co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 18.05.2009 19:45
- Bydliště: Ostrov
co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)
šlo by to a vyplatil by se ?
- standokan
- Moderátor
- Příspěvky: 3077
- Registrován: 17.04.2008 11:59
- Bydliště: Uplnej sever
Re: co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)
podle mě ne.když budeš chtít něco pružnějšího tak 1.6 prodat a sehnat 1.8 turbo nebo 2.8
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)
tak urcite by sel, narust je cca 8Kw a 10Nm a cenove cca od 5000,- ale jak psal Standokan neni to motor zrovna dobrej na cipovani ani na brutalni narust vykonu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 27.05.2009 20:17
Re: co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)
Motory bez turba nemá cenu čipovat,možná tak že ti odstraněj omezovač ale to se motor za chvilku odporoučí Takže jak říká člen sandokan, 1.8 s foukátkem a nebo verunu,nebo pokud máš hoodně peněz a budeš mít štěstí tak kup 4.0 w 8 jako má on,ale těch je v čr asi tak 5 kusů
- olink
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10.09.2008 17:01
- Bydliště: Kroměříž
Re: co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)
100% ne, už jsem se na to x-krát ptal u všech možných firem, údajně kdo to nabízí, tak mu jde jen o peníze, přečti si tento článek, hovoří za vše, držím se ho
22. Proč neupravujete softwary motorů 1,6 l 74/75 kW MPI Octavie a 1,4 l 74 kW Fabie?
Aby výrobce motorů dosáhl v tomto případě požadovaných 74 resp. 75 kW z motoru o objemu 1,6 l s dvěma ventily na válec a točivého momentu 145 N.m v případě Octavie, nebo 74 kW z motoru o objemu 1,4 l a točivého momentu 125 N.m v případě Fabie, nemohl si dovolit žádné rezervy, což je jinak běžná marketingová praxe. Princip úpravy u atmosférického motoru spočívá ve zvětšení předstihů zážehu. Tyto motory pracují už v sérii na mezi klepání (detonační spalování), takže zvyšování předstihu by mělo za následek naopak jejich snižování, jako zpětné vazby od čidla klepání. Modifikací datových polí nelze u atmosférického motoru dosáhnout většího množství vzduchu do motoru (běžná praxe u motorů s turbodmychadlem), to lze jen mechanickou úpravou zdvihu, nebo průměru sacích ventilů. O negativech použití sportovního filtru píšeme v bodě 14 FAQ. Pokud do motoru nedostaneme větší množství vzduchu, nemá cenu přidávat ani benzin, neboť by jeho množství zpětně korigovaly jedna, nebo obě lambda sondy (podle data výroby a plnění emisních norem), setkali jsme se i s případem, kdy následkem nekvalifikované úpravy softwaru došlo k zatavení katalyzátoru.
Závěr: u této motorizace nelze prostou úpravou datových polí dosáhnout měřitelných lepších výsledků točivého momentu a tím i výkonu.
22. Proč neupravujete softwary motorů 1,6 l 74/75 kW MPI Octavie a 1,4 l 74 kW Fabie?
Aby výrobce motorů dosáhl v tomto případě požadovaných 74 resp. 75 kW z motoru o objemu 1,6 l s dvěma ventily na válec a točivého momentu 145 N.m v případě Octavie, nebo 74 kW z motoru o objemu 1,4 l a točivého momentu 125 N.m v případě Fabie, nemohl si dovolit žádné rezervy, což je jinak běžná marketingová praxe. Princip úpravy u atmosférického motoru spočívá ve zvětšení předstihů zážehu. Tyto motory pracují už v sérii na mezi klepání (detonační spalování), takže zvyšování předstihu by mělo za následek naopak jejich snižování, jako zpětné vazby od čidla klepání. Modifikací datových polí nelze u atmosférického motoru dosáhnout většího množství vzduchu do motoru (běžná praxe u motorů s turbodmychadlem), to lze jen mechanickou úpravou zdvihu, nebo průměru sacích ventilů. O negativech použití sportovního filtru píšeme v bodě 14 FAQ. Pokud do motoru nedostaneme větší množství vzduchu, nemá cenu přidávat ani benzin, neboť by jeho množství zpětně korigovaly jedna, nebo obě lambda sondy (podle data výroby a plnění emisních norem), setkali jsme se i s případem, kdy následkem nekvalifikované úpravy softwaru došlo k zatavení katalyzátoru.
Závěr: u této motorizace nelze prostou úpravou datových polí dosáhnout měřitelných lepších výsledků točivého momentu a tím i výkonu.
- rapid.direct
- Moderátor
- Příspěvky: 3875
- Registrován: 17.02.2008 20:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)
Jedním slovem: píčovina
- _Pasaťák_8
- Jezdec
- Příspěvky: 385
- Registrován: 15.04.2009 15:11
- Bydliště: Trutnov City
- Kontaktovat uživatele:
Re: co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)
Nedopuručoval bych čipovat tenhle motor, i přez čip z něj nejde moc vyždímat, ale jak zde už píší, leda sehant new 1.8 Turbo, nebo něco silnějšího:-D Ale to je na tobě.......
"Jezdit nejrychleji, neznamená nejstylověji".
I ♥ Oldschool. . .
I ♥ Oldschool. . .