Stavba škoda felicia KitCar Rally

Závodní vozy, technika, úpravy

Moderátor: pajice

Uživatelský avatar
Gambler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 329
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Strakonice,Volyně

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Gambler »

co to obnáši na ty Rka? rám podle předlohy J na felicii sem koukal 20t. vevařenej do auta.

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Thomas »

K tem podlozkam - samozrejme to jde, i my jsme to na dvou autech jezdili (z nedostatku casu), a nejde ani tolik o to co trpi jako o to, ze pak nemas spravnou geometrii rizeni...
A ram pocitej cca 25,000 a vys. Ale pokud chces jezdit rallye a nemas vybaveni a trochu zkusenosti, tak nic neres a nech ho udelat, porad je to levnejsi nez pohreb :wink:
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Gambler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 329
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Strakonice,Volyně

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Gambler »

rám bych chtěl to jo, ale pokad auto bude jen pro amaterské závody tak by stačil šroubovací. J jasný že vevařenej je o dost lepši ale de o stk,nebo c vše obnáší dát auto na závodní papíry? Nebo takle co vše je tam třeba mit? samotnej rám asi nestači. a je jasný že vše musí mit homologaci. dík

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Thomas »

Gambler píše:rám bych chtěl to jo, ale pokad auto bude jen pro amaterské závody tak by stačil šroubovací. J jasný že vevařenej je o dost lepši ale de o stk,nebo c vše obnáší dát auto na závodní papíry? Nebo takle co vše je tam třeba mit? samotnej rám asi nestači. a je jasný že vše musí mit homologaci. dík
N eRka sem nikdy auto nestavel tak nechci kecat, dycky sem delal Sportovni prukaz pro auto bez spz. Nejde o to jestli jezdis amatery nebo profi, 200 v lese jedes tak i tak a nema vyznam se zabit.
Reseni je jednoduchy, kup jeste jednu mrdku ve stejny barve, jen prevar VIN. S jednim delej stk a papiry pak pouzij na zavodaka ;-)
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Gambler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 329
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Strakonice,Volyně

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Gambler »

to je taky dobré řešení,ale s autem budu jezdit jak amaterský rally tak normálně v provozu občas, a hlavně mam v plánu jezdit na závody po ose. vim že to je dost na prd ale nic jineho nazbyvá.

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Thomas »

1) auto do provozu i na zavody je NEJVETSI PICOVINA :wink:
2) kdyz byly zavody treba do 30 km tak sem klidne jel se zavodakem taky po ose, ale dycky sem mel zajistenou odtahovku na telefonu kdyby neco :lol:
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Gambler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 329
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Strakonice,Volyně

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Gambler »

jo je mi to janý,časem seženu podval a misto miho auta pořidím větši neco jako navaru nebo tak aby to bylo čim tahat. zatim ale budu jezdit po ose. :roll:

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Thomas »

Jasny, po ose jezdit beru, ale je spatny stavet auto do provozu a na zavody v jednom ;)
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Gambler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 329
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Strakonice,Volyně

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Gambler »

Jo jasný,víš jak zatim i do provozu až by byly větší upravy motoru a všecho jineho tak by auto bylo jen na ty závody , co ti řeknou benga na vytrhanej vnitřek a rám? co na výfuk? :mrgreen: Inak kolik je startovný např v Hořovicích?

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Thomas »

No benga kdyz jsou v pohode tak ti reknou hezky auto, jak to jede?? a kdyz jsou to kokoti tak te smahnou za vsechno co nemas v TP, to je o stesti...
Jinak startovny pocitej 3500 - 5000.
Celkovy naklady na jeden zavod cca 15,000 kc kdyz to zprumeruju.
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Gambler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 329
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Strakonice,Volyně

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Gambler »

15000? Hm to je palba. Jak oni zjistí co je v tp?

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Willdaa »

floidi maj pristup k centralni databazi TP takze pro ne neni problem si pres vysilacku zjistit co tam mas a nemas zapsany.
15tis. je adekvatnich kdyz beres v potaz kolik stojej gumy,palivo,udrzba pred a po zavode,jiz zminene startovne,apod....pak treba casem do toho spadne vejplata+ubytovani+strava+doprava mechanikum, to same pro tebe jako jezdce a dalsi dlasi veci...proto je treba nebat se a oslovit nejake sponzory :)
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Gambler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 329
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Strakonice,Volyně

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Gambler »

to mam v plánu ale sponzoři ti nic nedaj dokad neukážeš že si k nečemu, a to neukážeš když nebude auto :wink: už shnaim veci na motor a hlavně auto. snad to bude stát za to. :twisted:

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Thomas »

Nechci ti brat iluze, ale nejakou dobu jezdim takze spis abys nebyl prekvapenej:
15,000 na zavod je kdyz dost setris, minimum je 10 ale pod to se nedostanes, a to jeste kdyz jedes seriovy gumy...
Spocitej si startovny prumer 4,000 + doprava + benzin jednak do zavodaku a jednak do treningace, nehlede na to ze na rallye musis bejt uz cca 2 dni pred startem, nebo aspon den, vyzvednout itinerar a trenovat a psat rozpis. + doprava + ubytovani jestli nemas auto kde se da spat + jidlo + pneu....
A co se tyce sponzoru, nikdo ti nic neda ani kdyz vyhrajes celej volnej pohar, sponzori se shani uplne jinak, na zavod jako takovej ti skoro nikdo nic neda ;)
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Gambler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 329
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Strakonice,Volyně

Re: Stavba škoda felicia KitCar Rally

Příspěvek od Gambler »

dík za info, ale jak sem psal na začátku nebude se bavit o penězích ale o typech jak upravit auto, přemýšlel sem udělat auto aby prošlo běžnou stk, tj homologace na vše jasný že když bude na autě celej výfuk i se svodama tak to asi neprojde ale řešíme stk a ne emise, ty bych si nechal udělat u známého, stk by snad taky šla udělat.

Inak první úpravy už brzo nastanou jelikož sem sehnal jinej motor 1.3 mpi, takže se bude dělat go + nějaké leštění a vyvažování a výměna dílu, ty písty a tu kliku z fábie zatím dávat nebudu ale zbytek jo, pak vyladit řj, na brzdě už v autě. Např. u Tommu tuning ve Studénce.

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“