Čauky, dopředu říkám, že jsem hledala poctivě toto téma a naposledy se to řešilo v roce ..2007, tak to zkusím znovu ,,oživit".
Kluci drazí, jsem přece jen ženská . Má někdo zkušenosti s chipem u takového modelu auta? Svoje autíčko miluju, ale přijde mi trošku líné..Odešla mi lambda, tak jsem tam mrskla novou a jezdí to lépe, ale pořád to není ,,ono"..Vím, benziňák, co čekat, ale přece jen...Myslíte, že můžu poznat ten rozdíl z 77kw na 85kw? Jen mě zajíma jestli to nebudou vyhozené prachy..a další věc..jak to chodí na STK? Letos se to dost zpřísnilo, tak co by to znamenalo? MOC DÍK ZA ODPOVĚĎ a případnou trpělivost jste zlatíííííí
Golf IV 1.6, 77 kw a chip na 85 kw
Moderátor: pajice
- vwomenka
- Člen klubu
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03.05.2016 17:03
- Bydliště: Ostrava
Golf IV 1.6, 77 kw a chip na 85 kw
VW Golf IV 1.6, 77kW, 2003.. staré dobré ,,Das auto"
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV 1.6, 77 kw a chip na 85 kw
první a asi jediná věc, co napíšu - pochybuju, že ten chip vůbec něco udělá... Pro víc výkonu potřebuješ víc vzduchu a paliva. Palivo tam „naleješ“, to není problém, ale u atmosferického motoru toho vzduchu víc do motoru nedostaneš. Nebo i to palivo je trochu problém, ono to moc jinde než mezi lambdaou 0,8 a 1,2 nechce hořet. Pořád je reálný, že se v konečný fázi dostane chip s lambdou k 0,9, avšak to bych neviděl ani na +5kW a to je všechno. Bez dalších HW úprav se s výkonem výš nedostaneš. A emise si myslím, že problém by byl stejný jak na „starý“ tak i na nový technický - emisích...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- vwomenka
- Člen klubu
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03.05.2016 17:03
- Bydliště: Ostrava
Re: Golf IV 1.6, 77 kw a chip na 85 kw
BigBang píše:první a asi jediná věc, co napíšu - pochybuju, že ten chip vůbec něco udělá... Pro víc výkonu potřebuješ víc vzduchu a paliva. Palivo tam „naleješ“, to není problém, ale u atmosferického motoru toho vzduchu víc do motoru nedostaneš. Nebo i to palivo je trochu problém, ono to moc jinde než mezi lambdaou 0,8 a 1,2 nechce hořet. Pořád je reálný, že se v konečný fázi dostane chip s lambdou k 0,9, avšak to bych neviděl ani na +5kW a to je všechno. Bez dalších HW úprav se s výkonem výš nedostaneš. A emise si myslím, že problém by byl stejný jak na „starý“ tak i na nový technický - emisích...
No myslela jsem si, že to tak bude..tož tak to kašlu. Díky
VW Golf IV 1.6, 77kW, 2003.. staré dobré ,,Das auto"
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Golf IV 1.6, 77 kw a chip na 85 kw
Spíš to chce pořešit proč to "nejede"... 77kW na G4 musí letět, buďto už má auto najeto mega a je snížená komprese nebo je tu nějaký problémeček.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- vwomenka
- Člen klubu
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03.05.2016 17:03
- Bydliště: Ostrava
Re: Golf IV 1.6, 77 kw a chip na 85 kw
Najeto ma 150 000 ověřených km, což vzhledem ke stáří není moc... Možná, že kdyby to projel někdo jiný, tak to bude ok..Jezdila jsem s dieselem 2.0 a hned pak sedla do 1.6 benzínu, tak to může být jen pocitovka ...co já vím..jen my chybí ten ,,tah" co mají turba. Každopádně zkusím to mrsknout do servisu at' to hodí na VAG kdyby náhodou tam něco našli.yessmen píše:Spíš to chce pořešit proč to "nejede"... 77kW na G4 musí letět, buďto už má auto najeto mega a je snížená komprese nebo je tu nějaký problémeček.
VW Golf IV 1.6, 77kW, 2003.. staré dobré ,,Das auto"
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV 1.6, 77 kw a chip na 85 kw
tak to ti chybí naftovej kopanec od krouťáku
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- vwomenka
- Člen klubu
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03.05.2016 17:03
- Bydliště: Ostrava
Re: Golf IV 1.6, 77 kw a chip na 85 kw
BigBang píše:tak to ti chybí naftovej kopanec od krouťáku
VW Golf IV 1.6, 77kW, 2003.. staré dobré ,,Das auto"