vr6 a kompresor???

Závodní vozy, technika, úpravy

Moderátor: pajice

Uživatelský avatar
danopanci
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko

Re: vr6 a kompresor???

Příspěvek od danopanci »

Priznanie: odkaz na toto téma mi poslal MAJSHA a musel som si ho ešte 2x prečítať, aby som pochopil jednotlivcov.

81 kw - rotačka upravená na 125 KW za lacno - zaplatím MAHU keď to bude mať 125 kw

PS - 12: tie motory a striekačky som robil množstvo ......... blok 1203 a blok 1500 sú rozdielne a nedá sa to upraviť, je tam iný zdvih ......... a to turbo na tom mäkkom hliníkovom bloku ani nemôže fungovať - to by ojnice lietali ako dozreté slivky ....... a jednoducho to biedne olejové čerpado pri použití a premazaní turba by nezabezpečilo dostatočné mazanie motora a aj keby, tak ten olej sa rýchlo prehreje - tuším je tam max. 2,5 l oleja a výmenník vo vani to neschladí.
A keby to aj fungovalo - tak si neviem predstaviť vytočenie motora na prázdno na maximum pri zaliatí čerpadla a potiahnutí vzduchu .....
No ďalej to nekomentujem .......

Ináč tú tému založil Slovák, ktorý predával na Slovenskom fóre to svoje VENTO VR6 asi rok a keď sa to nepodarilo - tak to ide odladiť za lacno - a keď mu členovia otvoria oči - tak je zle.

Odladiť dobre upravený motor softom je najmenší problém - tu je maník na S4, RS6 ......http://www.bhmotorsport.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;, ale koľko stojí investícia do motora u VR6 na tomto fóre nikto nevie - to sa ukáže až pri konkrétnej prestavbe ......, tých spomínaných 80 000 czk je len na dobrý štart ....


Tak úpravám zdar - netreba sa nechať odradiť rečami a určiť si finančné priority ...... :lol:

Uživatelský avatar
mike_sirbu
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 23.12.2007 11:42

Re: vr6 a kompresor???

Příspěvek od mike_sirbu »

danopanci píše:Priznanie: odkaz na toto téma mi poslal MAJSHA a musel som si ho ešte 2x prečítať, aby som pochopil jednotlivcov.

81 kw - rotačka upravená na 125 KW za lacno - zaplatím MAHU keď to bude mať 125 kw

PS - 12: tie motory a striekačky som robil množstvo ......... blok 1203 a blok 1500 sú rozdielne a nedá sa to upraviť, je tam iný zdvih ......... a to turbo na tom mäkkom hliníkovom bloku ani nemôže fungovať - to by ojnice lietali ako dozreté slivky ....... a jednoducho to biedne olejové čerpado pri použití a premazaní turba by nezabezpečilo dostatočné mazanie motora a aj keby, tak ten olej sa rýchlo prehreje - tuším je tam max. 2,5 l oleja a výmenník vo vani to neschladí.
A keby to aj fungovalo - tak si neviem predstaviť vytočenie motora na prázdno na maximum pri zaliatí čerpadla a potiahnutí vzduchu .....
No ďalej to nekomentujem .......

Ináč tú tému založil Slovák, ktorý predával na Slovenskom fóre to svoje VENTO VR6 asi rok a keď sa to nepodarilo - tak to ide odladiť za lacno - a keď mu členovia otvoria oči - tak je zle.

Odladiť dobre upravený motor softom je najmenší problém - tu je maník na S4, RS6 ......http://www.bhmotorsport.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;, ale koľko stojí investícia do motora u VR6 na tomto fóre nikto nevie - to sa ukáže až pri konkrétnej prestavbe ......, tých spomínaných 80 000 czk je len na dobrý štart ....


Tak úpravám zdar - netreba sa nechať odradiť rečami a určiť si finančné priority ...... :lol:
tak to budu muset tu rotačku nachat odbrzdit a myslím si že tech 125 to má :lol: a hlavně jsem nemluvil otom za kolik jsem to udělal tu rotačku!!!! Cena byla CCA 30 000 a to se mě zdá jako solidní cena tak sem neplet že jsem napsal že to bylo udělané za LACNO!!!
Dál když jsi už dělal tolik motoru taz tak to ví snad každej kdo zná tyhle motory že 12stka a 15stka má jiný zdvih na klice a kde jsi vzal že blok motoru 12 a 15 nejsou stejné????Bloky 12 a 15 jsou stejné,pokud není misto olejového filtru vložka,to je novinka co?Kdyby jsi byl takovej odborník tak víš že u těchto motorů pro hasičský sport se nejedná o max výkon a točit to kdo ví kam,ale v první řadě o max krouták hned od spoda:wink:A co takhle omezovač nastavený na 4500 otáček to jsi taky asi ještě neslyšel že?A ani asi nevíš že to na tom to motoře jde nastavit že?Pak ti vubec nevadí že se ti tam objeví někde vzduch a motor letí na prázdno :gey: Další věc,za jak dloho si myslíš že se přehřeje olej???? za 8 sekund třeba? :lol: Je vidět že jsi fakt odborník ale na hasičských závodech jsi asi fakt nikdy nebyl že si myslíš že ta mašina tlačí vodu třeba 15 minut.Fakt si myslíš že se olej přehřeje za 8 sekund?A pro tvoji informaci se při utoku chlazení motoru odstavuje páč každej litr co jde mimo hadice fakt ve finále chybí.Za další jsem ještě nikdy neviděl mašinu pro sportovní učely aby měla tu chlazenou plechovou vanu,tak to jsi ty stříkačky možna oživoval a ne upravoval!!!Předělal jsi někdy motor taz 1500 na obsah 1900? Asi ne když píšeš takové bludy.Já už jsem ho upravil a použil jsem blok 1203 jenom pro tvoji informaci.
Za další jsou max otáčky pro dobře sladěněj motor s čerpadlem 4000,ale to jako odborník samozřejmě víš.Fakt jsi mě tímto tématem na hasičské stříkačky hodně pobavil :lol:
To turbo tam nebylo dlouho,jenom se to otestovalo a turbo se nepřidřelo a ani nic jiného se nestalo.Nechalo se udělat těsnění pod hlavu a fungovalo to celkem dobře.Nevím jak dlouho by to jelo,ale to jsem tady netvrdil že to je otestované že to zvládne vše.A psal jsem že je to spíš pro pobavení těch co se na ty fotky podívají
A co ta Vectra na tu jsi uplně zapoměl něco napsat!!! Prosím pobav mě a dopln to
Třeba se opět něčem přiučím jako u toho že motor 12ctka má menší zdvih na klice jako 15ctka 8O
Motor VR6 jsem nikdy neopravoval a nic sním nedělal a opravdu se rád podělím o informace, zdělím jak to dopadlo.Třeba to nepojede a fakt se nezblázním když se to stane.Tuto skutečnost tady asi pár lidí pořád nechápe že nebudu brečet že to stálo nějaké peníze a spoustu času.
Ještě si tady asi někdo myslí že jenom on a lidi co zná umí upravit motor!Třeba ho upravit umí,ale ani neumí napsat cenu za kterou ho on sám upravil!Že ta cena není vždy stejná to snad každej pochopí když mu zavolá že se to dá dělat více spůsoby a že se ta cena potom podle toho odvíjí.Ale to tady asi nemá cenu vubec řešit,napsal to jasně že tady nehodlá nic zdělovat a tím je to jasný že se nemá cenu na nic ptat.Prostě to fakt nikam nevede tahle debata a ti co tady odpovídají tak nikomu nepomužou,možná mu akorát zdělí že je blbec že ho vůbec napadlo dát si na motor turbo,nebo kompresor.Ted fakt lituju že jsem sem vubec něco psal a musím ted odpovídat na něčí dementní názor,ale na druhou stranu jsem fakt tématem hasičské stříkačky moooooc luxusně pobavil!Moc ti děkuji už jsem se tak dloho nezasmál
Ty krávo ted jsem to asi pochopil,ty sis myslel že motor 1500 má vyšší blok jak 1203 proto jsi psal jinej blok :lol: tak to je uplná pecka to jsem ještě neslyšel,ale třeba máte na slovensku jiné motory než my to fakt netuším :lol:

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: vr6 a kompresor???

Příspěvek od Majsha »

Ohledne strikacky se vyjadrovat nebudu tak jako se neseru do prace neurochirurgovi, ale ty jsi taky nepochopil castecne o co tu jde. Cenu sem nema smysl psat ne proto ze by byla pokazde jina, je jedno jestli napisu 100 000 nebo 20 000. Pro nektery je 5000 moc a jini ani nejsou schopni si o tom neco najit a pocist si i pres to ze mame takovou "vymozenost" jako je internet. Nemaj vubec predstavu o cem to je, myslej si ze jenom o svodech a turbu.

Uživatelský avatar
mike_sirbu
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 23.12.2007 11:42

Re: vr6 a kompresor???

Příspěvek od mike_sirbu »

Pochopil jsem to moc dobře,jsou lidi co ty prachy mají a ti co ne a chcou to taky ale za pár šlupek.Tak mu raději nic nepiš a máš pokoj.Ten tvuj kolega je fakt specialista a dál se tímto tématem nemíním zabívat.

Uživatelský avatar
mike_sirbu
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 23.12.2007 11:42

Re: vr6 a kompresor???

Příspěvek od mike_sirbu »

ještě aby to bylo vše jasné,tak já proti tobě vubec nic nemám
Naposledy upravil(a) mike_sirbu dne 29.01.2010 23:11, celkem upraveno 4 x.

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: vr6 a kompresor???

Příspěvek od Majsha »

mike_sirbu píše:ještě aby to bylo vše jasné,tak já proti tobě vubec nic nemám
Este aby jo :lol: :lol:

Uživatelský avatar
jessina
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2354
Registrován: 04.12.2009 18:19
Bydliště: už Teplice

Re: vr6 a kompresor???

Příspěvek od jessina »

nasel jsem tyto turbo kity na VR6
cena bez IC 3150 dolaru a s IC 4150 dolaru.je to od firmy KINETICMOTORSPORT.s firmou žadne zkusenosti nemam takze vam nemohu rict zda jsou komponenty OK nebo KO.par aut jsem uz taky postavil s turbem nebo i bez turba,takže vím ze takovy to zasah do motoru není levna zalezitost a o čase stravenym v garazi uz ani nemluvím.nekolikrat me to malem stalo druzku s dcerkou(ted uz si zvykli :mrgreen: ).kazdemu kdo se do takove upravy pusti preji uspech.sam premyslim o nečem podobnem.
Přílohy
knvr6obd1%20kit[1].jpg
knvr6stg3kit[1].jpg

Uživatelský avatar
smej0191
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 13.01.2008 16:00
Bydliště: Martin SR

Re: vr6 a kompresor???

Příspěvek od smej0191 »

možno niekoho zaujme toto je to síce menej zábavne ako si to postaviť ale bezpečnejšie na peňaženku

Kód: Vybrat vše

http://volkswagen-golf.autobazar.eu/28-vr6-kompressor-id871615.html

Uživatelský avatar
Cyp_the_trestacz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: vr6 a kompresor???

Příspěvek od Cyp_the_trestacz »

Nevidím tam ŘJ.. To jak maj vymyšlený?

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“