VOLKSWAGEN CLUB - diskuzní forum, inzerce zdarma, servis, chiptuning, fotogalerie
http://www.vw-club.cz/

Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=158&t=120456
Stránka 3 z 3

Autor:  xerxes [ 21.09.2013 07:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

jenom se zeptam teplotni čidlo jsi daval origo nebo nějaky podrob?

Autor:  mastibruch [ 21.09.2013 20:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Gixxer píše:
vim,nasrat lidi , kdyz sem potreboval v necem tady poradit pri stavbe VR6 turbo tak semi vsichni akorat vysmali a nikdo neporadil , takze vim od ceho je forum...myslim ze toto co sem tady napsal tak kdyz nebude nekdo zhnilej zhodit si to sani tak na to prijde


Ty jsi mi teda inteligent....

Autor:  KaCzaba [ 01.10.2013 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Byla rec o teplote motoru.

Tak jsem to zkusil na prirucni diagnostice a v obou aplikacich mi to pise teplota motoru kolem 75 stupnu a budik drzi krasnych 90.

Ma to dve cidla na teplotu nebo jedno 4pinovy jako jsem mel na caravelle a bylo jak na budiky tak do RJ motoru?

Autor:  mastibruch [ 01.10.2013 21:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Je jedno 4pinové. Je na levé straně motoru vzadu na bloku celkem blbý přístup (z pohledu když stojíš před autem). A když budeš kupovat nové jedině origo. Výjde cca na 600,- . Já zkoušel dávat od Febi nebo koho za stejné prachy a pořád to blblo v zimě. Při origo v pohodě.

Autor:  KaCzaba [ 01.10.2013 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

ale proc budik ukazuje 90?

nemuzete si to taky nekdo nalogovat co vam ukaze pri 90 na budiku diagnostika?

Autor:  mastibruch [ 01.10.2013 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Diagnostika mi při 90 na budíkách ukazuje nějakých 90 až 96 °C teplotu vody. Prostě No protože to je tak řešené :D Někomu zase ukazujou budíky málo a teplotu vody dobře. Je tam prostě zkrat buď tam nebo tam...

Autor:  KaCzaba [ 02.10.2013 04:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Kdyby byl zkrat tak budik teploty jde nadoraz. Je to preci z jednoho cidla,tak jak to muze hazet dve odlisne teploty?
no slo mi jem o to jak je na tom to cidlo a zda ho mam menit

Odesláno z mého GT-N7000

Autor:  mastibruch [ 02.10.2013 07:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Fakt presne nevim jak je to v tom cidle resene nikdy jsem to vevnitr nevidel a za druhe nejsem elektrikar. Jo a bacha jak tam budes davat to nove cidlo tak ho tam nasun kolmym tlakem a netoc s nim aby jsi hi neukroutil. ;-)

Autor:  KaCzaba [ 02.10.2013 07:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Tam bude stejny system jako v ty T4 asi ne?
takovy sirsi cidlo strceny do plastovyho hrdla,zajistena vidlickou?

Odesláno z mého GT-N7000

Autor:  mastibruch [ 02.10.2013 08:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Nevim jak to ma T4 ale asi jo. Kdyz kouknes na kelly tak ho tam uvidis.

Autor:  Jacques. [ 16.03.2014 18:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Našel jsem podobné téma a tam se to vyřešilo výměnou ELEKTROMAGNETICKÉHO VENTILU ODVĚTRÁNÍ PALIVOVÉ NÁDRŽE.
viewtopic.php?f=158&t=265937&hilit=startovan%C3%AD

Autor:  Jacques. [ 25.03.2015 10:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Tak VYŘEŠENO.
Špatné startovaní za za teplého motoru mě trápilo dost dlouho a přečetl jsem o tom hodně. Bohužel k Passatu se nikde nic nedočtete. Našel jsem to až ve spojitosti Octavia 1.6,mají s tím také problémy.

U mě to byl protékající vstřikovací ventil. Stačí jeden aby se vypustil tlak z railu a přesytil směs při startu.

Postup práce je jednoduchy. Vyndat lišty i s triskami zabera maximálně 10 minut. Lištu drží dva imbusy na každé straně. Trisky drží jen na těsnění,tak je s railem vytrhněte ven. A čekejte , pozorujte které trysky budou kapat. Dělejte to na teplém motoru !!!
Stačí vyměnit kapající trysky,je zbytečné měnit všechny.

Špatné starty za tepla mužou být ale i příčinou ničeho jiného :arrow:
vadné teplotní čidlo chladící kapaliny
nefunkční elektromagneticky ventil pro odvětrávání palivové nádrže (hlásí diagnostika jako chybu)
vadný snímač otáček klikové či vačkové hřídele (hlásí diagnostika jako chybu)
špatný benzín
špatné mapy v řídící jednotce (četl jsem o tom,že je montáž LPG nějak přeprogramovala)

Přílohy:
uploadfromtaptalk1426757206423.jpg
uploadfromtaptalk1426757206423.jpg (60.31 KiB) Zobrazeno 254 krát

uploadfromtaptalk1426757190690.jpg
uploadfromtaptalk1426757190690.jpg (37.47 KiB) Zobrazeno 254 krát

uploadfromtaptalk1426965727606.jpg
uploadfromtaptalk1426965727606.jpg (52.6 KiB) Zobrazeno 254 krát


Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/