Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 29.12.2009 11:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.08.2009

Příspěvky:

97

Bydliště:

Praha

Pravda je, že to je klasická, nekonečná debata. :-) A navíc je to dost OT.
Měl jsem doteď TDi, jedním svým minulým doteď občas jezdím, je to Fabia 1,9 TDi, najeto 230000km, nedávno vyměněné rozvody a neni s ní jediný problém. Já o odcházení čehokoliv nemluvím, tam jde spíš o stav silnic a péči řidiče, ačkoli je pravda, že diesel prostě těžší na předek je a ne že ne. :-)
Teď u benzinu aspoň nemusím řešit, jestli tady na té "no name" benzínce můžu natankovat aby neodešly vštřiky... prostě natankuju N98, když není tak N95, maximálně vyčistím pal. filtr a jezdím dál...
Byl jsem zvyklý na spotřebu 4,5 litru na 100... teď je to něco trošku jiného, ale zruinovaný kupodivu nejsem. :-)
A zrovna já patřím k těm, kteří milovali těch 250Nm, hvízdání turba a zvuk dieselu u 3500 otáček... ale on takový brum 6ti válce při 5500 otáček taky neni k zahození. :-)
Co se týče 2,8 benzín, jsem prostě rád, že je to velký motor do velkého auta. Rychle se ohřeje a člověk o jeho chodu pomalu ani neví. Výkon dostačující, chybějící Nm dohání otáčkami. Spotřeba... dá se. :-D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 29.12.2009 12:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.12.2009

Příspěvky:

100

Bydliště:

Ostrava

Jakou máte pojišťovnu u tohoto motoru (2.8 V6) a kolik za ní dáváte? Na internetu jsou docela velké rozdíly v cenách pojištoven. Od 8000kč - 12000kč.

_________________
Passat Variant 1.9 66kw r.2000 (AHH)


Naposledy upravil rockyteam dne 09.03.2010 16:35, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 29.12.2009 12:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

715

Bydliště:

Praha 9

To rocky: do 8tis ti ho pojistim 8) a suhlasim so samuraiom 8) :mrgreen: TDI ok, turbina ked hvizdala, ten zatach, nizka spotreba..vsetko krasne..ale co sa dalo to sa vysss... tiez premyslam nad variantou TDI 2,5 alebo benal 2,4 , popr. 2,8 ... je pravda ze to auti zozerie viac, ale na ukor toho servisu, a tych investicii sa mi to myslim oplati aj viac .. a na toto auto min. 110kw..inak to ani nema vyznam ... aspon ked som mal 1,9 81kw , tak to bolo hovnisko lenive..tych 110kw uz sa docela dalo..

_________________
VW a Škoda díly. Oleje,filtry,brzdy,tlumiče,díly motorů,karoserie,xenony,denní svícení,led autožárovky audio&video. Povinné ručení,havarijní pojištění,chiptuning,diagnostika,kódování. http://www.svspraha.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 29.12.2009 12:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

17.04.2008

Příspěvky:

3077

Bydliště:

Uplnej sever

tak já mám 4.0 a platím 4900 ročně pojištovna slavie

_________________
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 29.12.2009 13:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.12.2009

Příspěvky:

100

Bydliště:

Ostrava

standokan píše:
tak já mám 4.0 a platím 4900 ročně pojištovna slavie

Ale to máš určitě s bonusama tak minimálně 36měsíců bez nehody, ne?

_________________
Passat Variant 1.9 66kw r.2000 (AHH)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 29.12.2009 13:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

17.04.2008

Příspěvky:

3077

Bydliště:

Uplnej sever

ano i z bonusem

_________________
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 29.12.2009 17:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

715

Bydliště:

Praha 9

by mne zajimala pak jejich rychlost ...atd..v pripade nehody ..

_________________
VW a Škoda díly. Oleje,filtry,brzdy,tlumiče,díly motorů,karoserie,xenony,denní svícení,led autožárovky audio&video. Povinné ručení,havarijní pojištění,chiptuning,diagnostika,kódování. http://www.svspraha.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 29.12.2009 17:38 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

17.04.2008

Příspěvky:

3077

Bydliště:

Uplnej sever

uplně stejná jak u všech ostatních ono pojištění je obchod jako všechno ostatní prostě kšeft a všechny pojištovny chtěj vydělat a u zakoného pojištění je uplně jedno kterou vybereš

_________________
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 30.12.2009 11:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.09.2008

Příspěvky:

394

Bydliště:

Zlínsko

rockyteam píše:
Jakou máte pojišťovnu u tohoto motoru (2.8 V6) a kolik za ní dáváte? Na internetu jsou docela velké rozdíly v cenách pojištoven. Od 8000 - 12000kč.


Já mám Triglav a 5270,-

_________________
VW Passat variant 2,8 V6 4motion 142 kw r.v. 1998, Ford Focus combi 1,8 TDDI 66 kw r.v. 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 30.12.2009 11:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2009

Příspěvky:

262

boost píše:
Ale hoši, diesel má svý výhody, a velký. Kdyby je neměl tak v nich nejezdí půl populace. :-) Nelíbí se mi přístup měl sem tdi a odešla mi spojka, poloosy, diferák. Já mám třeba TDI který má nejeto 250000km a spojka je původní a o poloosách a převodovce nemluvě. Motory sou držáky,o tom žádná (vyjma 2.5). paliv. soustava je náchylná na kvalitu nafty takže je třeba vybírat kde a co tam naleješ. Zimní starty si prostě musíš ohlídat a před zimou kouknout do baterky a když se ochladí a začne hůř startovat tak ty žhaviče vyměň. A každou zimu to rozhodně neni. I svíčky u toho benzina musíš měnit. No prostě debata Diesel vs. benzin je nekonečná. Jo a ještě něco, někomu se to kádlení a hvízdání turba líbí.

myslím si že auto má takovej servis že se ma lip jak ja jezdí furt do servisu cokoli tam vrzne druhou věcí je že když si spočítám rozdíl u ceny nového auta tak to řeknu jinak nafták o 50-70tis drachší servis většinou taky když si spočítam a rozpustím prachy z rozdílu ceny do paliva tak sem na tom stejně.......ja neříkám že je to špatny ty diesly ani ta 2.5 nebude žadnej poruchovej křáp ale na drcačku za studena to není dobra volba tak jako všechny diesly (2km za studena tomu motoru uškodí víc něž 1000km v kuse.....) na firmě mám oktávky ktere maj najetoo až 567tis a jedou furt ale jsou tam i kontrasty které sou na hromadě furt a mame jich 40 to už se pozná jak se natrefuje... mě spíš mrzí ty nové diesly 2.0tdi ty moc slávy nesklidí a sou poruchové...19TDI byla lepší a taková poctivá kovářská práce.... :lol: tenhle benzín sem bral protožře chci výkon a jezdí s ním moje baba a taky sem chtěl 4x4 v automatu .....jezdi denně 15km tak sem ani spotřebu neřešil jestly 8-10 prostě s automatem musí být výkon a hlavně sem chtěl mít klid a žadne turba a tak jak se říka Obsah ničím nenahradíš
ps: ja mam taky oktavku v naftě a od doby te investice najela dalších 80tis a bez problémů až prostě do teď
a žhaviče a filtry se vymění to jo ale mě sere to že to vždy udělá když to nečekáš

_________________
passat B 5.5 2.8V6 4motion highline full ,octavia 3 combi TDI 2.0 (104 kw), suzuki VITARA - Mamlas UP 12cm pevnostňáky ,vyztuhy, 32´ M/T gumy.., Yamaha FZ1 GT akrapovič


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 30.12.2009 11:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.12.2009

Příspěvky:

100

Bydliště:

Ostrava

Kolik může takový motor najet s automatem (2.8 V6). Když nafťáci až 500tis. tak by to nemuselo být o moc méně.

_________________
Passat Variant 1.9 66kw r.2000 (AHH)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 30.12.2009 11:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

17.04.2008

Příspěvky:

3077

Bydliště:

Uplnej sever

u těchto motoru neni problém 1000000 km :wink:

_________________
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 30.12.2009 12:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2009

Příspěvky:

262

standokan píše:
u těchto motoru neni problém 1000000 km :wink:

měl sem ML320 V6 160kw a prodaval sem ho s najetejma 200tis majlema a neměl problemy ani automat ani motor

_________________
passat B 5.5 2.8V6 4motion highline full ,octavia 3 combi TDI 2.0 (104 kw), suzuki VITARA - Mamlas UP 12cm pevnostňáky ,vyztuhy, 32´ M/T gumy.., Yamaha FZ1 GT akrapovič


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 30.12.2009 13:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

715

Bydliště:

Praha 9

tak tak, ten mitus ohledne kilometrov, neviem aky blbec to vymyslel a kto sa tym riadi.. vzdy je to individual... videl som benziny s 600tis km a bol to motor 1,6 v octavke, a uplne v poho .. a to ze diesel vydrzi viac ? podla mna je jedno aky je ten motor, prvorada je udrzba toho motoru..

_________________
VW a Škoda díly. Oleje,filtry,brzdy,tlumiče,díly motorů,karoserie,xenony,denní svícení,led autožárovky audio&video. Povinné ručení,havarijní pojištění,chiptuning,diagnostika,kódování. http://www.svspraha.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 30.12.2009 13:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.12.2009

Příspěvky:

100

Bydliště:

Ostrava

juraj_vranak píše:
tak tak, ten mitus ohledne kilometrov, neviem aky blbec to vymyslel a kto sa tym riadi.. vzdy je to individual... videl som benziny s 600tis km a bol to motor 1,6 v octavke, a uplne v poho .. a to ze diesel vydrzi viac ? podla mna je jedno aky je ten motor, prvorada je udrzba toho motoru..

No byl jsem na dovolené v Řecku a jel jsem taxíkem, který měl najeto kolem 750 000km.
Chce to asi pravidelně měnit olej a rozvody. Nic mě jinak nenapadá. Možná to nechat pořádně zahřát a pak jezdit. Někdo tomu dává kouř hned po nastartování.

_________________
Passat Variant 1.9 66kw r.2000 (AHH)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group