Stránka 1 z 2

Na co dat pozor při koupi B5 kombi 1,8T?

Napsal: 03.09.2006 13:09
od Kamil
Ahoj,
do měsíce si hodlám koupit B5 kombi 1,8T (prostě jsem k tomu motoru získal citovou vazbu). Cca r.v. 2000. Poradíte, na co si dát při koupi pozor? Myslím tím to, čím tato auta nejvíce trpí (z VW jsem měl jen stařičký Polo).
díky moc
Kamil

Napsal: 04.09.2006 10:40
od marecek
Ja mozem doporucit k 1.8T aby si si dal pozor na turbo. Ak ho musis hned menit neni to lacna zalezitost. $

Napsal: 04.09.2006 10:42
od šimek
Určitě turbo, ale jestli ten motor znáš, tak víš jak má makat a asi by jsi něco špatného poznal. Jinak klasika, náprava, jestli to nebylo střelený, doporučuji kouknout pod koberec, aspoň v kufru, číhnout k rezervě atd, prostě jako u všeho.

Napsal: 04.09.2006 11:18
od Kamil
A u toho turba si mám dát pozor jestli neteče olej a ještě na něco? - omlouvám se za blbý otázky, ale ještě jsem turbo nikdy neměl..
díky moc - Kamil

Napsal: 04.09.2006 11:23
od šimek
Myslel jsem, že když ti přirostl k srdci, že máš zkušenost. Jinak jestli neteče a hlavně jestli funguje.

Napsal: 04.09.2006 12:02
od Kamil
No já se do něj zamiloval podle parametrů.. :-)
Funkční turbo poznám jen za jízdy?
díky moc - prostě jsem jen laik..

Napsal: 04.09.2006 12:32
od šimek
Prostě to auto bez turba fakt nejede. Nejlepší je dát třeba 4 jet 70 a přidat, to auto musí parádně zrychlovat.

Napsal: 04.09.2006 16:02
od martas75
8O

Napsal: 04.09.2006 16:03
od martas75
neboj,jestli to turbo jede,tak te to pekně zalepí do sedačky..

Napsal: 04.09.2006 20:54
od cippis
dal bych bacha na čórku, původ, přední nápravu jestli to neklepe, a turbo jestli z něj neni volejovka. Taky bych sundal pirelky okolo dveří , jestli to není ze 2-3 aut. Pořádně prověřil stav příčky s VIN, originalitu svárů, tmelů...... + přejet roky výroby okna versus pásy+ plasty + svazky kabelů

Napsal: 17.09.2006 23:33
od Bombas
cippis píše:... svazky kabelů
jak to myslíš? :?

Napsal: 18.09.2006 07:20
od vaha
Bombas píše:
cippis píše:... svazky kabelů
jak to myslíš? :?
Jednoduše,na všech nesmyslech co máš v autě je vyraženej rok výroby...Když bdueš mít auto z roku 99,tak tam je i většina dílu z roku 99,max. 98,ale díl rv. 2000 tam určo z výroby nebude :lol:

Re:

Napsal: 18.09.2006 21:39
od passikk
turbo zhaní co týden to jeden člověk

Napsal: 18.09.2006 22:47
od SexedUp
cippis píše:dal bych bacha na čórku, původ, přední nápravu jestli to neklepe, a turbo jestli z něj neni volejovka. Taky bych sundal pirelky okolo dveří , jestli to není ze 2-3 aut. Pořádně prověřil stav příčky s VIN, originalitu svárů, tmelů...... + přejet roky výroby okna versus pásy+ plasty + svazky kabelů
klepání homokloubů při plným rejdu, jestli jdou zavírat dveře - nemusí se s nima mlátit. jestli sedí při dovření dveří bumičky co doléhají na sloupek, zda sedí šrouby uchycení pantů dvěří... na víc bouraném nebo hnutém autě bývají tyhle věci šejdrem...

Napsal: 19.09.2006 08:13
od bedja
martas75 píše:neboj,jestli to turbo jede,tak te to pekně zalepí do sedačky..
no v tom kombíku to tak horký s tím zalepením nebude.... :lol: