jak z auta vymackat co nejvice

Závodní vozy, technika, úpravy

Moderátor: pajice

Odpovědět
Uživatelský avatar
morlog
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3035
Registrován: 19.04.2011 20:29
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

jak z auta vymackat co nejvice

Příspěvek od morlog »

jak se mam nejlepe rozjed vyplati se vypnout ASR pri kolika mam radit???

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: jak z auta vymackat co nejvice

Příspěvek od skacel99 »

tak,aby auto zrychlovalo co nejvíc,ale ještě to nehrabalo...každopádně nechtěl bych být tvojí spojkou,nebo poloosou...

Uživatelský avatar
morlog
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3035
Registrován: 19.04.2011 20:29
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: jak z auta vymackat co nejvice

Příspěvek od morlog »

Ja tomu nechci nejak davat ale kdyby se naskytka prilezitost nekomu natrhnout pr**l tak abych vedel jak prave me zajma pri kolika radit aby to co nejvic jelo a jestli mit zaple asr nebo ne

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: jak z auta vymackat co nejvice

Příspěvek od jirkaTDI »

ASR off... jinak točit to, dokud to táhne, to už víš ty, jestli je to do 4000 nebo 4500ot...
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Uživatelský avatar
Wena
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 203
Registrován: 11.11.2008 18:26
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: jak z auta vymackat co nejvice

Příspěvek od Wena »

měl by jsi se s tím autem zžít to citíš kdy to nejvíc táhne..jestli to má efektivitu to dál točit nebo přeřadit :) a zkoušet a zkoušet tak se to naučíš :mrgreen:
..::GIV..1.9 TDi AHF::..
Komplet saní ARL, 6Q +lamela HDS57,přit. SACHS..RACE 2
520,KAT Off,EGR Off Turbo GTB1756VK FMIC 230 12 čerpadlo ..:Soft Moravia tuning:.. 230PS a 530Nm

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: jak z auta vymackat co nejvice

Příspěvek od BigBang »

já bych řekl, že PDčko točit nad 3500 je nesmysl :D
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: jak z auta vymackat co nejvice

Příspěvek od jirkaTDI »

fsérii jo, ale jezdil jsem s upraveným ASZ 96kw a to tahalo skoro až do 5000ot.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: jak z auta vymackat co nejvice

Příspěvek od Rouballik »

Oživuju starší příspěvek - zajímavá diskuze.

U oturbených motorů je důležitý mít k dispozici tlak za turbem. Něco jinýho je rozjíždět se z nuly a ládovat tam jednu rychlost za druhou a nebo zrychlovat například z 50km/h když chceš někomu upláchnout. Řeším teď situaci kdy chceš max. akceleraci při výjezdu z města. S klukama jsme to měřili za jak dlouho dojde k plnýmu natlakovaní u TDI 66kW a máš to dobrý 2 -3 sec. Sám si to zkus. když pojedeš na dvojku 40km/h konstantně pár vteřin a pak tomu naložíš tak je akcelerace mohutnější než když na to půjdeš z volnoběhu nebo ihned z řazení. Při řazení nebo z volnoběhu nemáš tolik tlaku a než se to rozeběhne chce to čas.

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“