vymena hlavy 10v vs 20v 2,3vr5
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10.04.2011 02:28
vymena hlavy 10v vs 20v 2,3vr5
nikdesom to nenasiel skusal uz niekdo robit z 110kw na 125kw. co by bolo treba vymenit kvoli tym 20 konikom? a popripade kdo by sa do toho pustil?
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: vymena hlavy 10v vs 20v 2,3vr5
i vic koniku by pomohlo turbo
-
- Jezdec
- Příspěvky: 294
- Registrován: 30.10.2008 19:07
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena hlavy 10v vs 20v 2,3vr5
Me se teda nezda ze by to slo. Kdyz si dam vedle sebe obrazky tehle dvou hlav tak vidim uplne jinak tvary kanalu pro vodu. 110kW je AGZ a 125kW AQN.
Staci se podivat do ETKY. Hlavy jsou uplne jine, cele sani a veci kolem by se musely prehodit. Dokonce i bloky motoru maji v ETCE jina cisla, nelisi se to jenom pismeny za cislem.
A cpat do tovarni atmosfery turbo? Preji hodne stesti, pevne nervy a brzkou vyhru ve Sportce. Nak
Staci se podivat do ETKY. Hlavy jsou uplne jine, cele sani a veci kolem by se musely prehodit. Dokonce i bloky motoru maji v ETCE jina cisla, nelisi se to jenom pismeny za cislem.
A cpat do tovarni atmosfery turbo? Preji hodne stesti, pevne nervy a brzkou vyhru ve Sportce. Nak
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10.04.2011 02:28
Re: vymena hlavy 10v vs 20v 2,3vr5
To som potreboval vediet tak ze na to hodim bobka!auto som dostal skoro zadarmo tak som chcel ze este donho pustim ale 1000E ale toto ma presvedcilo diky za odpovede!
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: vymena hlavy 10v vs 20v 2,3vr5
Musels bys použít i saní, což by takoví problém nebyl. Ale 20V má jiný pisty a jsou v nich vybrání na ventily. U takové předělávky je lepší přehodit celý motor, což si myslím, že za ty problémy potom a při montáži těch 20koní nestojí. Na VR5 se davají spíš kompresory než turba.
Edit: Když se dívam na těsnění pod hlavu, tak mají uplně na jiných místech otvory, takže to tam ani nedáš.
Edit: Když se dívam na těsnění pod hlavu, tak mají uplně na jiných místech otvory, takže to tam ani nedáš.
Naposledy upravil(a) L.i.b.o.r dne 12.01.2015 17:46, celkem upraveno 1 x.
Seat Exeo ST 2.0TDI
- Kubos32
- Profík
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 08.12.2009 20:07
- Bydliště: KarVWina