Zdravím pánové.
Chtěl bych se zeptat jaké úpravy mi doporučíte provést na mé audi s3 154 kW, tak abych dosáhl výkon (zatím) kolem 250 koní.
Co se týče turba tak ho zatím měnit nechci. Tzn jaké výkonové úpravy na turbo kkk 04.
Některé CHIP tuningové firmy nabízejí pouze chip který zvýší ze sériovky z 210 koní na 252 koní. Přijde mi to přehnané.
Co jsem se dočetl na HOT HATCH Fóru je dobré nicméně může to být marketingový tah a proto bych radši vaší zkušenost.
Blow off ventil již je instalovaný
Moje představa chronoligicky:
Lazené celonerezové svody
Vstřikovače SIEMENS s propustností 870ccm
Chip + elektronické odstranením LAMBD
Intercooler
70 mm výfuk
Vaše postřehy rady?
Díky
Audi S3 - 1.8T 20 V APY 154 kW - výkonové úpravy
Moderátor: pajice
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.09.2009 20:56
- lanasxxx
- VWagenista
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 09.10.2011 20:34
- Bydliště: Teplice
Audi S3 - 1.8T 20 V APY 154 kW - výkonové úpravy
Chip bych dal uplne jako naposled...
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.09.2009 20:56
Re: Audi S3 - 1.8T 20 V APY 154 kW - výkonové úpravy
s dodatečnou montáží IC ( až po čipování ) by neměl být problém....Nevím ale jak s výfukem...
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi S3 - 1.8T 20 V APY 154 kW - výkonové úpravy
V rozmezi uprav jaky planujes,by nemelo byt nutny menit svody.Teda pokud neni overeno ze treba praskaji,to nevim ale snadno to zjistis na forech.
Jak radi kolega,chip rozhodne az nakonec,protoze tim vyuzijes predchozi upravy.Spis me zarazi odstraneni lambdy...seriovou nepotrebujes,to je jasny.Ale jako zaklad bych urcite poridil wb+budik.Pokud koupis treba od Innovate,jako ja,ziskas presny mereni bohatosti,vcetne moznosti logovani dat a navic ma i vystup pro jednotku a predava merena data original ecu tak jako seriova lambda.Pro dalsi ladeni sikovna vec...
Jak radi kolega,chip rozhodne az nakonec,protoze tim vyuzijes predchozi upravy.Spis me zarazi odstraneni lambdy...seriovou nepotrebujes,to je jasny.Ale jako zaklad bych urcite poridil wb+budik.Pokud koupis treba od Innovate,jako ja,ziskas presny mereni bohatosti,vcetne moznosti logovani dat a navic ma i vystup pro jednotku a predava merena data original ecu tak jako seriova lambda.Pro dalsi ladeni sikovna vec...
Yeah, low and wide!
- extygrik
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kopřivnice
Re: Audi S3 - 1.8T 20 V APY 154 kW - výkonové úpravy
Mě by zase zajímalo na co chceš takové velké vstřiky??to chceš jezdit na E85?? Připadá mi to přehnané... Jinak rozhodně nejdříve udělat komplet "hardware" a jednotku pak ladit až podle toho co tam máš....
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Audi S3 - 1.8T 20 V APY 154 kW - výkonové úpravy
třeba jen chce at mu to žere jako kráva...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- extygrik
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kopřivnice
Re: Audi S3 - 1.8T 20 V APY 154 kW - výkonové úpravy
tak to ať vezme milimetrový vrták a provrtá ty svoje origo a bude to žrát jako že fakt hustokrutě voe hlavně ty vstřiky jsou velké i na ten E85 na ten výkon co chcevtuni píše:třeba jen chce at mu to žere jako kráva...
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Audi S3 - 1.8T 20 V APY 154 kW - výkonové úpravy
mě to neříkej... na nějakých 400 ps.. stačí jít do 630
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO