Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Passat 1.8T na 3 válce
PříspěvekNapsal: 21.10.2009 21:57 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

387

Bydliště:

BECHYNĚ

Ahoj, potřeboval bych odbornou radu, mám passata kterej běží na tři válce (válec č.2 neee) v celym spektru otáček. Svíčky jsou nový, zapalovací cívka taky. Takže mě napadají kabely k cívce nebo palivo, nevíte někdo do kterých pinu řj vedou ty 3 piny od zapalovací cívky a kam ze vstřikovače? Abych mohl proměřit kabely? A jakej odpor by měl mít vstřikovač a jak proměřit zapalovací cívku samotnou? Předem děkuji za veškeré info.

_________________
Stavební firma, stavebniny www.snn.cz

_________________
Golf III TDI, Superb V6


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8T na 3 válce
PříspěvekNapsal: 22.10.2009 12:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.07.2008

Příspěvky:

376

Bydliště:

Opava

boost píše:
Ahoj, potřeboval bych odbornou radu, mám passata kterej běží na tři válce (válec č.2 neee) v celym spektru otáček. Svíčky jsou nový, zapalovací cívka taky. Takže mě napadají kabely k cívce nebo palivo, nevíte někdo do kterých pinu řj vedou ty 3 piny od zapalovací cívky a kam ze vstřikovače? Abych mohl proměřit kabely? A jakej odpor by měl mít vstřikovač a jak proměřit zapalovací cívku samotnou? Předem děkuji za veškeré info.

Mel sem to stejne,ale na nafte a prisli sme na to,ze byly kabely ke vstrikovacum spatne.Teda u jednoho dratku byla odchlipla buzirka a zkratovalo se to a tim padem nejela tryska neslo palivo do valce a nejel.Vymena kabelu 1.800kc a jede jako za mlada mozna lip:-)Tak zkus kabelaze prolezt.Jinak nevim benzin sem nikdy nemel tak vic neporadim.

_________________
vé-šestka

_________________
Passat 2.5TDI V6 4Motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8T na 3 válce
PříspěvekNapsal: 22.10.2009 13:04 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

387

Bydliště:

BECHYNĚ

právě že chci projít kabely, ale potřeboval bych znat umístění pinů od zapalovací cívky v řídící jednotce, a to samý od vstřikovače, ještě musím zkusit konc. stupeň zapalování a uvidím. Každopadně děkuji

_________________
Stavební firma, stavebniny www.snn.cz

_________________
Golf III TDI, Superb V6


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8T na 3 válce
PříspěvekNapsal: 23.10.2009 11:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

365

Bydliště:

Ostrava

Měl jsem ten samý problém a dělal to modul zapalování, po výměně vše OK :wink:

_________________
VW Passat B5 1.8T 20V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8T na 3 válce
PříspěvekNapsal: 25.10.2009 12:52 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

387

Bydliště:

BECHYNĚ

To se povedlo, bylo to konc. stupeň zapalování. Motor de na 4 válce, ale nedrží volnoběh, nevíte někdo jak ho nastavit přes VAG?

_________________
Stavební firma, stavebniny www.snn.cz

_________________
Golf III TDI, Superb V6


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8T na 3 válce
PříspěvekNapsal: 29.10.2009 18:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.05.2009

Příspěvky:

5

Bydliště:

Liberec

boost píše:
To se povedlo, bylo to konc. stupeň zapalování. Motor de na 4 válce, ale nedrží volnoběh, nevíte někdo jak ho nastavit přes VAG?

Měl a mám stejný problém, zčistajasna motor začal jet na 3 válce. Dojel jsem do autorizovaného servisu /AutoEnge/a tam po třech hodinách hledání přišli na to, že mi odešla řídící jednotka koncového stupně. Nechal jsem ji vyměnit / cena jednotky 7000,- orig. díl./ A teď se mi projevila závada na volnoběhu. Po sundání nohy z plynu se na krátkou dobu sníží otáčky zjevně pod normál - podle otáčkoměru asi 500 a auto se chvilku nepřirozeně chvěje. To trvá asi dvě vteřiny a potom se to srovná. Tak jsem tam dneska vyrazil znovu, hodili to na VAG a ukázalo to závadu na škrtící klapce. Tak jsem poděkoval a řekl jim, že se jdu poradit na VWclub. Tak kdyby se našel kdo s tím má zkušenosti - prosím poraďte. Díky

_________________
VW Passat 1.8 T r.v.1997 Škoda 120 GL r.v. 1987


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8T na 3 válce
PříspěvekNapsal: 03.11.2009 18:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

471

Bydliště:

Pardubice

Vyčisti klapku a na VAGu udělěj základní nastavení klapky.Zvládneš to doma v garáži,tedy pokud máš VAG.

_________________
Na plynu se má vařit, né jezdit!!!

Obrázek

_________________
Passat 1,6 B5 Opel corsa 1,2 Peugeot 307


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8T na 3 válce
PříspěvekNapsal: 13.11.2009 14:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

516

Bydliště:

Brno-Tišnov-Železné

me takhlke odesla ridici jednotka , hmm 9 tis.

_________________
VW my live , VW my heart , VW forever
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis

Montáže autoalarmů ,GPS ,centrál.zamykání ,handsfree ,autorádia ,příslušenství atd ......

https://www.facebook.com/autohifielektronika/


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8T na 3 válce
PříspěvekNapsal: 05.12.2009 17:22 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

387

Bydliště:

BECHYNĚ

paradio píše:
boost píše:
To se povedlo, bylo to konc. stupeň zapalování. Motor de na 4 válce, ale nedrží volnoběh, nevíte někdo jak ho nastavit přes VAG?

Měl a mám stejný problém, zčistajasna motor začal jet na 3 válce. Dojel jsem do autorizovaného servisu /AutoEnge/a tam po třech hodinách hledání přišli na to, že mi odešla řídící jednotka koncového stupně. Nechal jsem ji vyměnit / cena jednotky 7000,- orig. díl./ A teď se mi projevila závada na volnoběhu. Po sundání nohy z plynu se na krátkou dobu sníží otáčky zjevně pod normál - podle otáčkoměru asi 500 a auto se chvilku nepřirozeně chvěje. To trvá asi dvě vteřiny a potom se to srovná. Tak jsem tam dneska vyrazil znovu, hodili to na VAG a ukázalo to závadu na škrtící klapce. Tak jsem poděkoval a řekl jim, že se jdu poradit na VWclub. Tak kdyby se našel kdo s tím má zkušenosti - prosím poraďte. Díky



No a stejnej problem je s timhle passatem. Ten ještě navíc občas chcípne. Klapku sem vyčistil, ale problém nastal když sem chtěl udělat zákl.nastavení. To se prostě nepodaří, jakoby vůbec klapka nekomunikovala ani nevrčí, prostě mrtvo. Tak nevim. Auto už přes měsíc jezdí takhle.

_________________
Stavební firma, stavebniny www.snn.cz

_________________
Golf III TDI, Superb V6


Nahoru
 ICQ  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group