http://www.triolacup.czZoltanOO7 píše:tez bych se rad zucasnil nakyho amaterskyho zavodu do vrchu ale nevim presne co to obnasi aby me tam pustili
http://www.carboniacup.cz
Moderátor: pajice
http://www.triolacup.czZoltanOO7 píše:tez bych se rad zucasnil nakyho amaterskyho zavodu do vrchu ale nevim presne co to obnasi aby me tam pustili
Thomas píše:http://www.triolacup.czZoltanOO7 píše:tez bych se rad zucasnil nakyho amaterskyho zavodu do vrchu ale nevim presne co to obnasi aby me tam pustili
http://www.carboniacup.cz
tak zatim si to chci vyskouset , takze prozatim by to bylo v serii ta trida 5 jestli je to spravne korat jak jsem si cetl ze nejdriv musis mit aspon jednu testovaci jizdu , a pak te tam teprve pustej , za to se tez plati nebo to mas jenom aby sis prohlidl trat ?Thomas píše:Na zavody je lepci jednicka (zkusenost), ale pokud to koupis vcelku a nechces nic moc bastlit tak kup tohle Jinak nevim jestli zrovna 1,8 16V je dobra volba, zalezi co chces jezdit za tridu a jaky chces (budes smet) delat upravy, ale pokud pojedes zavodaky do 2,000 ccm tak bych sel radsi treba do Kadetta 2,0 16V, do G3 nebo Seat Ibiza taky s 2,0 16V a tak... Prijde na to jestli chces upravovat prevodovku, pak by ti teoreticky stacil i ten 1,8 16V. Pisu stacil jako aby mel na bednu Nebo to pak prendat do G1 a max odlehcit... Ale poradim ti jednu vec, kup na co jsou prachy a jed, dulezity je jezdit Abys pak nenasypal vsecko do auta a nezbylo uz na zavody...
Jj, souhlas, Tomáše znám, podvozek je vysněnej a dokope se do něj (nebo ho pak pojedu já), mimochodem ten kopec ve svý třídě (sériovky) vyhrál...Clean píše:Nevím co konkrétně máš na mysli,ale pokud si někdy viděl závody do vrchu,pak jistě víš,že se neskládají jen z jednoho startu,ale podle ředitelství závodu třeba z 5(můj případ)..a pokud zrovna byl tenhle jeden z těch horších,tak je to jen tím,že kameraman byl v tu chvíli na startu...LiborG3 píše: Videjko moc pěkný jen ten start by šel ještě vylepšit ne
A podvozek vypadal tak něják všelijak....
ale pokud jde o podvozek tak máš částečně pravdu..sice nebyl úplně ideální,ale myslím,že stačí-pořád je to auto na běžnou silnici. a hlavně silnice na které se jelo nepetří mezi ty nejlepší a nejrovnější..
Koukám že mi tady děláš pěknou reklamu ...jjj ten podvozek to chce.Od tý doby co tam mám tu VeRunu tak se předek dost houpe-prostě už to má svoje odježděno.Nemít v garáži takovej bordel a najít ty zdravý předky který jsem tam chtěl dát původně tak by bylo všecko OKrendisst píše:Jj, souhlas, Tomáše znám, podvozek je vysněnej a dokope se do něj (nebo ho pak pojedu já), mimochodem ten kopec ve svý třídě (sériovky) vyhrál...Clean píše: Nevím co konkrétně máš na mysli,ale pokud si někdy viděl závody do vrchu,pak jistě víš,že se neskládají jen z jednoho startu,ale podle ředitelství závodu třeba z 5(můj případ)..a pokud zrovna byl tenhle jeden z těch horších,tak je to jen tím,že kameraman byl v tu chvíli na startu...
ale pokud jde o podvozek tak máš částečně pravdu..sice nebyl úplně ideální,ale myslím,že stačí-pořád je to auto na běžnou silnici. a hlavně silnice na které se jelo nepetří mezi ty nejlepší a nejrovnější..
Díky,díky ...je to přesně jak píšeš...stačí běžný sériový auto,který musí projít technickou přejímkou ráno před závodem,zaplatit starovný a můžeš jet...pokud pojedeš se sériovou 1.8,tak si ve třídě ST-2000 ccm(sériové vozy do dvou litrů)...všechny informace najdeš v propozicích(carboniacup.cz)ZoltanOO7 píše:blahopreju k vyteztvy ... takze staci sehnat seriovy auto a moze jet korat zaplatim vztupny a oni uz me nekam zaradej ?