turbo ovladanie obtokoveho ventilu
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 31.08.2009 16:48
turbo ovladanie obtokoveho ventilu
Nazdar hosi prosim vas poslite mi schema zapojeni podtlakovich hadic na 1.8T kod motoru AWT r.v.2003 a turbo samotne Diky.
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: turbo ovladanie obtokoveho ventilu
1 - nádobka s aktivním uhlím
2 - odvětrávací vedení
kód motoru AWT - přední náhon: od tíhového ventilu na palivové nádrži → poz.
kód motoru AWT - náhon na všechna kola: od odvětrávacího ventilu na palivové nádrži → poz.
kódy motoru AUG, AWM - přední náhon: od přepínacího ventilu na palivové nádrži → poz.
kódy motoru AUG, AWM - náhon na všechna kola: od odvětrávacího ventilu na palivové nádrži → poz.
3 - zpětný ventil
pro odvětrávací systém s aktivním uhlím
4 - turbodmychadlo
regulační ventil plnicího tlaku a tlaková nádobka regulačního ventilu plnicího tlaku jsou součásti turbodmychadla a nelze je měnit jednotlivě
5 - kombinovaný ventil
pro systém sekundárního vzduchu
kontrola → Kapitola
6 - regulátor tlaku paliva
7 - ke krytu hlavy válců
odvětrávání klikové skříně
8 - k posilovači brzd
9 - proudové čerpadlo
10 - podtlaková nádržka
dvě oddělené komory
11 - k čerpadlu diagnostiky palivového systému -V144-
pouze u kódů motoru AUG, AWM
12 - zpětný ventil
obtok k proudovému čerpadlu
13 - zpětný ventil
pro řízení motoru a regulaci podtlaku
14 - odvětrávání klikové skříně
15 - napouštěcí ventil sekundárního vzduchu -N112-
16 - zpětný ventil
pro odvětrávací systém s aktivním uhlím
17 - zpětný ventil
pro čerpadlo diagnostiky palivového systému -V144-
18 - snímač plnicího tlaku -G31-
19 - chladič plnicího vzduchu
20 - řídicí jednotka škrticí klapky -J338-
21 - sací potrubí
22 - obtokový ventil turbodmychadla -N249-
23 - tlaková nádobka
pro regulační ventil plnicího tlaku
součástí turbodmychadla, nelze vyměnit
24 - magnetický ventil omezení plnicího tlaku -N75-
ventil je buzen (taktován) řídicí jednotkou motoru
bez proudu zavřený, omezený plnicí tlak
25 - ventil pro odpojení přívodu paliva při deceleraci
kontrola → Kapitola
26 - tlakový regulační ventil
pro odvětrávání klikové skříně
27 - motor čerpadla sekundárního vzduchu -V101-
28 - magnetický ventil 1 nádobky s aktivním uhlím -N80-
2 - odvětrávací vedení
kód motoru AWT - přední náhon: od tíhového ventilu na palivové nádrži → poz.
kód motoru AWT - náhon na všechna kola: od odvětrávacího ventilu na palivové nádrži → poz.
kódy motoru AUG, AWM - přední náhon: od přepínacího ventilu na palivové nádrži → poz.
kódy motoru AUG, AWM - náhon na všechna kola: od odvětrávacího ventilu na palivové nádrži → poz.
3 - zpětný ventil
pro odvětrávací systém s aktivním uhlím
4 - turbodmychadlo
regulační ventil plnicího tlaku a tlaková nádobka regulačního ventilu plnicího tlaku jsou součásti turbodmychadla a nelze je měnit jednotlivě
5 - kombinovaný ventil
pro systém sekundárního vzduchu
kontrola → Kapitola
6 - regulátor tlaku paliva
7 - ke krytu hlavy válců
odvětrávání klikové skříně
8 - k posilovači brzd
9 - proudové čerpadlo
10 - podtlaková nádržka
dvě oddělené komory
11 - k čerpadlu diagnostiky palivového systému -V144-
pouze u kódů motoru AUG, AWM
12 - zpětný ventil
obtok k proudovému čerpadlu
13 - zpětný ventil
pro řízení motoru a regulaci podtlaku
14 - odvětrávání klikové skříně
15 - napouštěcí ventil sekundárního vzduchu -N112-
16 - zpětný ventil
pro odvětrávací systém s aktivním uhlím
17 - zpětný ventil
pro čerpadlo diagnostiky palivového systému -V144-
18 - snímač plnicího tlaku -G31-
19 - chladič plnicího vzduchu
20 - řídicí jednotka škrticí klapky -J338-
21 - sací potrubí
22 - obtokový ventil turbodmychadla -N249-
23 - tlaková nádobka
pro regulační ventil plnicího tlaku
součástí turbodmychadla, nelze vyměnit
24 - magnetický ventil omezení plnicího tlaku -N75-
ventil je buzen (taktován) řídicí jednotkou motoru
bez proudu zavřený, omezený plnicí tlak
25 - ventil pro odpojení přívodu paliva při deceleraci
kontrola → Kapitola
26 - tlakový regulační ventil
pro odvětrávání klikové skříně
27 - motor čerpadla sekundárního vzduchu -V101-
28 - magnetický ventil 1 nádobky s aktivním uhlím -N80-
-
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 07.03.2009 23:41
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo ovladanie obtokoveho ventilu
chlapi kolko ma byt podtlaku v systeme na volnobeh? -1bar? -0.6? niekto kto mate budik tlaku turba ....diky..
Octavia, ASZ
Bora 4motion, AGN
Bora 4motion, AGN
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 31.08.2009 16:48
Re: turbo ovladanie obtokoveho ventilu
Pri volnobehu je atmosfericky tlak okolo 1baru.
-
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 26.12.2008 16:11
Re: turbo ovladanie obtokoveho ventilu
Nemáte někdo ještě v rukávu schéma podtakových hadic na 1,8T APU (do r.2000) Díky
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: turbo ovladanie obtokoveho ventilu
Máš to v SZPassat 1,8T píše:Nemáte někdo ještě v rukávu schéma podtakových hadic na 1,8T APU (do r.2000) Díky
- maross25
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SLOVENSKO
Re: turbo ovladanie obtokoveho ventilu
Mam taky problem mam tuto schemu pre moj motor 1,8T ANB r.v 2000 a na mieste v scheme c.13 ma moj ventil 3 vyvody a nie dva ako je to na obrazku. vie mi niekto poradit kde ma byt zapojeny ten treti vyvod? popripadne spravnu schemu zapojenia ak niekto ma... dik
Touareg V8
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo ovladanie obtokoveho ventilu
Jeden vývod je napojený na membránu ovládaného zařízení, druhý je napojený na podtlakové vedení (pumpu) a třetí je tzv.zavzdušňovací a je napojený na na vzduchový filtr
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- maross25
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SLOVENSKO
Re: turbo ovladanie obtokoveho ventilu
dik ale ten treti kam do vzduchoveho ? nikde tam nemam moznost pripojenia...Currahee píše:Jeden vývod je napojený na membránu ovládaného zařízení, druhý je napojený na podtlakové vedení (pumpu) a třetí je tzv.zavzdušňovací a je napojený na na vzduchový filtr
Touareg V8