To by me samotnýho zajímalo spodek o proti 110 kw a 132kw je že je jinej píst a ojnice čep maj 9mm a jinak vypadaj váhu jsem nezkoušelEitn píše:čau kluci. Chci se zeptat jakej je rozdíl mezi Motorem 1.8T AUQ (RS, Jubi 132kw) AMK (S3 154kw) a BAM (S3 165kw). Je mi jasný že je tam rozdíl v turbech (K03s, K04-022, K04-023), intercooleru a vstřikovačích. Spíš mě zajímá jak je na tom spodek motoru. hledal jsem to všude ale nic podrobného jsem nenašel...díky
Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
Moderátor: pajice
- m-NIC-h
- Profík
- Příspěvky: 916
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: in Budweis
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
- Eitn
- Člen klubu
- Příspěvky: 414
- Registrován: 13.04.2010 22:00
- Bydliště: OlomouCity
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
Na to je tu inzerce tam uspěješ asi víc
- WeezleR
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19.04.2012 20:56
- Bydliště: VelMez
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
bauunterhemen>
A) od toho je tu bazar
B) Tak Německo nebo Rakousko? Pokaždý něco jinýho...
A) od toho je tu bazar
B) Tak Německo nebo Rakousko? Pokaždý něco jinýho...
VW VENTO 1,8GL 66kW - BYLO
VW GOLF IV 1,6 16v 77kW ATN - BYLO
VW PASSAT B7 Variant Highline 2.0 TDI DSG 130kW
VW GOLF IV 1,6 16v 77kW ATN - BYLO
VW PASSAT B7 Variant Highline 2.0 TDI DSG 130kW
- t0mi
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16.10.2012 13:11
- Bydliště: Slovensko
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
Podobný dotaz. Tak mna nezabite.alf82 píše:mam dotaz slo by na motor 1,8 66 kw pridat turbo ?
Šlo by na 1.8 55kW benál v domácich podmienkach neak nabastlit turbo z 1.9 TDI napr. z 66 alebo 81kW verzie??
Resp. čo všetko by som musel povymieňať ak by som sa do niečoho takého pustil, a aký by to malo efekt na výkon??
VW Vento 1996 - 1.8 55kW
- pavel1993
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 16.09.2012 19:59
- Bydliště: Praha 4 Háje
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
ám 1.8 66Kw automat a stačila GO motoru a větší předstih a pocitově o 100procent lepší až na ten automat, protože je toho na něj moc až při 150 dokáže zařadit poslední rychlost k porovnání: předtim při 110 zařadil poslední rychlost a ve 150 měl dost
VW Golf II 1.8 66kw AT, VW Golf 3 1.9D, R.I.P VW Golf II 1.6D, Seat Toledo 1.9 TDI AFN
- VWProki
- Člen klubu
- Příspěvky: 7
- Registrován: 29.09.2013 17:19
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
Zdravim mam golf mk3 1.4 44kw ABD Chtel sem se zeptat zda mate radu jak zvvysit vykon a jestli by delalo neplechu kdybych tam dal karburator weber
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
tak je to všechno na stejným principu
alfa -omega motorařiny...
- odlehčit rotující prvky (řemenice, klika, setrvačník ) popř změnit jejich poměry (lehčí popř. i menší řemenice atd..)
- zvětšit průchodnost sání a kanálů + odvod spalin
- vylepšit proudění (leštění kanálů)
karburátor dělat neplechu nebude.. ale tím že to tam bude lít a pálit palivo bez nějakých větších a komplexnějších úprav se znatelnýho zlepšení nedočkáš...
nejjednodušší (mechanicky) je snížit hmotnost auta... (nevozit v něm kraviny, popř vyházet nedůležitý části jako např zadní sedačky atd... dát lehký kola atd...
u atmosferickýho motoru je celkem znát vyleštění kanálů v hlavě..ale to už je zase o motorařině práci a penězích..
alfa -omega motorařiny...
- odlehčit rotující prvky (řemenice, klika, setrvačník ) popř změnit jejich poměry (lehčí popř. i menší řemenice atd..)
- zvětšit průchodnost sání a kanálů + odvod spalin
- vylepšit proudění (leštění kanálů)
karburátor dělat neplechu nebude.. ale tím že to tam bude lít a pálit palivo bez nějakých větších a komplexnějších úprav se znatelnýho zlepšení nedočkáš...
nejjednodušší (mechanicky) je snížit hmotnost auta... (nevozit v něm kraviny, popř vyházet nedůležitý části jako např zadní sedačky atd... dát lehký kola atd...
u atmosferickýho motoru je celkem znát vyleštění kanálů v hlavě..ale to už je zase o motorařině práci a penězích..
Naposledy upravil(a) vtuni dne 13.12.2013 01:00, celkem upraveno 1 x.
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- VWProki
- Člen klubu
- Příspěvky: 7
- Registrován: 29.09.2013 17:19
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
Tak to bude sranda v lete s zacnu o kolik se da zvysit vykon?
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
VWProki píše:Tak to bude sranda v lete s zacnu o kolik se da zvysit vykon?
Skoda... ze se neda zvysit vykon mozku...
- VWProki
- Člen klubu
- Příspěvky: 7
- Registrován: 29.09.2013 17:19
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
Clovek nemuze bejt jako auto
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
z motoru se dá vydojit kde co
hlavně jde o poměr výkon vs. životnost
a v monoha (většině zdejších případů) taky o poměr cena vs. výkon a užitek....
ber to tak že ve F1 mají 2400ccm atmosferické motory s výkonem 750 koní co točí 18tis.....
takže teoreticky by se mělo dát z 1,2 vytáhnout 375koní
hlavně jde o poměr výkon vs. životnost
a v monoha (většině zdejších případů) taky o poměr cena vs. výkon a užitek....
ber to tak že ve F1 mají 2400ccm atmosferické motory s výkonem 750 koní co točí 18tis.....
takže teoreticky by se mělo dát z 1,2 vytáhnout 375koní
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- VWProki
- Člen klubu
- Příspěvky: 7
- Registrován: 29.09.2013 17:19
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
Ja bych byl spokojenej na 100 kw
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
tak si kup GTI a nemusíš nic upravovat..a ještě budeš mít 10kW jako bonus
a ted vážně... z 44kW na 100 ... není to nereálný ale je to finančně neúměrně nákladný...
už na 200% - v tvým případě 88kW to převyšuje investici 50tis, pravděpodobně i 70 tis...
vzhledem k tomu že trojku v GTI dneska koupíš za 40tis...
http://www.autojuka.cz/volkswagen-golf- ... laceno.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
tak to vyjde levněji a jednodušeji...
za 40 koupíš ... dvacku dáš bokem na servis a údržbu...
a máš 110kW + výbavu...atd... za cenu kterou by jsi nacpal do motoru, ze kterýho by jsi to stejně nevydupal... o výbavě nemluvě
a ted vážně... z 44kW na 100 ... není to nereálný ale je to finančně neúměrně nákladný...
už na 200% - v tvým případě 88kW to převyšuje investici 50tis, pravděpodobně i 70 tis...
vzhledem k tomu že trojku v GTI dneska koupíš za 40tis...
http://www.autojuka.cz/volkswagen-golf- ... laceno.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
tak to vyjde levněji a jednodušeji...
za 40 koupíš ... dvacku dáš bokem na servis a údržbu...
a máš 110kW + výbavu...atd... za cenu kterou by jsi nacpal do motoru, ze kterýho by jsi to stejně nevydupal... o výbavě nemluvě
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
já jsem tahal 100kw z 1,4...
sice ze škodovky, ale cenově to vycházelo cca podobně
2000,- blok favorit (funkgovka ze skladu)
1500,- klika fábie
7000,- 4 vložky, písty s čepama + kruhy
3000,- úprava spalováku (snížení KP)
1500,- těsnění pod hlavu
5000,- přeplňovanej karbec
8000,- turbo z fiatu uno (včetně komplet repase)
5000,- spojka
pak xx tisíc zbytek - ventily, sací trubky, kolena, cooler, příruby turba, karbecu, výfuku, spojovací matroš, těsnění a tak dál...
zvětšování kanálů, slícování,odlehčení ojnic, setrváku, kliky, řemenic probíhalo víceméně ze známosti za cenu nákladů
ve finále to byl prakticky novej agregát s výkonem 140ps, takže za ty peníze nad očekávání... samozřejmě jsem si spoustu věcí musel udělat sám.
dost lidí nechápalo, co umí stará škodovka.
pak jsem podobnou věc zkoušel do G3 1,6 jednobod a ve finále jsem to nedodělal podle plánu, protože byl problém programováním sw mpi...
na závěr souhlsim s vtuni - nemá to moc smysl cpát love do 1,4 když jsou i jiný možnosti (já tenkrát v rapidu moc na výběr neměl) skoč do vr6 a máš výkonu víc, jak dost... navíc ti odpadnou další nezbytný úpravy brzd, podvozku atd
sice ze škodovky, ale cenově to vycházelo cca podobně
2000,- blok favorit (funkgovka ze skladu)
1500,- klika fábie
7000,- 4 vložky, písty s čepama + kruhy
3000,- úprava spalováku (snížení KP)
1500,- těsnění pod hlavu
5000,- přeplňovanej karbec
8000,- turbo z fiatu uno (včetně komplet repase)
5000,- spojka
pak xx tisíc zbytek - ventily, sací trubky, kolena, cooler, příruby turba, karbecu, výfuku, spojovací matroš, těsnění a tak dál...
zvětšování kanálů, slícování,odlehčení ojnic, setrváku, kliky, řemenic probíhalo víceméně ze známosti za cenu nákladů
ve finále to byl prakticky novej agregát s výkonem 140ps, takže za ty peníze nad očekávání... samozřejmě jsem si spoustu věcí musel udělat sám.
dost lidí nechápalo, co umí stará škodovka.
pak jsem podobnou věc zkoušel do G3 1,6 jednobod a ve finále jsem to nedodělal podle plánu, protože byl problém programováním sw mpi...
na závěr souhlsim s vtuni - nemá to moc smysl cpát love do 1,4 když jsou i jiný možnosti (já tenkrát v rapidu moc na výběr neměl) skoč do vr6 a máš výkonu víc, jak dost... navíc ti odpadnou další nezbytný úpravy brzd, podvozku atd
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
Dymák píše:já jsem tahal 100kw z 1,4...
sice ze škodovky, ale cenově to vycházelo cca podobně
2000,- blok favorit (funkgovka ze skladu)
1500,- klika fábie
7000,- 4 vložky, písty s čepama + kruhy
3000,- úprava spalováku (snížení KP)
1500,- těsnění pod hlavu
5000,- přeplňovanej karbec
8000,- turbo z fiatu uno (včetně komplet repase)
5000,- spojka
pak xx tisíc zbytek - ventily, sací trubky, kolena, cooler, příruby turba, karbecu, výfuku, spojovací matroš, těsnění a tak dál...
zvětšování kanálů, slícování,odlehčení ojnic, setrváku, kliky, řemenic probíhalo víceméně ze známosti za cenu nákladů
ve finále to byl prakticky novej agregát s výkonem 140ps, takže za ty peníze nad očekávání... samozřejmě jsem si spoustu věcí musel udělat sám.
dost lidí nechápalo, co umí stará škodovka.
pak jsem podobnou věc zkoušel do G3 1,6 jednobod a ve finále jsem to nedodělal podle plánu, protože byl problém programováním sw mpi...
na závěr souhlsim s vtuni - nemá to moc smysl cpát love do 1,4 když jsou i jiný možnosti (já tenkrát v rapidu moc na výběr neměl) skoč do vr6 a máš výkonu víc, jak dost... navíc ti odpadnou další nezbytný úpravy brzd, podvozku atd
Tady bych asi videl u pana ten nejvetsi problem protoze velmi pravdepodobne na jiny auto nema, nemel by na drahou pojistku a spotreba by asi taky lezla dost do penez. Ale predstavu je vyladi 1,4 a bude to papat furt malo s levnou pojistkou to ma...