G40
Moderátor: pajice
- VenTDo
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 19.07.2010 00:27
- Bydliště: Dolní Lutyně
- Kontaktovat uživatele:
G40
Čaute chlapi , jsem čerstvý majitel G40 , teď ji dávám do kupy , papá olej holka , tak musím udělat hlavu , ale chci se zeptat jak z G40 dostat výkon , chtěl bych to chipnout , nerez svody , sání , pořádné svíčky , a filtr , kolik by to tak hodilo cca koníků ? Podle Bitpower jen chip hodí 140 koníků , tak se vším bych se mohl k těm 160 dostat co ? A vítám vaše rady , co dále udělat , na co si u G40 dát pozor atd. Díky Adam
VW das auto
- Ondraschek
- Profík
- Příspěvky: 1155
- Registrován: 02.03.2009 20:47
- Bydliště: české budějovice
- bartpt
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: G40
a já bych zrovna zůstal u kompresoru. ty výkony co píšeš se mi zdají přehnané,ale každopádně můžeš na tom hodně zlepšit a dohnat. S lehkým Polem G40 budeš rovnocený partner G60ce v Corradu. Sice to nemá takovou maximálku,ale zatáčky a kopce to fakt jede.
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
- bartpt
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: G40
ale jo,vlastní zkušenost. Polo ti jede pěkně,na členitou traň nebo silnici paráda Lehké, pružné, ale delší kopec a G40 končí s maximálkou a Corro pokračuje o spousty desítek dál.draaczech píše:Viď Pájo?
Rozíl ve váze je strašně znát. Při porovnání 1.8T v G4, O1 a Passat jsou už rozdíly také dost cítit.
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: G40
maximalku nasrat a hod to do origo stavu max ty svody nech to naladit a kratkou spajzu ,vybrakuj to , poradnej podvozek , slicky a uvidis co to s tim autem udela , podelas v kopcich aut a aut , stejne to neni auto na nejaky honeni po dalnici
.
- bartpt
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: G40
JJ,přesně tak to ma Dráček..Gixxer píše:maximalku nasrat a hod to do origo stavu max ty svody nech to naladit a kratkou spajzu ,vybrakuj to , poradnej podvozek , slicky a uvidis co to s tim autem udela , podelas v kopcich aut a aut , stejne to neni auto na nejaky honeni po dalnici
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: G40
moje řeč, hlavně aby byl kompresor v dobrým stavu a tlačil aspoň 0,6 baru, pak to jede hezky.Gixxer píše:maximalku nasrat a hod to do origo stavu max ty svody nech to naladit a kratkou spajzu ,vybrakuj to , poradnej podvozek , slicky a uvidis co to s tim autem udela , podelas v kopcich aut a aut , stejne to neni auto na nejaky honeni po dalnici
Když to máš rozdělaný, můžeš přeleštit kanály a ventily, ještě bych dal třeba ty svody a platinový svíčky a bude to supr. Ještě se dá uprvit palivová mapa + menší řemenice, ale vzhledem k životnosti bych se do toho nepouštěl
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5