Stránka 1 z 6

Servis W8

Napsal: 06.11.2009 21:10
od Recaro lover
Předem pochvala za fakt krásnou W8 :wink: . Mam teď taky jednu vyhlídnutou a chtěl jsem se tě zeptat na trochu praxe. Tzn. jak jsou na tom díly, existuje vůbec na motorový díly nějaká druhovýroba? Bohužel se mi nikde nedaří sehnat použitelný informace, tak kdyžtak sorry za dotaz...

Re: Servis W8

Napsal: 06.11.2009 21:12
od Recaro lover
Jinak sorry všem, špatný tlačítko ... ale kdybyste někdo měl zkušenosti s W8, budu rád za každou informaci!

Re: Servis W8

Napsal: 06.11.2009 21:26
od standokan
co tě zajímá:? :wink:

Re: Servis W8

Napsal: 06.11.2009 21:54
od Recaro lover
Je toho víc :lol: Předně mi jde o motor. Je to atyp, takže by mě zajímaly tvoje zkušenosti se spolehlivostí. Pozoruješ i přes chip nějaký výraznější opotřebení? Rozvod naštěstí obstarává řetěz, vidíš tedy ještě nějakou část motoru jako ožehavou?

Jak je na tom podvozek pod motorem? Dají se na něj použít díly stejný, jako např. na 2.5 V6 TDI nebo 2.8 V6?

Sorry za to zahlcení, ale není moc lidí, kterých by se dalo zeptat ...

Re: Servis W8

Napsal: 06.11.2009 22:25
od standokan
je to atyp je tak 70% dílu jiných než u V6 a málo co se dělá v druhovýrobě to znamená že na náhradních dílech nemužeš šetřit a většinou nemáš na výběr a musíš připlatit za originál také W8 neni 3BG ale 3BS je to uplně jinej typ auta a to poznáš hned když se sní svezeš a pak sedneš do normál passata uplně jiné jízdní vlastnosti: W8 netrpí žádnou ožehavou neduhou a žádné opotřebení nepozoruji

Re: Servis W8

Napsal: 07.11.2009 16:38
od Recaro lover
OK, chápu. Máš představu, jak se můžou cenově pohybovat řekněme normální provozní díly jako destičky, kotouče, čepy, atp.?

Ještě mu nechávám prověřit minulost a tím, že je pořízenej v ČR a měl by tu být i servisován, tak je to docela peklo! :(

Re: Servis W8

Napsal: 07.11.2009 17:28
od standokan
tak kotouče na předek 15000 desky 4800 ale zas vydžej 70000 km oleje 9l

Re: Servis W8

Napsal: 07.11.2009 17:41
od Recaro lover
Přiznam se, že jsem to čekal trochu horší. To se ještě dá zkousnout vzhledem k výkonu a svezení! :) No, ještě zbejvá, aby historie byla kompletní a příští týden se uvidí. Už se začínam modlit, aby to vyšlo ... :D

Re: Servis W8

Napsal: 07.11.2009 21:57
od Recaro lover
Ještě bych se tě, jako znalce W8, chtěl zeptat na jednu věc. Je alespoň automat a struktura 4motionu stejná jako u "normálního" Pašíka? V6 ...

Re: Servis W8

Napsal: 07.11.2009 22:49
od standokan
automat je stejný ale má jinej soft to znamaná i jinej kod zadní nahon je stejny jak V6 ale vpředu ne podle etky jsou tam jiné díly

Re: Servis W8

Napsal: 09.11.2009 10:53
od rapid.direct
Žádný neduhy jo ? :mrgreen: to není možný :lol:

Re: Servis W8

Napsal: 09.11.2009 11:04
od standokan
zatím jsem nikde nečetl že nějaké má jenom chvála i na německém netu krom hydrošetů kolem 200000 km vyměnit

Re: Servis W8

Napsal: 15.11.2009 03:22
od DerFrosch
mna by zas zaujimalo ako to je s cipom,citam ze ty to mas na 224KW ale niekde som aj cital ze to mal niekto cipnute na 242KW co uz sa mi zda trochu vela na cip.Je viac moznosti ako to cipnut?a je citit este aj vadsi rozdiel s cipom a bez?

Re: Servis W8

Napsal: 15.11.2009 06:03
od standokan
já jsem se z W8 bez čipu vlastně pořádně nesvezl :wink: ale včem vidím největší rozdil je v čipnutem tiptroniku mě připadá ten muj takovej ostřeší možná je to jenom subjektivní
atmosferu mužeš načipnout nejvíc o 13 % pak jedině turbo nebo kompresor

Re: Servis W8

Napsal: 20.11.2009 18:54
od tycon87
DerFrosch píše:mna by zas zaujimalo ako to je s cipom,citam ze ty to mas na 224KW ale niekde som aj cital ze to mal niekto cipnute na 242KW co uz sa mi zda trochu vela na cip.Je viac moznosti ako to cipnut?a je citit este aj vadsi rozdiel s cipom a bez?
To je stejně vražda tohle auto, ale když někdo má na údržbu a benzín, tak proč ne. :wink: