co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
passat b5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 18.05.2009 19:45
Bydliště: Ostrov

co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)

Příspěvek od passat b5 »

šlo by to a vyplatil by se ? :158:

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)

Příspěvek od standokan »

podle mě ne.když budeš chtít něco pružnějšího tak 1.6 prodat a sehnat 1.8 turbo nebo 2.8 :wink:
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)

Příspěvek od Flico »

tak urcite by sel, narust je cca 8Kw a 10Nm a cenove cca od 5000,- ale jak psal Standokan neni to motor zrovna dobrej na cipovani ani na brutalni narust vykonu

paserak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 27.05.2009 20:17

Re: co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)

Příspěvek od paserak »

Motory bez turba nemá cenu čipovat,možná tak že ti odstraněj omezovač ale to se motor za chvilku odporoučí 8) Takže jak říká člen sandokan, 1.8 s foukátkem a nebo verunu,nebo pokud máš hoodně peněz a budeš mít štěstí tak kup 4.0 w 8 jako má on,ale těch je v čr asi tak 5 kusů :D

Uživatelský avatar
olink
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 10.09.2008 17:01
Bydliště: Kroměříž

Re: co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)

Příspěvek od olink »

100% ne, už jsem se na to x-krát ptal u všech možných firem, údajně kdo to nabízí, tak mu jde jen o peníze, přečti si tento článek, hovoří za vše, držím se ho :mrgreen: :mrgreen:
22. Proč neupravujete softwary motorů 1,6 l 74/75 kW MPI Octavie a 1,4 l 74 kW Fabie?

Aby výrobce motorů dosáhl v tomto případě požadovaných 74 resp. 75 kW z motoru o objemu 1,6 l s dvěma ventily na válec a točivého momentu 145 N.m v případě Octavie, nebo 74 kW z motoru o objemu 1,4 l a točivého momentu 125 N.m v případě Fabie, nemohl si dovolit žádné rezervy, což je jinak běžná marketingová praxe. Princip úpravy u atmosférického motoru spočívá ve zvětšení předstihů zážehu. Tyto motory pracují už v sérii na mezi klepání (detonační spalování), takže zvyšování předstihu by mělo za následek naopak jejich snižování, jako zpětné vazby od čidla klepání. Modifikací datových polí nelze u atmosférického motoru dosáhnout většího množství vzduchu do motoru (běžná praxe u motorů s turbodmychadlem), to lze jen mechanickou úpravou zdvihu, nebo průměru sacích ventilů. O negativech použití sportovního filtru píšeme v bodě 14 FAQ. Pokud do motoru nedostaneme větší množství vzduchu, nemá cenu přidávat ani benzin, neboť by jeho množství zpětně korigovaly jedna, nebo obě lambda sondy (podle data výroby a plnění emisních norem), setkali jsme se i s případem, kdy následkem nekvalifikované úpravy softwaru došlo k zatavení katalyzátoru.
Závěr: u této motorizace nelze prostou úpravou datových polí dosáhnout měřitelných lepších výsledků točivého momentu a tím i výkonu.

Uživatelský avatar
rapid.direct
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3875
Registrován: 17.02.2008 20:08
Kontaktovat uživatele:

Re: co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)

Příspěvek od rapid.direct »

Jedním slovem: píčovina :roll:

Uživatelský avatar
_Pasaťák_8
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 385
Registrován: 15.04.2009 15:11
Bydliště: Trutnov City
Kontaktovat uživatele:

Re: co čip do passata B5 combi? 1,6 (74kw)

Příspěvek od _Pasaťák_8 »

Nedopuručoval bych čipovat tenhle motor, i přez čip z něj nejde moc vyždímat, ale jak zde už píší, leda sehant new 1.8 Turbo, nebo něco silnějšího:-D Ale to je na tobě.......
"Jezdit nejrychleji, neznamená nejstylověji". :smoke:
I Oldschool. . .

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“