Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 20.01.2010 12:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

323

Bydliště:

KARVWINÁ

Musim se tady taky pridat me pasik taky zere o kolo 15 litru což je hrozné vydel bych to asi na lambdu protoze vahu mam novou ale jak tady psal jk4825 tak s 1.8T muzes v klidu jezdit za 8-9L a nejezdis ze se couráš takze mi to pripada divny ze to ted papa 15l a nekdy ráno se mi stává ze pal.pocítac ukazuje nesmyslné hodnoty okamzite spotreby treba 20l-15l pri vonobehu a pomale jizde ale jak se zahreje tak zase pal.pocitac ukazuje normalne

_________________
EX:PAŠTIKA 1,8TURBO 110KW chip na 132KW 180PS Passat B5 Kombi 1.8T LPG pracant v kuži :D. Golf IV ARL 200HP Passat B5.5 2.8 v6 LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 20.01.2010 17:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

09.08.2009

Příspěvky:

410

Bydliště:

Olomoucký kraj

tak já teda když mám na palubáku průměr 9,8l tak mám Vánoce... běžně 12,5l při svižnější jízdě 15-16l

_________________
Vw Sharan II 1.9Tdi 85kw
Audi A6 Avant Quatro 2.8 V6 142kw


Nahoru
 ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 20.01.2010 17:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.03.2009

Příspěvky:

432

Bydliště:

Vysočina

midnight_man píše:
tak som omeral spotrebu...cez plnu nadrz...tak na 100km tam vyšlo 13.5L po meste...co poviete? pomoze ked zalozim dobry KAT tam? lebo je tam vykuchaný :)



Jen mě tak napadlo, to "oměření přes plnou nádrž" - vzal jsi normálně plnou po hrdlo, najel třeba 500km, dotankoval zase do plna a spočítal si z toho "reálnou" spotřebu a to dejme tomu opakoval dvakrát :?:

Jelikož pal PC měří a dopočítává spotřebu z aktuální rychlosti a délky otevření vstřikovací trysky, tak nemáš problém např. někde jinde :?: A nebo ta spotřeba vychází tak ve skutečnosti po dopočítání hodnot po fyzickém dotankování :?: :wink:

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 20.01.2010 18:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

Pánové,v první řadě bych dal motor do kondice a ujistil se,že je vše v pořádku a pak na druhym místě bych začal řešit spotřebu :wink:

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 20.01.2010 21:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.01.2010

Příspěvky:

3

A já myslel, že probíráme spotřebu a ne věk a rychlost. .-) Co Vám je potom, ale 18 to nebude. Samozřejmě nejezdím pořád 200 km, pokud to jde, tak ano.... A přiznejte se, kolik jste jel nejrychleji?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 21.01.2010 09:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.08.2008

Příspěvky:

684

Bydliště:

Někde na Jížní Moravě poblíž Vyškova se pohybuju

Pánové asi mě všichni ukamenujete teď :D :D ale to jak každej tady ten motor 1.8T vychvaluje, to je podle mě nesmysl. Já mám 1.8 bez turba a jednou jsem řekl před jedním servisákem ve VW že bych bral radši s turbem a on ať mě to ani nenapadne, že ty motory 1.8 s turbem jsou horší než bez turba. Protože aby vám to jelo pořádně, tak to musíte pořádně vytočit aby vám ve vysokých otáčkách teprve seplo turbo, což pak má za následek tu vaši nehoráznou spotřebu. Krom toho jaký motor myslíte že mají nejčastěji na opravách??Ano přesně tak....1.8T Říkal, že když už motor s turbem, tak v dieslu. I zde na fóru vidím většinu diskuzí jak každej druhej máte problémy s turbem nebo se spotřebou..... A teď do mě :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Co dělá lenochod, když hoří les? Hoří taky

_________________
VW passat B5 1.8 20V 92kW r.v. 1998


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 21.01.2010 10:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.03.2009

Příspěvky:

432

Bydliště:

Vysočina

kenyacek píše:
A teď do mě :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Hele já bych i souhlasil. Sice nejsem žádnej automechanik, ale je celkem logický, že jak benzínovej motor s turbem trochu vytočíš, tak ten přísun paliva asi bude solidní. Taky to s touto motorizací nutí jezdit razantněji, přeci si nekoupíš turbo, aby si lehtal plyn a motor nevytáčel nad dejme tomu 2000ot/min. a jezdil na spotřebu. To prostě nejde.
Když jsme loni jeli z lyžování z Alp, tak já měl 2.8 V6 Syncro a kolega jel s 1.8T. No a po dojetí domů jsem měl dlouhodobou spotřebu za celej výlet o skoro litr a půl nižší než on. A to jsem ho s tím jeho předohrabem ještě musel dvahrát tahat, protože nemohl vyjet. Tak že by ta spotřeba byla asi ještě o malinko lepší. Navíc 110kw vs. 142kW je znát, objem ničím nenahradíš a V6 je prostě V6, i když v atmosféře. :mrgreen:
No zase na druhou stranu povinný ručení je někde úplně jinde, ale dá se udělat za rozumný prachy taky... :wink:

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 21.01.2010 12:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.08.2008

Příspěvky:

684

Bydliště:

Někde na Jížní Moravě poblíž Vyškova se pohybuju

jk4825 píše:
kenyacek píše:
A teď do mě :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Hele já bych i souhlasil.....:

Přesně tak, objem ničím nenahradíš. Až se budu dívat po novým autě, koupím větší objem a vysrat se na nějaký turbo

_________________
Co dělá lenochod, když hoří les? Hoří taky

_________________
VW passat B5 1.8 20V 92kW r.v. 1998


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 21.01.2010 13:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

Protože aby vám to jelo pořádně, tak to musíte pořádně vytočit aby vám ve vysokých otáčkách teprve seplo turbo, což pak má za následek tu vaši nehoráznou spotřebu.

Tak tuhle větu jsem snad ještě nikdy neviděl,co by někdo napsal :mrgreen: :lol: Prostě sranda musí bejt :lol: Ovšem jestli jsi to myslel vážně,tak to je smutný :roll:

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 21.01.2010 13:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.03.2009

Příspěvky:

432

Bydliště:

Vysočina

A čemu se jako divíš 8O :?:

To mě chceš říct, že turbodmychadlo valí na plný pecky už na volnoběh :?:

Potom teda asi ve VW kecají, když uvádějí u tohoto motoru, že max. točivý moment 210 Nm je dosahován při sepnutí turbodmychadla v 1750 ot/min a maximální výkon 110 kW dosahuje při 5700 ot/min...Tedy logicky aby jsi se na výkonovou špici dostal, tak musíš motor pro využití jeho dynamiky vytáčet, na danný hranice, ne :?:

A třeba Impreza má v technickým popisu uvedeno, že:
...Motor je díky točivému momentu natolik pružný, že pro běžnou jízdu vystačíme s akcelerací už od 1500 otáček, ale nejvíc akceleruje až od cca 3500ot/min kdy teprve sepíná turbo...

Tak že bych řekl, že je potřeba motor taky jaksi vytáčet a že 3500ot/min. není zrovna moje představa volnoběhu... :idea:

No pokud ale dle Tebe motor vytáčet není potřeba, protože suprově jede už na volnoběh, tak asi žiji v nějaký pohádce, protože to s Tvojí faktický odpovědi tak vyznělo :wink:

Ale já jsem už výše psal, že nejsem technik a nebo automechanik a tak se rád nechám od někoho chytřejšího poučit a doplnit si vědomosti... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sry za trochu OT.

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 21.01.2010 14:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

jk4825 píše:
A čemu se jako divíš 8O :?:

To mě chceš říct, že turbodmychadlo valí na plný pecky už na volnoběh :?:

Potom teda asi ve VW kecají, když uvádějí u tohoto motoru, že max. točivý moment 210 Nm je dosahován při sepnutí turbodmychadla v 1750 ot/min a maximální výkon 110 kW dosahuje při 5700 ot/min...Tedy logicky aby jsi se na výkonovou špici dostal, tak musíš motor pro využití jeho dynamiky vytáčet, na danný hranice, ne :?:

A třeba Impreza má v technickým popisu uvedeno, že:
...Motor je díky točivému momentu natolik pružný, že pro běžnou jízdu vystačíme s akcelerací už od 1500 otáček, ale nejvíc akceleruje až od cca 3500ot/min kdy teprve sepíná turbo...

Tak že bych řekl, že je potřeba motor taky jaksi vytáčet a že 3500ot/min. není zrovna moje představa volnoběhu... :idea:

No pokud ale dle Tebe motor vytáčet není potřeba, protože suprově jede už na volnoběh, tak asi žiji v nějaký pohádce, protože to s Tvojí faktický odpovědi tak vyznělo :wink:

Ale já jsem už výše psal, že nejsem technik a nebo automechanik a tak se rád nechám od někoho chytřejšího poučit a doplnit si vědomosti... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sry za trochu OT.


Já netvrdím,že auto táhne jako šílený od volnoběhu.Ale přesně,jak píšou u VW,tak se mi od 1750ot sepne turbo a pěkně to začíná táhnout.Jasně,že auto nepojede jako utržený saně někde kolem 2500ot,když nemá takový výkon v daných otáčkách.Stačí se kouknout na graf z brzdy,v jakých otáčkách má motor 1.8T určitý výkon.Motor u subaru bych neporovnával s 1.8T,to je něco naprosto jinýho.Jak já pořád říkám,dát si motor do kondice,aby vše šlapalo jak má a sám člověk bude překvapen,jak to pojede.Většina lidí má ty motory v bordelu a diví se,že to nejede a žere to :roll: Jestli si myslíš,že 1.8T netáhne od 1750ot a musíš točit motor aspoň nad 3000ot,aby to jelo,tak tě budu muset svézt,aby jsi veřil,že to tak je :wink:

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 21.01.2010 14:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.03.2009

Příspěvky:

432

Bydliště:

Vysočina

Pohoda, je jasný, že je potřeba mít vše v cajku a pak laborovat, kde je chyba... :mrgreen:
Už to tady nemá cenu zakladateli zasírat věcma, co se problému týkají jen okrajově. :wink:

P.S. A není od věci používat "citace" s rozumem, párkrát se odcituje již citovaný příspěvek a je z toho hnedka další stránka, navíc když se odpovídá na příspěvek předchozí, tak to postrádá smysl zcela úplně... :mrgreen:

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 21.01.2010 14:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

jk4825 píše:
Pohoda, je jasný, že je potřeba mít vše v cajku a pak laborovat, kde je chyba... :mrgreen:
Už to tady nemá cenu zakladateli zasírat věcma, co se problému týkají jen okrajově. :wink:

P.S. A není od věci používat "citace" s rozumem, párkrát se odcituje již citovaný příspěvek a je z toho hnedka další stránka, navíc když se odpovídá na příspěvek předchozí, tak to postrádá smysl zcela úplně... :mrgreen:


Jasná věc,aspoň jsme si hezky popovídali :D :mrgreen:

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 21.01.2010 14:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.03.2009

Příspěvky:

432

Bydliště:

Vysočina

Od toho přeci fóra jsou, aby se na nich debatovalo, byť by to mělo bejt o hovadinách... :wink:

Navíc teď koukám, že to snad ani nebyla původní reakce na můj post... :oops:
Ale to je fuk, rád se vždycky něco novýho dozvím. Jak se říká: Co se v mládí naučíš...ve stáří stejně zapomeneš... :mrgreen:

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoka spotreba 1.8T
PříspěvekNapsal: 21.01.2010 16:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.08.2008

Příspěvky:

684

Bydliště:

Někde na Jížní Moravě poblíž Vyškova se pohybuju

No jo já věděl že to někomu s tímto motorem nedá spát (bartic). Chápu, že nebudeš pomlouvat svoje auto, ale to co jsem napsal jsem myslel naprosto vážně. Pokud jezdíš s rozumem abys moc nehnal turbo, dá se jezdit za rozumnou spotřebu, ale pokud chceš aby ti ta kraksna jela tak to musíš pořádně vytočit a to se pak asi musíš divit jakou máš spotřebu. Turbo ti možná sepne u 1750 otáček, ale to ani nepoznáš, poznáš to až tam budeš mít vytočený 4000 a to se pak div nad spotřebou.

_________________
Co dělá lenochod, když hoří les? Hoří taky

_________________
VW passat B5 1.8 20V 92kW r.v. 1998


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group