Aktuality, novinky,...
Moderátor: pajice
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Aktuality, novinky,...
Sem bych daval ruzne aktuality z motorsportu obecne...
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
Re: Aktuality, novinky,...
Už je jasno!!!! Zimní Radouňská Hobbyrallye
Již bylo rozhodnuto, že tento velice atraktivní závod se pojede v sobotu 17–1–2009, takže závodnící připravte vaše stádo koní a jedem. Místo konání Okrouhlá Radouň. Bude viditelně značeno od příjezdových cest. Došlo ke změně počtu rychlostních zkoušek oproti propozicím. Pojedou se 2 RZ 3×. Celková délka RZ přes 30 km. Méně RZ = méně startovného, které nově činí 900 Kč/vozidlo.
více informací
http://www.radounmotorsport.cz/index.php
Již bylo rozhodnuto, že tento velice atraktivní závod se pojede v sobotu 17–1–2009, takže závodnící připravte vaše stádo koní a jedem. Místo konání Okrouhlá Radouň. Bude viditelně značeno od příjezdových cest. Došlo ke změně počtu rychlostních zkoušek oproti propozicím. Pojedou se 2 RZ 3×. Celková délka RZ přes 30 km. Méně RZ = méně startovného, které nově činí 900 Kč/vozidlo.
více informací
http://www.radounmotorsport.cz/index.php
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
Re: Aktuality, novinky,...
Video – Testy Fabie S2000 před Monte Carlem
http://www.dailymotion.com/video/x7ywrr ... 2000_sport
http://www.dailymotion.com/video/x7ywrr ... 2000_sport
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuality, novinky,...
Zitra jedem v Pardubicich na ploche draze jednu z nejvetsich zimnich show - Autoslide 2009. Nevim jestli jsou jeste listky, kazdopadne muzete sledovat online - www.autoslide.cz
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- kolin
- Jezdec
- Příspěvky: 403
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
Re: Aktuality, novinky,...
v Okrouhlici máme chalupu už se těšímalean píše:Už je jasno!!!! Zimní Radouňská Hobbyrallye
Již bylo rozhodnuto, že tento velice atraktivní závod se pojede v sobotu 17–1–2009, takže závodnící připravte vaše stádo koní a jedem. Místo konání Okrouhlá Radouň. Bude viditelně značeno od příjezdových cest. Došlo ke změně počtu rychlostních zkoušek oproti propozicím. Pojedou se 2 RZ 3×. Celková délka RZ přes 30 km. Méně RZ = méně startovného, které nově činí 900 Kč/vozidlo.
více informací
http://www.radounmotorsport.cz/index.php
- Blacklady
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Aktuality, novinky,...
Výroba Fordu Focus RS zahájena!
Otevřete šampaňské – právě dnes sjel z výrobního pásu továrny Fordu v německém Saarlouis první Ford Focus RS druhé generace. Na showroomech se ale objeví až v dubnu…
Fabrika v Saarlouis se specializuje na pětidveřové focusy a kombíky, které doplňuje sportovnějšími variantami ST a pro kompletaci RS bys sestaven speciální tým, který zvládne montáž specifických prvků vozu, ať už jde o vytažené blatníky, spoiler nebo nárazníky.
Jak už bylo dříve potvrzeno, Focus RS se pokusí na přední kola přenést výkon 305 koní (224 kW) a 440 Nm točivého momentu, to vše z upraveného pětiválce (původně od Volva) o objemu 2,5 l. Výrobce slibuje atak stovky po 5,9 s trvající akceleraci a maximální rychlost 264 km/h.
zdroj:auto.cz
Otevřete šampaňské – právě dnes sjel z výrobního pásu továrny Fordu v německém Saarlouis první Ford Focus RS druhé generace. Na showroomech se ale objeví až v dubnu…
Fabrika v Saarlouis se specializuje na pětidveřové focusy a kombíky, které doplňuje sportovnějšími variantami ST a pro kompletaci RS bys sestaven speciální tým, který zvládne montáž specifických prvků vozu, ať už jde o vytažené blatníky, spoiler nebo nárazníky.
Jak už bylo dříve potvrzeno, Focus RS se pokusí na přední kola přenést výkon 305 koní (224 kW) a 440 Nm točivého momentu, to vše z upraveného pětiválce (původně od Volva) o objemu 2,5 l. Výrobce slibuje atak stovky po 5,9 s trvající akceleraci a maximální rychlost 264 km/h.
zdroj:auto.cz
- Přílohy
-
- focus.jpg (114.85 KiB) Zobrazeno 14392 x
-
- focus1.jpg (87.54 KiB) Zobrazeno 14392 x
-
- Focus2.jpg (86.7 KiB) Zobrazeno 14392 x
-
- Focus3.jpg (51.97 KiB) Zobrazeno 14392 x
F*** ME,I'M FAMOUS!
- Blacklady
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Aktuality, novinky,...
Třeba to někoho zajímá..
FIA – změny v pravidlech pro sezónu 2009
Kalendář
V sezóně 2009 se oproti té loňské počet soutěží snížil – pojede se pouze 12 podniků a letošní rok je první ze dvouletého období, ve kterém budou rotovat jednotlivé soutěže. Takže v roce 2010 se pojede zase jiných 12 soutěží a letošní kalendář se ve stejné podobě pojede opět v roce 2011. Letos se pojede nejméně soutěží od roku 1996 – to se jelo pouze 9 podniků.
Soutěžní vozy
Éra vozů kategorie WRC se koncem letošního roku definitivně uzavře. Letos to tedy bude naposled, kdy vrcholnými stroji budou wé-er-céčka. V roce 2010 by je měly nahradit vozy kategorie S2000+ (přechodná sezóna) a od roku 2011 se již nynější world rally cars WRC na tratích světového šampionátu nebudou objevovat vůbec. Podrobnější technické specifikace nové kategorie S2000+ ale stále nejsou známy.
Další šampionáty
I letos se pojedou vedle šampionátu WRC dva menší šampionáty – PWRC a JWRC. Do každého bude zařazeno osm soutěží, jednotlivý jezdci si vyberou šest soutěží, na kterých pojedou o body.
Pohár konstruktérů
Do boje o titul týmového mistra světa se pustí pouze dva tovární týmy – Citroën a Ford – které patří do kategorie M1. Pojedou všech 12 soutěží na rozdíl od kategorie M2, jejíž zástupci musí absolvovat osm soutěží. Zatím je do této kategorie přihlášeno pouze duo týmů – Citroën Junior Team a Stobart VK M-Sport Ford RT. Uzavírka přihlášek je však až 1. března, takže se očekává rozšíření této kategorie.
Mechanici v servisu
Zatímco loni mohlo ve stejný čas pracovat na voze šest mechaniků, letos se týmy budou muset spolehnout pouze na čtyři mechaniky. Důvod? Samozřejmě snižování nákladů. Ke čtveřici zručných mechaniků se ovšem může přidat i jezdec a navigátor.
Špióni na trati
Na některých soutěžích budou povolení tzv. ledoví špióni – tedy posádky, které projedou trať těsně před jejím uzavřením a zanesou do rozpisů ten nejaktuálnější stav trati. Dříve mohla každá posádka mít vlastního špióna, letos se bude na jednoho průzkumníka spolehnout celý jeden tým. Za vším opět stojí redukce nákladů…
Pneumatiky
Pirelli i nadále zůstává jediným dodavatelem pneumatik a opět bude nabízet PZero (asfalt), Scorpion (šotolina) a SottoZero (sníh). Novinkou bude nová širší pneumatika na sníh, která bude nově 15‘‘. Dříve měli úzké sněhové pneu rozměr 16‘‘, ale nová “patnáctka“ jde nasadit na šotolinové ráfky, takže týmy nemusí kupovat zvláštní ráfky na sníh.
FIA již vybrala pro jednotlivé soutěže typ pneumatik – na devíti podnicích bude k dispozici pouze jediný typ pneu. Posádky si budou moci vybrat v Irsku (variantou bude zimní pneumatika bez hřebů), Španělsku (měkká a tvrdá směs pneu) a na Kypru, kde se pojede jak na šotolině tak i na asfaltu. Vypadá to však, že povolená bude pouze tvrdá směs šotolinových pneumatik, takže i asfaltové úseky se budou muset odjet na těchto, naprosto nevhodných, pneumatikách.
Bodování
Systém bodování zůstává stejný jako loni. Ale i pokud soutěž zkrácena, bude se rozdávat plný počet bodů. Na rozdíl od dřívějška, kdy se rozdělovalo méně bodů.
Palivo
Nově bude palivo dodávat firma Carless, která tak nahradí firmu Shell. Nové palivo má být více šetrnější k životnímu prostředí.
Párování
Týmy kategorií M1 a M2, které pojedou 10 až 12 soutěží musí nahlásit čtyři dvojice soutěží, které odjedou se stejným motorem. Týmy, které pojedou pouze 8 soutěží musí nahlásit tři dvojice soutěží. Úplně stejné čísla budou platit pro počty převodovek.
Párování taktéž bude platit pro podvozky. Osm podvozků může použít tým, který se zúčastní minimálně desíti soutěží, pro týmy jedoucí pouze osm podniků to bude sedm podvozků. Pokud bude toto pravidlo porušeno, dostane daná posádka pětiminutovou penalizaci.
FIA – změny v pravidlech pro sezónu 2009
Kalendář
V sezóně 2009 se oproti té loňské počet soutěží snížil – pojede se pouze 12 podniků a letošní rok je první ze dvouletého období, ve kterém budou rotovat jednotlivé soutěže. Takže v roce 2010 se pojede zase jiných 12 soutěží a letošní kalendář se ve stejné podobě pojede opět v roce 2011. Letos se pojede nejméně soutěží od roku 1996 – to se jelo pouze 9 podniků.
Soutěžní vozy
Éra vozů kategorie WRC se koncem letošního roku definitivně uzavře. Letos to tedy bude naposled, kdy vrcholnými stroji budou wé-er-céčka. V roce 2010 by je měly nahradit vozy kategorie S2000+ (přechodná sezóna) a od roku 2011 se již nynější world rally cars WRC na tratích světového šampionátu nebudou objevovat vůbec. Podrobnější technické specifikace nové kategorie S2000+ ale stále nejsou známy.
Další šampionáty
I letos se pojedou vedle šampionátu WRC dva menší šampionáty – PWRC a JWRC. Do každého bude zařazeno osm soutěží, jednotlivý jezdci si vyberou šest soutěží, na kterých pojedou o body.
Pohár konstruktérů
Do boje o titul týmového mistra světa se pustí pouze dva tovární týmy – Citroën a Ford – které patří do kategorie M1. Pojedou všech 12 soutěží na rozdíl od kategorie M2, jejíž zástupci musí absolvovat osm soutěží. Zatím je do této kategorie přihlášeno pouze duo týmů – Citroën Junior Team a Stobart VK M-Sport Ford RT. Uzavírka přihlášek je však až 1. března, takže se očekává rozšíření této kategorie.
Mechanici v servisu
Zatímco loni mohlo ve stejný čas pracovat na voze šest mechaniků, letos se týmy budou muset spolehnout pouze na čtyři mechaniky. Důvod? Samozřejmě snižování nákladů. Ke čtveřici zručných mechaniků se ovšem může přidat i jezdec a navigátor.
Špióni na trati
Na některých soutěžích budou povolení tzv. ledoví špióni – tedy posádky, které projedou trať těsně před jejím uzavřením a zanesou do rozpisů ten nejaktuálnější stav trati. Dříve mohla každá posádka mít vlastního špióna, letos se bude na jednoho průzkumníka spolehnout celý jeden tým. Za vším opět stojí redukce nákladů…
Pneumatiky
Pirelli i nadále zůstává jediným dodavatelem pneumatik a opět bude nabízet PZero (asfalt), Scorpion (šotolina) a SottoZero (sníh). Novinkou bude nová širší pneumatika na sníh, která bude nově 15‘‘. Dříve měli úzké sněhové pneu rozměr 16‘‘, ale nová “patnáctka“ jde nasadit na šotolinové ráfky, takže týmy nemusí kupovat zvláštní ráfky na sníh.
FIA již vybrala pro jednotlivé soutěže typ pneumatik – na devíti podnicích bude k dispozici pouze jediný typ pneu. Posádky si budou moci vybrat v Irsku (variantou bude zimní pneumatika bez hřebů), Španělsku (měkká a tvrdá směs pneu) a na Kypru, kde se pojede jak na šotolině tak i na asfaltu. Vypadá to však, že povolená bude pouze tvrdá směs šotolinových pneumatik, takže i asfaltové úseky se budou muset odjet na těchto, naprosto nevhodných, pneumatikách.
Bodování
Systém bodování zůstává stejný jako loni. Ale i pokud soutěž zkrácena, bude se rozdávat plný počet bodů. Na rozdíl od dřívějška, kdy se rozdělovalo méně bodů.
Palivo
Nově bude palivo dodávat firma Carless, která tak nahradí firmu Shell. Nové palivo má být více šetrnější k životnímu prostředí.
Párování
Týmy kategorií M1 a M2, které pojedou 10 až 12 soutěží musí nahlásit čtyři dvojice soutěží, které odjedou se stejným motorem. Týmy, které pojedou pouze 8 soutěží musí nahlásit tři dvojice soutěží. Úplně stejné čísla budou platit pro počty převodovek.
Párování taktéž bude platit pro podvozky. Osm podvozků může použít tým, který se zúčastní minimálně desíti soutěží, pro týmy jedoucí pouze osm podniků to bude sedm podvozků. Pokud bude toto pravidlo porušeno, dostane daná posádka pětiminutovou penalizaci.
F*** ME,I'M FAMOUS!
- widle
- VWmaniak
- Příspěvky: 6549
- Registrován: 25.09.2007 18:49
- Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuality, novinky,...
hmmm, pokud to fabce vydrží...bude to prima úspěch
http://moto.sport.cz/clanek/143651-fin- ... carlo.html
http://moto.sport.cz/clanek/143651-fin- ... carlo.html
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz
- Blacklady
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Aktuality, novinky,...
Doufám, že už to tu není..kdyžtak se to smázne..
http://wrc.auto.cz/novinky/uvidime-volk ... u-wrc.html
http://wrc.auto.cz/novinky/uvidime-volk ... u-wrc.html
F*** ME,I'M FAMOUS!
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
Re: Aktuality, novinky,...
Irc - IRC Monte Carlo - Day 2 Skoda fabia
http://videos.eurosport.com/irc/irc-mon ... ayer.shtml
http://videos.eurosport.com/irc/irc-mon ... ayer.shtml
- Blacklady
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Aktuality, novinky,...
F*** ME,I'M FAMOUS!
- Romas_OL
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 01.11.2008 10:08
- Bydliště: Olomouc
Re: Aktuality, novinky,...
Tak jsou potvrzeny dvě Fabie S2000 v ME 2009. Jednu osedlá Enrique Garcia Ojeda (vítěz IRC 2007) a druhá sedačka je zatím volná. Ale tipoval bych nějakého Itala..
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuality, novinky,...
Volkswagen v F3
http://www.sport5.cz/content/view/844/326/
Audi
http://www.birell.cz/cz/zabava/motonovi ... zu-r8.html
Porsche
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Porsc ... fault.aspx
BMW
http://magazin.auto.cz/historie/bmw-m1- ... portu.html
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=15354
http://www.sport5.cz/content/view/844/326/
Audi
http://www.birell.cz/cz/zabava/motonovi ... zu-r8.html
Porsche
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Porsc ... fault.aspx
BMW
http://magazin.auto.cz/historie/bmw-m1- ... portu.html
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=15354
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
Re: Aktuality, novinky,...
Roman Kresta v Česku s Peugeotem S2000
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=10594&page=3#kom
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=10594&page=3#kom
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Aktuality, novinky,...
http://vag-mag.cz/skoda-130-1-8-turbo-4 ... prestavba/" onclick="window.open(this.href);return false;
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO