jak odlehcit auto
Moderátor: pajice
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.12.2010 17:24
jak odlehcit auto
chce si postavit auto na slalom
v uzsim vyberu je swirf gt a cinquecento (seicento) sport
melo by to byt serie, bez upravy prevodovky s minimalni upravama motoru, ale s maximalnim odlehcenim
potreboval bych rozumnou radu, protze, co jsme si to tu procital, je videt, ze aspon vetsina se v podobne problematice velmi dobre orientuje
dekuju moc
v uzsim vyberu je swirf gt a cinquecento (seicento) sport
melo by to byt serie, bez upravy prevodovky s minimalni upravama motoru, ale s maximalnim odlehcenim
potreboval bych rozumnou radu, protze, co jsme si to tu procital, je videt, ze aspon vetsina se v podobne problematice velmi dobre orientuje
dekuju moc
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak odlehcit auto
V tomhle výběru jasně vítězí Suzuki. Výkonově rozhodně a hlavně seženeš moře dílů na podvozek, kterej na slalom potřebuješ.
Seriový auto odlehčíš nejvíc sedačkama.Tapce dohromady a koberce neváží moc,ale něco daji.
záleží na tom jestli bude rám a podle toho se nechá odlehčovat na dveřích a oknech (laminát+makrolon)
Seriový auto odlehčíš nejvíc sedačkama.Tapce dohromady a koberce neváží moc,ale něco daji.
záleží na tom jestli bude rám a podle toho se nechá odlehčovat na dveřích a oknech (laminát+makrolon)
Yeah, low and wide!
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.12.2010 17:24
Re: jak odlehcit auto
jel jsem s upravenym centem a seriovou suzukoua prislo mi cento zivejsi
planuju hlavne sedacky
ram nevim, muzu jezdit normalne s uatem, kdyz mam ram?
planuju hlavne sedacky
ram nevim, muzu jezdit normalne s uatem, kdyz mam ram?
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak odlehcit auto
Dotaz ignoruju, všichni tady víme jak to je. Oficiálně nelze vůbec nic, v praxi to funguje jinak
K porovnání: Nelze srovnávat serii a upravený auto. Stačí lepší podvozek a s menšim výkonem zajedeš líp.
K porovnání: Nelze srovnávat serii a upravený auto. Stačí lepší podvozek a s menšim výkonem zajedeš líp.
Yeah, low and wide!
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.12.2010 17:24
Re: jak odlehcit auto
cento melo mezichladic a tvrdsi pruziny
ale i kdyz melo sport filtr a vyfuk, porad mu na suzuku chybelo nejakych tricet koni
takze proto bych rekl, ze spis to cento, kdybych ho jeste vybrakoval a usporil, rekneme padesat kilo(je to realne?)
tak to bude raketa k pohledani
ovsem rad bych prakticke zkusenosti jinych
ad ram:takze nemohl
ale i kdyz melo sport filtr a vyfuk, porad mu na suzuku chybelo nejakych tricet koni
takze proto bych rekl, ze spis to cento, kdybych ho jeste vybrakoval a usporil, rekneme padesat kilo(je to realne?)
tak to bude raketa k pohledani
ovsem rad bych prakticke zkusenosti jinych
ad ram:takze nemohl
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak odlehcit auto
Fiat Cinquecento je atmosféra, takže mezichladič rozhodně ne. Leda by to byla přestavba na turbo o čemž si nemluvil a pak to samozřejmě nelze porovnávat. Obráceně zase nechápu rozdíl 30 koní, což by odpovídalo serie cento x serie Swift.
Kdybys byl jihočech, tak tě pozvu do dílny, kde stojí obě tyhle auta a lze je reálně porovnat.
Jinak je to plácání do vody
Kdybys byl jihočech, tak tě pozvu do dílny, kde stojí obě tyhle auta a lze je reálně porovnat.
Jinak je to plácání do vody
Yeah, low and wide!
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.12.2010 17:24
Re: jak odlehcit auto
fiat by mel mit v serii necelych sedesat, takze myslim, ze je realny udaj majitele, ze ma pod kapotou sedudesat koni
a seriova suzuka by mela mit koni sto
tady jsme nasel tech tricet
ano s mezichladicem jsem slapl vedle, mel to byt pridavny chladic
dekuju za nabidku, potesi i kdyz ji nevyuziju
zajimalo by me, na kolik podobne upravy prijdou (staci hruby odhad) a jestli se spis nevyplati koupit neco hotoveho
http://rallyinzert.cz/index.php/compone ... 21&catid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
podobne upraveneho fiatka jsem nenasel
upreimne, spise me laka fiat, ale dam si rict od zkusenejsich
nejsem v tomhle oboru kovany, a chci si uzit aspon malych zavodu
dekuji vsem
a seriova suzuka by mela mit koni sto
tady jsme nasel tech tricet
ano s mezichladicem jsem slapl vedle, mel to byt pridavny chladic
dekuju za nabidku, potesi i kdyz ji nevyuziju
zajimalo by me, na kolik podobne upravy prijdou (staci hruby odhad) a jestli se spis nevyplati koupit neco hotoveho
http://rallyinzert.cz/index.php/compone ... 21&catid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
podobne upraveneho fiatka jsem nenasel
upreimne, spise me laka fiat, ale dam si rict od zkusenejsich
nejsem v tomhle oboru kovany, a chci si uzit aspon malych zavodu
dekuji vsem
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak odlehcit auto
Konkrétně tahle Suzuka funguje perfektně, osobně znám ze závodů a za tu cenu dobrý nářadí na začátek. Fiaty jezdí hodně v Polsku, zkus pátrat v inzerci u nich.
Yeah, low and wide!
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak odlehcit auto
jestli jako laik můžu zasáhnout, tak bych se nerozhodoval ani minutu jestli swift nebo 600... z toho co vidim na vrchách tady na severu, tak japonci obecně fungujou asi nejlíp už jen díky vysokýmu výkonu v sérii
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.12.2010 17:24
Re: jak odlehcit auto
nechci se do nikoho navazet, tim spise ze sam vim houby
ale ma dojem, ze je docela rozdil, mezi vrchem a slalomem
(proto me zajima, jestli se da pouzit vrcharske auto, nebo je lepsi vzit zaklad a upravovat jinak)
mozna ani ne tolik v nastaveni podvozku
to bych rekl, ze je podobne jako u okruhu(tvrde jako sutr) ale v davkovani vykonu
na slalom(alespon ty co jsme videl) by teoreticky stacila jednicka, co se da vytocit do 12000
je to samej rozjezd a brzda
de facto se neradi vic, nez 1-2-3 a ta trojka jenom u specialu s upravenejma prevodama a kdyz je enkde dlouha rovinka
jinak kvedlani jedna-dva-brzda-jedna-dva-brzda
apropos, kdyby nekdo doporucil stranky, budu jen rad
dekuji
ale ma dojem, ze je docela rozdil, mezi vrchem a slalomem
(proto me zajima, jestli se da pouzit vrcharske auto, nebo je lepsi vzit zaklad a upravovat jinak)
mozna ani ne tolik v nastaveni podvozku
to bych rekl, ze je podobne jako u okruhu(tvrde jako sutr) ale v davkovani vykonu
na slalom(alespon ty co jsme videl) by teoreticky stacila jednicka, co se da vytocit do 12000
je to samej rozjezd a brzda
de facto se neradi vic, nez 1-2-3 a ta trojka jenom u specialu s upravenejma prevodama a kdyz je enkde dlouha rovinka
jinak kvedlani jedna-dva-brzda-jedna-dva-brzda
apropos, kdyby nekdo doporucil stranky, budu jen rad
dekuji
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak odlehcit auto
však jsem netvrdil, že je to stejný, ale přeci jenom když to auto funguje dobše na vrchy, tak by mělo dobře fungovat i na slalom nehledě na to, že na swiště se dá, řekl bych, sehnat mnohem víc dílů než na 600
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.12.2010 17:24
Re: jak odlehcit auto
dobre, dam na tebe, zacnu schanet prachy a koukat po swistovi
i kdyz fiat je srdcovka,a le kdo vi, treba me taky chytne za srdce
i kdyz fiat je srdcovka,a le kdo vi, treba me taky chytne za srdce
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak odlehcit auto
Tak kriterium na slalom jsou fakt trochu jiný na slalom než na kopec.
Ale právě ta dlouhá jednička na Swiftu naprosto přesně sedí a auto po úpravě ŘJ točí 8000.
Na druhou stranu tě jako většinu jezdců slalom rychle přestane bavit. Stejně tak rychle jako zjistíš, že se chceš svézt rychle
Určitě je ale lepší se na to podívat s rozhledem třeba na 2 a více sezón a s tim ohledem auto stavět. Na co ho chci používat teď, co budu jezdit za rok a jestli to bude splňovat pravidla a nároky i v jinejch závodech.
Chtěls rady a co jsem věděl jsem řekl, dál je volba na tobě.
Ale právě ta dlouhá jednička na Swiftu naprosto přesně sedí a auto po úpravě ŘJ točí 8000.
Na druhou stranu tě jako většinu jezdců slalom rychle přestane bavit. Stejně tak rychle jako zjistíš, že se chceš svézt rychle
Určitě je ale lepší se na to podívat s rozhledem třeba na 2 a více sezón a s tim ohledem auto stavět. Na co ho chci používat teď, co budu jezdit za rok a jestli to bude splňovat pravidla a nároky i v jinejch závodech.
Chtěls rady a co jsem věděl jsem řekl, dál je volba na tobě.
Yeah, low and wide!
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.12.2010 17:24
Re: jak odlehcit auto
to dracek:
ja ti za ty rady moc dekuju
kdyz vsichni rikate japonec, pujdu do japonce
jsem z moravy a tady jezdi prevazne fiati, peugoti a saxa
jj, vim ze slalom neni moc o rychlosti, ale taky je ze "zavodeni" asi nejemene narocny na cas, pripravu, trening a finance
a ani jednoho se mi prilis nedostava
min narocny jsou snad uz jenom sprinty
apropos, co si myslite o automatech ve sportovnich autech?
ja ti za ty rady moc dekuju
kdyz vsichni rikate japonec, pujdu do japonce
jsem z moravy a tady jezdi prevazne fiati, peugoti a saxa
jj, vim ze slalom neni moc o rychlosti, ale taky je ze "zavodeni" asi nejemene narocny na cas, pripravu, trening a finance
a ani jednoho se mi prilis nedostava
min narocny jsou snad uz jenom sprinty
apropos, co si myslite o automatech ve sportovnich autech?