a bude chtit stavet nadupanou VR6 a reknes mu ze to nema smysl, tak budes ten spatnej.
jsem tu chvilu na foru a koukam že tu sou ruzní lidi a tenhle kluk se zeptal, myslím si ,že když mu to řekneněkdo na rovnu a nebude nikdo z něho dělat dementa, tak to pochopí je to o penězích a kdo říka že ne tak keca poněvač zadarmo sem ještě nic na autě nikdy neudělal a ani nic nepořidil spíš je to o tom aby si dokazaly spočítat že to stojí tolik peněz, ktere se taky nepříjdou samy.... a hold bez kaček není muzyka
ja bych třeba volil jinou cestu prodat tohle a pořídit si jinou karu pokud mám na upravy tak za 200 se dnes daj koupit nadupane auta už v základu.... a pak třeba čip sani a vyfuk což považuju za nejmnenší finanční zatěž s největším přínosem cena-vykon .....
druhou stránkou je pak životnost upraveneho motoru a taky pak díly ktere nejsou většinou seriové....to si taky malo kdo uvědomí
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: vr6 a kompresor???
No plno lidem to nejde vysvetlit tak ani tak a ja jsem stejne radsi ten spatnej
-
- Jezdec
- Příspěvky: 262
- Registrován: 29.11.2009 09:21
Re: vr6 a kompresor???
každej je nějakej jen pak prodavat karu s rozloženým motorem taky neni to ořechové... a mě je jedno co si kdo o mě myslí ja to nikomu ani nevnucuju ani nevymlouvam jen jim zděluju své poznatky a jestly sem pak za cipa tak at mě je to šum a fuckMajsha píše:No plno lidem to nejde vysvetlit tak ani tak a ja jsem stejne radsi ten spatnej