Stránka 1 z 2

Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 21.03.2010 13:35
od jack895
Ahoj,mam problem-vycistil jsem skrtici klapku podle prirucky jsem provedl veskera opatreni a ve veg comu mi stale ukazuje uhel 4.5 stupne,co mam delat aby to bylo spravne??Jinak vse chodi jak ma... Jedna se o passat b5 1.6 74kw sedan 1997

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 21.03.2010 13:39
od jangeltner
Musis ve VAGu udelat zakladni nastaveni klapy

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 22.03.2010 21:43
od jack895
No to sem tam udelal,ale asi spatne...asi mi to ukazuje kod pro spatnej motor..pouzivam pro to prirucku VIS 2.0

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 15.05.2010 21:25
od AlerG60
jangeltner píše:Musis ve VAGu udelat zakladni nastaveni klapy
cus prosimte jak udelam ve vagu to zakladni nastaveni 1.8 20v ADR 97. vag IHR304. moc dekuju za radu

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 16.05.2010 11:14
od bundis
Ahoj, řešil jsem tohle na octavii a nikdo mi nebyl schopen poradit tak,abych z toho byl chytrý. Zkus odpojit baterku a nech jí alespoň 2hoďky odpojenou, pak když ji tam vrátíš a zapneš zapalování tak by mělo být slyšet bzučení a jiné zvuky,auto by si jí mělo nastavit samo. Takže, připojit baterku,zapnout zapalování,nechat cca 30s a pak teprve nastartovat.Myslím,že by tento postup měl platit pro všechny motory

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 17.05.2010 19:39
od kenyacek
Zadej adresu motor 01 přispůsobení 10 číslo kanalu 00,vymazat adaptační hodnoty,uložit a potom znova zakladni nastaveni klapky adresa motor 01 pak 04 a zadat 098

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 21.05.2010 13:30
od -Jack-
Cau chlapi.. nebudu zakladat nove tema tohle snad staci:)

Potrebuju pomoct... Kde mam hledat skrtici klapku na motoru 1.8 T r.v.1999?? Ptam se asi jako tele.. ale na foru jsem to nenasel.. Mam jedno misto vytipovane.. ale kdyz se spletu tak na co to rozdelavat.. tak se radsi optam.. a jeste co by jste doporucili za vyrobek na vycisteni?? Diky vsem za rady...

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 22.05.2010 18:23
od jangeltner
Zakrouskoval jsem ti ju na obrazku..jo a cim cistit ? no prodavaj se na to primo nejake spraye na klapy a tak myslim ze jak zajdes do autodilu a reknes ze chces neco na vicisteni klapy tak ti urcite poradi a neco ti daji.

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 22.05.2010 22:02
od -Jack-
jangeltner píše:Zakrouskoval jsem ti ju na obrazku..jo a cim cistit ? no prodavaj se na to primo nejake spraye na klapy a tak myslim ze jak zajdes do autodilu a reknes ze chces neco na vicisteni klapy tak ti urcite poradi a neco ti daji.

Supr.. diky.. myslel jsem si ze to bude ona... ale zatim jsem to nerozdelaval... v autodilech jsem byl a objednaj to na stredu.. takze na ne kaslu a koupim to z netu.. jinak jeste jednou diky...

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 27.05.2010 10:07
od -Jack-
Tak skrtici klapka vycistena... ale mam problem se zakl. nastavenim... Protoze postup co je vyse popsan mi na muj motor nefunguje (1.8T ) Zkousel jsem to podle VIS, ale otacky mi stejne jeste trochu padaji pod prumer... Nema nekdo navod primo pro tenhle motor? Ve Visu ho nemam na vyber.. ani ve verzi 2 ani ve 3ce... A jeste blbej dotaz.. vahu vzduchu najdu kde?:) Na viku filtru jak tam jdou dva kabely? Taky bych ji chtel vycistit... kdyz uz jsem v tom.. diky za odpovedi...

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 27.05.2010 10:18
od bundis
Váha vzduchu je vevnitř ve filtru,myslím že pod filtrem, na hoře na filtru je myslím zapalování.

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 27.05.2010 22:03
od -Jack-
Tak jelikoz mi nebylo moc poradeno... Tak jsem napisu zkusenost... protoze se to na foru najit moc neda... Takze rozdelani vzduch filtru... je to ta vec na leve strane motor. prostoru.. Ocvakne se vrchni plastovej kryt (neni tam co urvat) a pak vidite na teleso filtru... nejdriv odsroubovat plech ktery je na boku mezi filtrem a motorem.. drzi na 4rech sroubech... sundat... odcvakat plechova "perka" ktera drzi viko filtru... povytahovat kabely... a sundat to co jde z vrchu filtru... POZOR!: nesundavat tu placatou vec co je chycena dvema srouby a jsou do ni dva kabely... moc by jste si tim nepomohli... protoze pod tim je akorat plocha s teplovodivou pastou... kterou by jste si urco setreli pri dalsi manipulaci... kdyz je vse odpojene, tak jeste sundejte dve hadice vpredu na filtru... ted uz viko nic nedrzi... tak se ho snazte dostat ven... je to jak tahat jezka z klece... jde to blbe, ale jde... zustala vam akorat zapojena vaha vzduchu pres gumovou pruchodku... nesnazte se ji odpojit nejspis to urvete... takze opatrne vyndat viko a polozit na motor.. ci kam se vam chce... uvnitr vika je vaha vzduchu... povolit dva sroubky co drzi trubici... vyndat trubici a vyndat vahu... ja osobne ji neodpojoval.. ale cistil rovnou na aute... az ji budete cpat zpet tak dejte pozor na tesneni... musi byt navliknuto pres hranu a je tam "zamek" ( takovy vylisek ktery ma zapadnout do vylisku na vaze)... Plati to pro motor 1.8T.... Doufam ze jsem nekomu pomohl.. :)

A jinak poprosim... jestli mate nekdo doma navic to plechove "perko" co drzi viko filtru... tak koupim!:) mam tam jenom tri... takze poslete SZ jestli mate... a na vrchu vika filtru jsou takovy dva drzacky na trubicku tak jeden mam vylomenej.. takze koupim tez... snad nekdo doma ma... dik...

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 25.10.2010 20:38
od mike125
-Jack- píše:Tak jelikoz mi nebylo moc poradeno... Tak jsem napisu zkusenost... protoze se to na foru najit moc neda... Takze rozdelani vzduch filtru... je to ta vec na leve strane motor. prostoru.. Ocvakne se vrchni plastovej kryt (neni tam co urvat) a pak vidite na teleso filtru... nejdriv odsroubovat plech ktery je na boku mezi filtrem a motorem.. drzi na 4rech sroubech... sundat... odcvakat plechova "perka" ktera drzi viko filtru... povytahovat kabely... a sundat to co jde z vrchu filtru... POZOR!: nesundavat tu placatou vec co je chycena dvema srouby a jsou do ni dva kabely... moc by jste si tim nepomohli... protoze pod tim je akorat plocha s teplovodivou pastou... kterou by jste si urco setreli pri dalsi manipulaci... kdyz je vse odpojene, tak jeste sundejte dve hadice vpredu na filtru... ted uz viko nic nedrzi... tak se ho snazte dostat ven... je to jak tahat jezka z klece... jde to blbe, ale jde... zustala vam akorat zapojena vaha vzduchu pres gumovou pruchodku... nesnazte se ji odpojit nejspis to urvete... takze opatrne vyndat viko a polozit na motor.. ci kam se vam chce... uvnitr vika je vaha vzduchu... povolit dva sroubky co drzi trubici... vyndat trubici a vyndat vahu... ja osobne ji neodpojoval.. ale cistil rovnou na aute... az ji budete cpat zpet tak dejte pozor na tesneni... musi byt navliknuto pres hranu a je tam "zamek" ( takovy vylisek ktery ma zapadnout do vylisku na vaze)... Plati to pro motor 1.8T.... Doufam ze jsem nekomu pomohl.. :)

A jinak poprosim... jestli mate nekdo doma navic to plechove "perko" co drzi viko filtru... tak koupim!:) mam tam jenom tri... takze poslete SZ jestli mate... a na vrchu vika filtru jsou takovy dva drzacky na trubicku tak jeden mam vylomenej.. takze koupim tez... snad nekdo doma ma... dik...

Perfetně mě pomohls,ty bys mohl tady udělat na fóru rubriku,nikde sem to nemohl najít...Díky ti moc=)
akorat jestě nenapsals jestli to to pomohlo a jaks to čistil

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 25.10.2010 22:38
od -Jack-
mike125 píše:
-Jack- píše:Tak jelikoz mi nebylo moc poradeno... Tak jsem napisu zkusenost... protoze se to na foru najit moc neda... Takze rozdelani vzduch filtru... je to ta vec na leve strane motor. prostoru.. Ocvakne se vrchni plastovej kryt (neni tam co urvat) a pak vidite na teleso filtru... nejdriv odsroubovat plech ktery je na boku mezi filtrem a motorem.. drzi na 4rech sroubech... sundat... odcvakat plechova "perka" ktera drzi viko filtru... povytahovat kabely... a sundat to co jde z vrchu filtru... POZOR!: nesundavat tu placatou vec co je chycena dvema srouby a jsou do ni dva kabely... moc by jste si tim nepomohli... protoze pod tim je akorat plocha s teplovodivou pastou... kterou by jste si urco setreli pri dalsi manipulaci... kdyz je vse odpojene, tak jeste sundejte dve hadice vpredu na filtru... ted uz viko nic nedrzi... tak se ho snazte dostat ven... je to jak tahat jezka z klece... jde to blbe, ale jde... zustala vam akorat zapojena vaha vzduchu pres gumovou pruchodku... nesnazte se ji odpojit nejspis to urvete... takze opatrne vyndat viko a polozit na motor.. ci kam se vam chce... uvnitr vika je vaha vzduchu... povolit dva sroubky co drzi trubici... vyndat trubici a vyndat vahu... ja osobne ji neodpojoval.. ale cistil rovnou na aute... az ji budete cpat zpet tak dejte pozor na tesneni... musi byt navliknuto pres hranu a je tam "zamek" ( takovy vylisek ktery ma zapadnout do vylisku na vaze)... Plati to pro motor 1.8T.... Doufam ze jsem nekomu pomohl.. :)

A jinak poprosim... jestli mate nekdo doma navic to plechove "perko" co drzi viko filtru... tak koupim!:) mam tam jenom tri... takze poslete SZ jestli mate... a na vrchu vika filtru jsou takovy dva drzacky na trubicku tak jeden mam vylomenej.. takze koupim tez... snad nekdo doma ma... dik...

Perfetně mě pomohls,ty bys mohl tady udělat na fóru rubriku,nikde sem to nemohl najít...Díky ti moc=)
akorat jestě nenapsals jestli to to pomohlo a jaks to čistil

Jsem rad, ze jsem pomohl, ale me to nepomohlo... mam chybu nekde jinde a nemuzu prijit na to kde. Po pusteni plynu mi malinko spadnou otacky pod prumer, ale to muze zpusobovat milion veci.. A cisti se to specialnim pripravkem na vahy vzduchu.. bezne k sehnani.. Mej se...

Re: Skrtici klapka nastaveni pomoc !!

Napsal: 25.10.2010 22:47
od mike125
-Jack- píše:
mike125 píše:
Perfetně mě pomohls,ty bys mohl tady udělat na fóru rubriku,nikde sem to nemohl najít...Díky ti moc=)
akorat jestě nenapsals jestli to to pomohlo a jaks to čistil

Jsem rad, ze jsem pomohl, ale me to nepomohlo... mam chybu nekde jinde a nemuzu prijit na to kde. Po pusteni plynu mi malinko spadnou otacky pod prumer, ale to muze zpusobovat milion veci.. A cisti se to specialnim pripravkem na vahy vzduchu.. bezne k sehnani.. Mej se...
No mě to taky trápí právě,normálně jedu šecko v pohodě ale když vyřadím tak mi zletí otáčky na 400 potom se shoupnou na 900 potom na 600 potom na 900 a kolísá to,dneska mi to ve městě aj chcíplo a nevím co s tím,zítra to zkusím s tou váhou vzduchu a uvidím,docela mě to sere totiž:(