Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Víko hlavy válců - těsnění - výměna - HOTOVO
PříspěvekNapsal: 11.05.2009 22:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

460

Bydliště:

west

Zdravím klubáci.

Chystám se měnit těsnění pod víkem (zalité svíčky olejem). Máte někdo foto jak to vypadá pod víkem? Resp. na co si dát pozor při montáži? Díky

_________________
B5.5 Variant 1.8T 110kW AWT 2004 Tiptronic ***** EX (B5 Variant 1.8 92kW 20V ADR, r.99 automat, LPG)


Naposledy upravil johnns dne 22.05.2009 02:19, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Víko hlavy válců - těsnění - výměna
PříspěvekNapsal: 22.05.2009 02:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

460

Bydliště:

west

Tak mám vyměněno. Nebylo to tak hrozný - spíš se člověk bojí neznámého. Pokud by někdo řešil podobný problém, zde je foto:


Přílohy:
18052009363.jpg
18052009363.jpg (1.21 MiB) Zobrazeno 1018 krát


_________________
B5.5 Variant 1.8T 110kW AWT 2004 Tiptronic ***** EX (B5 Variant 1.8 92kW 20V ADR, r.99 automat, LPG)
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Víko hlavy válců - těsnění - výměna - HOTOVO
PříspěvekNapsal: 04.06.2012 11:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2012

Příspěvky:

7

Zdravím, mám podobný problém - olej ve svíčkách. Přišel jsem na to tak, že mi B5 1.8T špatně startuje za teplého motoru, musím šlapat po plynu při startu a i tak to trvá, než chytne. První co mě napadlo bylo vyměnit svíčky, tak jsem je vyměnil a přitom jsem zjistil, že mám ve svíčkách olej. Startování se nezlepšilo, tak jsem hledal příčinu toho oleje ve svíčkách a našel toto. Nemohl bys prosím napsat, jak jsi při tom postupoval? Bojím se totiž neznámého:) Díky
Prowaz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Víko hlavy válců - těsnění - výměna - HOTOVO
PříspěvekNapsal: 04.06.2012 20:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

460

Bydliště:

west

Už je to 3 roky, tak se nepamatuju na všechny detaily. Pokusím se:) Těsnění jsem měl od autokelly. Odstraň všechny překážky nad a kolem víka, které brání vyjmutí víka (pamatuju na sání vzduchu, cívka a nějaké ukostření vlevo vzadu). Ty máš turbínu, nevim co budeš mít jinak. Pak jsem ještě přimontované víko pořádně očistil, aby tam pak nepadal bordel. Povolil cca 9 matek a sundal víko. Pak si zkontroluj jestli máš opravdu správné těsnění. Pak vyndat staré, očistit dosedací plochy, dát nové, máznout novým olejem nad i pod aby se nikde nenaježilo. Asi nejblbější okamžik je nandat víko zpět, ale spíš jsem byl posranej, že to těsnění někde nějak skřípnu:) Dotahoval jsem to bez momentu, prostě na citovku. Poskládat vše zpět a hotovo.

Po třech letech se mi lehce rosí levá zadní strana asi na 15cm. Je to ale zanedbatelné, zřejmě málo dotáhlé, ale vydží to už 100% po životnost auta.
Dal jsem i nový svíčky a kabely a šlapalo to jak z fabriky.

_________________
B5.5 Variant 1.8T 110kW AWT 2004 Tiptronic ***** EX (B5 Variant 1.8 92kW 20V ADR, r.99 automat, LPG)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Víko hlavy válců - těsnění - výměna - HOTOVO
PříspěvekNapsal: 04.06.2012 23:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2012

Příspěvky:

7

Ok, díky za radu, hlavní, čeho jsem se bál bylo, že budu muset nějak štelovat s motorem:) Četl jsem si návod na výměnu hlavy válců (v příručce Jak na to - Passat 1996 - 2005), kde před samotným sundáním víka hlavy válců bylo asi milion úkonů (například nastavování válců do různých úvratí - do toho bych se asi nepouštěl:)), které zřejmě nebudu muset dělat. Až bude čas, asi se do toho pustím. Hlavně jsem byl překvapen olejem ve svíčkách.

Ještě bych měl dotaz, a to i na jiné účastníky fóra, zda tato závada může být příčinou špatného startování. Projevuje se pouze za teplého motoru. Když startuju ráno, chytne bez problémů na první, druhé protočení, když je motor vypnutý třeba jen pět minut, chytne taky dobře, ale když ho nechám po jízdě stát třeba hodinu, už musím šlapat po plynu, aby to vůbec chytlo. Jak říkám, ty svíčky jsem i přes olej vyměnil, vzduchový filtr je ok, takže nevím.

Poslední věc, které jsem si všiml je, že to občas na volnoběh chcípne, nemám to auto dlouho, asi 4 měsíce, a stalo se mi to třikrát, taky při teplém motoru, tak nevím jestli to může být taky tímhle. Připomínám, je to passat 1.8T 20V AEB, r.v. 1998 s LPG.

Díky, prowaz.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Víko hlavy válců - těsnění - výměna - HOTOVO
PříspěvekNapsal: 05.08.2012 16:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

460

Bydliště:

west

Nejdřív vyřeš víko, pak bych vyčistil nové svíčky. Pokud stále problém tak VAG. Může to být čidlo teploty vody, filtr snad jedině hodně zaprasenej.

_________________
B5.5 Variant 1.8T 110kW AWT 2004 Tiptronic ***** EX (B5 Variant 1.8 92kW 20V ADR, r.99 automat, LPG)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group