jaký laďák na golf IV TDI
Moderátor: pajice
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 10.07.2009 19:39
jaký laďák na golf IV TDI
Čau klubáci,mohl by mi někdo poradit jaký mám dát laďák na golfa aby to mělo pěkný zvuk?Za všechny tipy děkuji.
- Gambler
- Jezdec
- Příspěvky: 329
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Strakonice,Volyně
Re: jaký laďák na golf IV TDI
čau,já mam na svim tdi vyhozenej zadní tlumič a misto toho tam mam jen rouru s koncovkou, a zvuk nemá chybu. a ten turbo efekt
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 10.07.2009 19:39
Re: jaký laďák na golf IV TDI
takže jen rovnou rouru a nakonec jen koncovku?Nezvýšila se tím spotřeba když to nemá tlumič?
- Gambler
- Jezdec
- Příspěvky: 329
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Strakonice,Volyně
Re: jaký laďák na golf IV TDI
ani nevím,myslím že ani ne, ale pokad hledíš na spotřebu na každou decku tak to nech original jak to je.
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaký laďák na golf IV TDI
trubku od turba az nakonec, bez tlumicu
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaký laďák na golf IV TDI
mam to na trojce ve ktery mam TDI AHF z roku 2003 a zvuk to ma na volnobeh takovej trosku traktoroidni ale v otackas spickovyThomas píše:trubku od turba az nakonec, bez tlumicu
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- vw-mm
- Řidič
- Příspěvky: 152
- Registrován: 19.09.2008 13:53
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- vancar
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 01.02.2010 17:39
Re: jaký laďák na golf IV TDI
Zdravím,k tej trubce místo tlumiče spotřebu bych asi neřešil ale výkon aspoň zůstal ?
EX VW Golf III Variant TDI ALE Chip , podvozek , kola 205/40R17
VW Caravelle Long T4 2.5 TDI 75 kw+chip Stavítko FK Automotive a Kola dražší než auto
VW Caravelle Long T4 2.5 TDI 75 kw+chip Stavítko FK Automotive a Kola dražší než auto
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaký laďák na golf IV TDI
bavime se zde o preplnovanem motoru ne o atmosferevancar píše:Zdravím,k tej trubce místo tlumiče spotřebu bych asi neřešil ale výkon aspoň zůstal ?
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Gambler
- Jezdec
- Příspěvky: 329
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Strakonice,Volyně
Re: jaký laďák na golf IV TDI
spotřebu neřešim ale maximalně se zvedal o 0.5l což je možná i dost.. fakt nevim, a výkon podle mě jde líp odspoda ale inak nic znatelného. ono kdyby to přidalo 5 koni tak to nepoznáš...ale nechtěl sem dávat ladák a todle je nej řešení pro tdi
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaký laďák na golf IV TDI
1) viz Wildaa - bavime se o foukacce, vyfuk se resi u ATMOSFERY...
2) miluju jak vsichni resi kone kone kone.... co takhle resit kde jsou ty kone k dispozici a za jak dlouho se na max vykon dostanu?? blbej priklad - tim ze z auta vyhazim 200kg nedostanu ani kone navic, ale pojede to jinak... kdyz ladim motor, tak neladim jen vykon, ale taky a hlavne to, kde bude k dispozici. Jinak stavim motor na okruhy, jinak na rallye, jinak na rallyecross... A prave prubeh krivky toc. mom. a vykonu motoru je dan zejmena sanim a vyfukem
Ze zkusenosti - mel sem motor 1,6 206ps a 1,6 180ps - tyhle dve auta sem postavil proti sobe na testovacim polygonu a se slabsi 1600 jsem pojel silnejsi. Duvod je jediny - 206ps byl okruhovej motor, nastupoval az v 5500, kdezto slabsi 1600 byla soutezni, ktera fungovala uz nekde od 3000 rpm
EDIT pro stouraly: vaha obou vozu 930kg
2) miluju jak vsichni resi kone kone kone.... co takhle resit kde jsou ty kone k dispozici a za jak dlouho se na max vykon dostanu?? blbej priklad - tim ze z auta vyhazim 200kg nedostanu ani kone navic, ale pojede to jinak... kdyz ladim motor, tak neladim jen vykon, ale taky a hlavne to, kde bude k dispozici. Jinak stavim motor na okruhy, jinak na rallye, jinak na rallyecross... A prave prubeh krivky toc. mom. a vykonu motoru je dan zejmena sanim a vyfukem
Ze zkusenosti - mel sem motor 1,6 206ps a 1,6 180ps - tyhle dve auta sem postavil proti sobe na testovacim polygonu a se slabsi 1600 jsem pojel silnejsi. Duvod je jediny - 206ps byl okruhovej motor, nastupoval az v 5500, kdezto slabsi 1600 byla soutezni, ktera fungovala uz nekde od 3000 rpm
EDIT pro stouraly: vaha obou vozu 930kg
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- čerf
- Závodník
- Příspěvky: 647
- Registrován: 22.09.2008 19:18
- Bydliště: Děčín
Re: jaký laďák na golf IV TDI
souhlasím, od turba 60mm roura až dozadu a zvuk je pěknej, hlavně při řazení je to moooooc pěkný