dnes sou už dokonce i v golfu gti subaru ipreza WRX i EVU což je zas škoda ale je fakt že to řadí rychlej než většina řidičů....rockyteam píše:Spíš by mě zajímalo proč se dává hodně automatu do vysokoobjemových motorů. Moc jsem manuál v objemu nad 3 L neviděl.
co se týče těch velkých obsahů s automatem je to taky kvůli tou že si to lidi v automatu kupujou íc a taky je to kvůly výkonu a rozjezdům je to plynulejší....
třeba na ofroad trialy se používaj velký benzíny a TD se vytrácí v Norsku už ani TD skoro nepotkáš na závodech a to platí i tady o MČR trial ....a je to většinou spřaženo automatem kvůly právě plynulému záběru a přenosu síly motoru.... Benzín protože když na něj dupneš tak drží a jede a potřebuješ i výkon na špici....TD má sice krouták ale jak ti klesne pod určitou hranici tak se udusí a zdechne .... automat protože ti podřazuje plynule a tak se auto v kopci nezastaví aspon oproti manualu... viz zde:
http://www.youtube.com/watch?v=Qxo4ybaw ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=TYVSONNzmlw" onclick="window.open(this.href);return false; o 1s pomalejši v automatu
http://www.youtube.com/watch?v=6KMhYTIXdFg" onclick="window.open(this.href);return false; poznáš rozdíl?
poznat je to jen na sprintu z místa kde automat zabere pozdějc