G40

Závodní vozy, technika, úpravy

Moderátor: pajice

Odpovědět
Uživatelský avatar
VenTDo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 19.07.2010 00:27
Bydliště: Dolní Lutyně
Kontaktovat uživatele:

G40

Příspěvek od VenTDo »

Čaute chlapi , jsem čerstvý majitel G40 , teď ji dávám do kupy , papá olej holka , tak musím udělat hlavu , ale chci se zeptat jak z G40 dostat výkon , chtěl bych to chipnout , nerez svody , sání , pořádné svíčky , a filtr , kolik by to tak hodilo cca koníků ? :-) Podle Bitpower jen chip hodí 140 koníků , tak se vším bych se mohl k těm 160 dostat co ? A vítám vaše rady , co dále udělat , na co si u G40 dát pozor atd. Díky Adam :-) :D
VW das auto

Uživatelský avatar
Ondraschek
Profík
Profík
Příspěvky: 1155
Registrován: 02.03.2009 20:47
Bydliště: české budějovice

Re: G40

Příspěvek od Ondraschek »

turbo kit je lepší volba než zvyšovat kompresorem výkon
Kdo nic nedělá, nic nezkazí.

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: G40

Příspěvek od bartpt »

a já bych zrovna zůstal u kompresoru. :wink: ty výkony co píšeš se mi zdají přehnané,ale každopádně můžeš na tom hodně zlepšit a dohnat. S lehkým Polem G40 budeš rovnocený partner G60ce v Corradu. Sice to nemá takovou maximálku,ale zatáčky a kopce to fakt jede.

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: G40

Příspěvek od draaczech »

Viď Pájo? :wink:
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: G40

Příspěvek od bartpt »

draaczech píše:Viď Pájo? :wink:
ale jo,vlastní zkušenost. :) Polo ti jede pěkně,na členitou traň nebo silnici paráda :!: Lehké, pružné, ale delší kopec a G40 končí s maximálkou a Corro pokračuje o spousty desítek dál. :wink:

Rozíl ve váze je strašně znát. Při porovnání 1.8T v G4, O1 a Passat jsou už rozdíly také dost cítit.

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: G40

Příspěvek od Gixxer »

maximalku nasrat a hod to do origo stavu max ty svody nech to naladit a kratkou spajzu ,vybrakuj to , poradnej podvozek , slicky a uvidis co to s tim autem udela , podelas v kopcich aut a aut , stejne to neni auto na nejaky honeni po dalnici
.

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: G40

Příspěvek od bartpt »

Gixxer píše:maximalku nasrat a hod to do origo stavu max ty svody nech to naladit a kratkou spajzu ,vybrakuj to , poradnej podvozek , slicky a uvidis co to s tim autem udela , podelas v kopcich aut a aut , stejne to neni auto na nejaky honeni po dalnici
JJ,přesně tak to ma Dráček.. :wink:

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: G40

Příspěvek od Gixxer »

ja sem taky zastance radsi totoho stylu :)
.

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: G40

Příspěvek od jirkaTDI »

Gixxer píše:maximalku nasrat a hod to do origo stavu max ty svody nech to naladit a kratkou spajzu ,vybrakuj to , poradnej podvozek , slicky a uvidis co to s tim autem udela , podelas v kopcich aut a aut , stejne to neni auto na nejaky honeni po dalnici
moje řeč, hlavně aby byl kompresor v dobrým stavu a tlačil aspoň 0,6 baru, pak to jede hezky.
Když to máš rozdělaný, můžeš přeleštit kanály a ventily, ještě bych dal třeba ty svody a platinový svíčky a bude to supr. Ještě se dá uprvit palivová mapa + menší řemenice, ale vzhledem k životnosti bych se do toho nepouštěl
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“