Passat 1.8T na 3 válce

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Passat 1.8T na 3 válce

Příspěvek od boost »

Ahoj, potřeboval bych odbornou radu, mám passata kterej běží na tři válce (válec č.2 neee) v celym spektru otáček. Svíčky jsou nový, zapalovací cívka taky. Takže mě napadají kabely k cívce nebo palivo, nevíte někdo do kterých pinu řj vedou ty 3 piny od zapalovací cívky a kam ze vstřikovače? Abych mohl proměřit kabely? A jakej odpor by měl mít vstřikovač a jak proměřit zapalovací cívku samotnou? Předem děkuji za veškeré info.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

TDI 4MOTION
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 381
Registrován: 18.07.2008 06:54
Bydliště: Opava

Re: Passat 1.8T na 3 válce

Příspěvek od TDI 4MOTION »

boost píše:Ahoj, potřeboval bych odbornou radu, mám passata kterej běží na tři válce (válec č.2 neee) v celym spektru otáček. Svíčky jsou nový, zapalovací cívka taky. Takže mě napadají kabely k cívce nebo palivo, nevíte někdo do kterých pinu řj vedou ty 3 piny od zapalovací cívky a kam ze vstřikovače? Abych mohl proměřit kabely? A jakej odpor by měl mít vstřikovač a jak proměřit zapalovací cívku samotnou? Předem děkuji za veškeré info.
Mel sem to stejne,ale na nafte a prisli sme na to,ze byly kabely ke vstrikovacum spatne.Teda u jednoho dratku byla odchlipla buzirka a zkratovalo se to a tim padem nejela tryska neslo palivo do valce a nejel.Vymena kabelu 1.800kc a jede jako za mlada mozna lip:-)Tak zkus kabelaze prolezt.Jinak nevim benzin sem nikdy nemel tak vic neporadim.
vé-šestka

Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 1.8T na 3 válce

Příspěvek od boost »

právě že chci projít kabely, ale potřeboval bych znat umístění pinů od zapalovací cívky v řídící jednotce, a to samý od vstřikovače, ještě musím zkusit konc. stupeň zapalování a uvidím. Každopadně děkuji
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
frankeee
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 365
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 1.8T na 3 válce

Příspěvek od frankeee »

Měl jsem ten samý problém a dělal to modul zapalování, po výměně vše OK :wink:

Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 1.8T na 3 válce

Příspěvek od boost »

To se povedlo, bylo to konc. stupeň zapalování. Motor de na 4 válce, ale nedrží volnoběh, nevíte někdo jak ho nastavit přes VAG?
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
paradio
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 03.05.2009 07:44
Bydliště: Liberec

Re: Passat 1.8T na 3 válce

Příspěvek od paradio »

boost píše:To se povedlo, bylo to konc. stupeň zapalování. Motor de na 4 válce, ale nedrží volnoběh, nevíte někdo jak ho nastavit přes VAG?
Měl a mám stejný problém, zčistajasna motor začal jet na 3 válce. Dojel jsem do autorizovaného servisu /AutoEnge/a tam po třech hodinách hledání přišli na to, že mi odešla řídící jednotka koncového stupně. Nechal jsem ji vyměnit / cena jednotky 7000,- orig. díl./ A teď se mi projevila závada na volnoběhu. Po sundání nohy z plynu se na krátkou dobu sníží otáčky zjevně pod normál - podle otáčkoměru asi 500 a auto se chvilku nepřirozeně chvěje. To trvá asi dvě vteřiny a potom se to srovná. Tak jsem tam dneska vyrazil znovu, hodili to na VAG a ukázalo to závadu na škrtící klapce. Tak jsem poděkoval a řekl jim, že se jdu poradit na VWclub. Tak kdyby se našel kdo s tím má zkušenosti - prosím poraďte. Díky

Uživatelský avatar
PetrVK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pardubice

Re: Passat 1.8T na 3 válce

Příspěvek od PetrVK »

Vyčisti klapku a na VAGu udělěj základní nastavení klapky.Zvládneš to doma v garáži,tedy pokud máš VAG.
Na plynu se má vařit, né jezdit!!!

Obrázek

Uživatelský avatar
freebee
Závodník
Závodník
Příspěvky: 518
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 1.8T na 3 válce

Příspěvek od freebee »

me takhlke odesla ridici jednotka , hmm 9 tis.
VW my live , VW my heart , VW forever
ICQ 244-351-363 _ Autoelektronika _ prodej--montaz--servis

Montáže autoalarmů ,GPS ,centrál.zamykání ,handsfree ,autorádia ,příslušenství atd ......

https://www.facebook.com/autohifielektronika/

Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 1.8T na 3 válce

Příspěvek od boost »

paradio píše:
boost píše:To se povedlo, bylo to konc. stupeň zapalování. Motor de na 4 válce, ale nedrží volnoběh, nevíte někdo jak ho nastavit přes VAG?
Měl a mám stejný problém, zčistajasna motor začal jet na 3 válce. Dojel jsem do autorizovaného servisu /AutoEnge/a tam po třech hodinách hledání přišli na to, že mi odešla řídící jednotka koncového stupně. Nechal jsem ji vyměnit / cena jednotky 7000,- orig. díl./ A teď se mi projevila závada na volnoběhu. Po sundání nohy z plynu se na krátkou dobu sníží otáčky zjevně pod normál - podle otáčkoměru asi 500 a auto se chvilku nepřirozeně chvěje. To trvá asi dvě vteřiny a potom se to srovná. Tak jsem tam dneska vyrazil znovu, hodili to na VAG a ukázalo to závadu na škrtící klapce. Tak jsem poděkoval a řekl jim, že se jdu poradit na VWclub. Tak kdyby se našel kdo s tím má zkušenosti - prosím poraďte. Díky

No a stejnej problem je s timhle passatem. Ten ještě navíc občas chcípne. Klapku sem vyčistil, ale problém nastal když sem chtěl udělat zákl.nastavení. To se prostě nepodaří, jakoby vůbec klapka nekomunikovala ani nevrčí, prostě mrtvo. Tak nevim. Auto už přes měsíc jezdí takhle.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“