jak z auta vymackat co nejvice
Moderátor: pajice
- morlog
- VWexpert
- Příspěvky: 3035
- Registrován: 19.04.2011 20:29
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
jak z auta vymackat co nejvice
jak se mam nejlepe rozjed vyplati se vypnout ASR pri kolika mam radit???
Octavia 3 RS TDI
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: jak z auta vymackat co nejvice
tak,aby auto zrychlovalo co nejvíc,ale ještě to nehrabalo...každopádně nechtěl bych být tvojí spojkou,nebo poloosou...
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- morlog
- VWexpert
- Příspěvky: 3035
- Registrován: 19.04.2011 20:29
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak z auta vymackat co nejvice
Ja tomu nechci nejak davat ale kdyby se naskytka prilezitost nekomu natrhnout pr**l tak abych vedel jak prave me zajma pri kolika radit aby to co nejvic jelo a jestli mit zaple asr nebo ne
Octavia 3 RS TDI
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak z auta vymackat co nejvice
ASR off... jinak točit to, dokud to táhne, to už víš ty, jestli je to do 4000 nebo 4500ot...
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- Wena
- Jezdec
- Příspěvky: 203
- Registrován: 11.11.2008 18:26
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak z auta vymackat co nejvice
měl by jsi se s tím autem zžít to citíš kdy to nejvíc táhne..jestli to má efektivitu to dál točit nebo přeřadit a zkoušet a zkoušet tak se to naučíš
..::GIV..1.9 TDi AHF::..
Komplet saní ARL, 6Q +lamela HDS57,přit. SACHS..RACE 2
520,KAT Off,EGR Off Turbo GTB1756VK FMIC 230 12 čerpadlo ..:Soft Moravia tuning:.. 230PS a 530Nm
Komplet saní ARL, 6Q +lamela HDS57,přit. SACHS..RACE 2
520,KAT Off,EGR Off Turbo GTB1756VK FMIC 230 12 čerpadlo ..:Soft Moravia tuning:.. 230PS a 530Nm
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak z auta vymackat co nejvice
já bych řekl, že PDčko točit nad 3500 je nesmysl
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak z auta vymackat co nejvice
fsérii jo, ale jezdil jsem s upraveným ASZ 96kw a to tahalo skoro až do 5000ot.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: jak z auta vymackat co nejvice
Oživuju starší příspěvek - zajímavá diskuze.
U oturbených motorů je důležitý mít k dispozici tlak za turbem. Něco jinýho je rozjíždět se z nuly a ládovat tam jednu rychlost za druhou a nebo zrychlovat například z 50km/h když chceš někomu upláchnout. Řeším teď situaci kdy chceš max. akceleraci při výjezdu z města. S klukama jsme to měřili za jak dlouho dojde k plnýmu natlakovaní u TDI 66kW a máš to dobrý 2 -3 sec. Sám si to zkus. když pojedeš na dvojku 40km/h konstantně pár vteřin a pak tomu naložíš tak je akcelerace mohutnější než když na to půjdeš z volnoběhu nebo ihned z řazení. Při řazení nebo z volnoběhu nemáš tolik tlaku a než se to rozeběhne chce to čas.
U oturbených motorů je důležitý mít k dispozici tlak za turbem. Něco jinýho je rozjíždět se z nuly a ládovat tam jednu rychlost za druhou a nebo zrychlovat například z 50km/h když chceš někomu upláchnout. Řeším teď situaci kdy chceš max. akceleraci při výjezdu z města. S klukama jsme to měřili za jak dlouho dojde k plnýmu natlakovaní u TDI 66kW a máš to dobrý 2 -3 sec. Sám si to zkus. když pojedeš na dvojku 40km/h konstantně pár vteřin a pak tomu naložíš tak je akcelerace mohutnější než když na to půjdeš z volnoběhu nebo ihned z řazení. Při řazení nebo z volnoběhu nemáš tolik tlaku a než se to rozeběhne chce to čas.