Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 31.03.2009 16:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.07.2008

Příspěvky:

22

je dobry motor 2.8?
Jakou ma spotrebu? a jsou rozvody retez nebo remen? diky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 31.03.2009 16:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

17.04.2008

Příspěvky:

3077

Bydliště:

Uplnej sever

dej hledat už se to tu řešilo

_________________
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 05.04.2009 19:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4502

Bydliště:

Praha - Chrudimsko

Motor je to celkem dobrý, jako určitě je to super "držák" a o to víc ve spojení s tiptronikem, ale jinak je to líný, teda ne že by to nejelo, ale fakt jsem od togo zázraku čekal víc, je to spíš o pohodě než o závodění, ale zase ve spojení s manuálem to je zase úplně jiný, takže buď chceš pohodu, volil bych s tiptronikem a nebo chceš opravdu využít potenciál motoru a budeš volit manuál, já bych dneska když už tento motor volil jedině s manuálem. Jinak spotřeba, jezdil jsem pravidelně kolem deseti litrů a bylo jedno jestli jsem se šoural stovkou nebo stopadesátkou, ale já měl tiptrouše a navíc čtyřkolu. Ale dneska bych si to fakt už nekoupil, jediné co to mělo fakt dobrý byl zvuk, ale to bylo všechno. Rozvod je jak jinak než řemenem a mění se po 120 tis. Naštěstí to není nic drahého jako u V6 v naftě. Přikládám fotky toho co jsem měl já.


Přílohy:
kryt.jpg
kryt.jpg (504.43 KiB) Zobrazeno 10885 krát

DSC04923.JPG
DSC04923.JPG (521.53 KiB) Zobrazeno 10877 krát

PB250497.JPG
PB250497.JPG (707.81 KiB) Zobrazeno 10872 krát


_________________
Já už prostě nevím...
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 22.04.2009 08:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.04.2009

Příspěvky:

2

Bydliště:

Karlovy Vary

mam 2.8 V6 Syncro v manualu zatim se spolu seznamujem prumer mam 12 litruku ale je to dany tim ze se vetsinou akorat couram po meste. Zvuk je fakt perfektni kdyz to vytocis prez tri tisice otacek tak se lidi otacej jak za nejakym american mussle car.Podvozek je perfektni sedi jak pribitej a hlavne vsechny nacipovany TDI se muzou jit zahrabat

_________________
Momentalne Passat 2.8 V6 syncro


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 24.04.2009 05:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.07.2008

Příspěvky:

376

Bydliště:

Opava

No kamarade nezatracoval bych TDI jsou to paradni motory a s perfektnim cipem to jsou rakety!Pokud bych nekdy sel do benzinu tak jedine 4.0W8 :twisted: Spotreba bude stejna,ale zvuk a vykon je kosmos :D

_________________
vé-šestka

_________________
Passat 2.5TDI V6 4Motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 27.04.2009 19:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.03.2009

Příspěvky:

29

Bydliště:

Náchod

Já s tím jezdím cca za 11 l/100km (Tiptronic) kombinované spotřeby z toho 2/3 město a jezdím dost svižně. Když jedu třeba do HK a zpět (90km přez dost obcí) a většinou se zaseknu v koloně která jede předpisově tak podle pal. PC jedu za cca. 8,5 l/100km. Upřímě řečeno jsem čekal, že to bude papkat víc. Kámoš má Audi A6, 2,5 TDI, 110KW taky v Tiptronicu a má podobnou spotřebu nafty jako já benzínu.

_________________
VW Passat 2,8 V6 syncro Tiptronic, 142 kw r.v. 1998


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 29.04.2009 18:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.02.2009

Příspěvky:

15

Bydliště:

Petřvald

Ja osobne musim napsat 100% spokojenost spotreba a potencial motoru ale mam manual a pri normalni jizde to jen lechtam kolem 1700 ot/min takze pohoda a nad 2500 je to luxusni zvuk taky bych bral radeji W8 ale cenove to je hodne velky rozdil o proti v6

_________________
Pášííík =o)

_________________
VW Passat V6 2.8 4MOTION HIGHLINE prodano Jeep grand cherokee 5,9 V8 PRODANO BMW 325i E36 Coupe PRODANO Audi A6 2.8 Quattro 2001 (doma je doma) :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 16.12.2009 01:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.12.2009

Příspěvky:

5

No já mám Taky 2,8 V6 spotřebu i s lehkou nohou jsem nedostal pod 14,8 po městě a to si myslím, že víc úsporněji jezdit nemužu :cry: Zřejmě bude nějakej problém. Jelikož když motor vytočím přes 3 tis. a dam neutral okamžitě spadnou otačky a chcípne to. Na diagnostice žadná chyba a mechanik mi poradil at vyčistim klapku a vyměnim filtr. Mate někdo zkušenost? Může to bejt opravdu tím? I ta spotřeba?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 16.12.2009 08:21 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

387

Bydliště:

BECHYNĚ

Mám ho taky, ale v superbu. Je to držák podle všeho, ale vykupuje si to spotřebou protože žere stejně jako 4.2 V8, papái dost oleje, což spoustu lidí potvrdí, neni to žádnej závoďák a je na něj vysoká pojistka. takže motor na h***o. ne ba ne dělám si srandu. Je to svižnej středně velkej motor kterej prostě do těhle aut patří.

_________________
Stavební firma, stavebniny www.snn.cz

_________________
Golf III TDI, Superb V6


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 16.12.2009 14:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.12.2009

Příspěvky:

17

Souhlasim s kolegama nade mnou. Jedná se o výbornej motor, tichý, výkonný a spolehlivý. Mám ho v Passatu B5.5 s manuálem. Spotřeba: 1000km 10.4l/100km, 1000km 10.7l/100km a nyní za 700km 11.4l/100km. Hodně záleží jak na to člověk šlape a kde jezdí, ale obecně se dá v pohodě říct: město 11.5-13,5l, dálnice okresky: 9-11l. (podle stylu jídzdy).

Každopádně motor můžu doporučit.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 16.12.2009 16:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.08.2009

Příspěvky:

97

Bydliště:

Praha

Také mám tu čest. Myslím, že pro auto, které má skoro dvě tuny je to motor akorát. Sportovní výkony asi nikdo neočekává, bezpečné předjíždění ovšem ano a to se dočká. Jako bonus dostane krásný zvuk nad 3000 otáček a ticho do té doby. Je důležité si uvědomit, že motor má nejvyšší výkon u 6000 otáček, tedy pro výkon se musí točit. Když se točí, papá. Benzín nevadí, s tím počítám, ale i olej. Nic hrozného, u mě je to dáno hlavně Long Life řidkým olejem, ale olej mírně konzumuje.
Co se týče spotřeby - po Praze s tiptronicem jezdím okolo 11 litrů, cesta na dovolenou 8,3 litrů. Na dálnici člověk zjistí, že je jedno, zda jede 110, nebo jede 160, spotřeba je v podstatě stejná.
A hláška, že má dobrý jen zvuk, to je vše... nesouhlasím, myslím, že pro velké auto = velký motor, žádné turbo, žádné tlaky, pořádná výdrž. Prostě klasika, žádná osmkrát přeplňovaná 1,2. :-) Servis nejsou žádné horentní sumy, pojištění se dá také přežít.
Když jsem si vybíral, čím budu jezdit, 2,8 byla jasná volba. Potřeboval jsem 4 motion a nechtěl naftu, takže tak.
Pocit, že člověk ráno v zimě sedne do auta, na 100% nastartuje (pokud má baterku), motor se neklepe, nedělá kravál a za pár metrů je zahřátý mě vždycky potěší. Doteď jsem měl totiž naftu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 16.12.2009 19:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

17.04.2008

Příspěvky:

3077

Bydliště:

Uplnej sever

tak s tím mohu jen souhlasit :wink:

_________________
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 17.12.2009 01:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.03.2008

Příspěvky:

5488

Bydliště:

Praha

Spotřeba se nebezpečně přibližuje W8 ;-)

_________________
3C 4M TDi DPF Highline detailed by Pásovec


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 19.12.2009 12:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2009

Příspěvky:

262

2.8V6 30V jsem spokojenej výkon je fakt tak ukurát zvuk parádní hlavně nic nechrochtá nemele po studeným ranu jak šrotak na obilí....spotřeba od 8.6 do 12 podle stylu jízdy .....co se týče klidu v autě a ticha to je boží .....a jak objem ničím nenahradíš ty oturbený sračky typu 1.4TSFI 1.2tsfi tak za to by si zasloužil ten kdo to schvalil nakopat do pr**le ....ja sem zvědavej kolik ty motory vydržiiii.... no a spotřebu bych neřešil jestly 8nafty nebo 10 benzínu servis minimální a hlavně v zimě spím v klidu že rano nabrnku a jedu.... co mám druhou Oktavku v naftě tak ted trpí moje uši i srdce poněvač zima dieslu nesvědčíííí a už sem i letos nenavrkl....
co se týče 2.5tdi tak sou tam problémy a když si rozpočtu kolik stoji vstřikovače kolik servis kolik problému muže být ze starým dieslem tak ten rozdíl rozpustím do větší spotřeby a jezdím na stejno.....

mám oktávku 1.9tdi v plné a ted má najeto 229500 a od novoty ...ve 160 se zesralo vše ted už čekám jen vstřiky... auto mám 4roky a na jaře de na výměnu a asi půjdu do benzínu nebot za 4roky se tam nacpalo za díly a servis 180tis kč a s porovnání kdy sem měl accorda 2.2vti v plynu tak sem ho bral při 98tiskm a prodával v 327tis a za tu dobu se vyměnily pouze 2 čepy zadní výfuk a svíčky (brzdy a blbosti nepočítám jako je olej) až ve 334 tis kámoš co ji má koupil novej směšovač plynu takže za opravy typu spojka a motor tak do 15tis

oktavka spojka komplet praskl přítlačak a rozbil i osu hnacího hřídele v převodovce cca 40tis v origo servisu..pak odešlo čerpadlo 19tis oprava co se týče podvozku tak poloosy ted už se klepou znova pak odešla převodovka vyletěl zajištovací kolík v diveraku a bylo po ní 48 nová ve škodovce starší se dá sehnat za 10 ale vydrží? nepočítam žhaviče a fitry to je každou zimu a pak odešla váhga vzduch pak zas prasklo sání u turba takže takových je spousty ...no asi hrala v patek Sparta Vs Boleslav a tohle auto se nějak nepovedlo no ...otázka je jestly za skoro 7kil se auto může nepovést :mrgreen:

_________________
passat B 5.5 2.8V6 4motion highline full ,octavia 3 combi TDI 2.0 (104 kw), suzuki VITARA - Mamlas UP 12cm pevnostňáky ,vyztuhy, 32´ M/T gumy.., Yamaha FZ1 GT akrapovič


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 29.12.2009 10:47 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

387

Bydliště:

BECHYNĚ

Ale hoši, diesel má svý výhody, a velký. Kdyby je neměl tak v nich nejezdí půl populace. :-) Nelíbí se mi přístup měl sem tdi a odešla mi spojka, poloosy, diferák. Já mám třeba TDI který má nejeto 250000km a spojka je původní a o poloosách a převodovce nemluvě. Motory sou držáky,o tom žádná (vyjma 2.5). paliv. soustava je náchylná na kvalitu nafty takže je třeba vybírat kde a co tam naleješ. Zimní starty si prostě musíš ohlídat a před zimou kouknout do baterky a když se ochladí a začne hůř startovat tak ty žhaviče vyměň. A každou zimu to rozhodně neni. I svíčky u toho benzina musíš měnit. No prostě debata Diesel vs. benzin je nekonečná. Jo a ještě něco, někomu se to kádlení a hvízdání turba líbí.

_________________
Stavební firma, stavebniny www.snn.cz

_________________
Golf III TDI, Superb V6


Nahoru
 ICQ  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group