Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8 20V 92Kw teplota motoru
PříspěvekNapsal: 16.10.2010 01:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.07.2010

Příspěvky:

20

Čau chlapy potřebuju poradit, když ráno jdu do auta a odjedu pryč tak po ujetí
10km až 50km kouknu na teploměr motoru, a ručička mi stale ukazuje že je motor studeny 0 stupnu. Tuhle nulovou
stupen mi ukazuje neustale co je auto v provozu od startu až do cile mezi startem a cilem je vzdalenost 200km.
Ručička se zvedne na 90 stupnu az když popojiždím na křižovatkach a ve městě. Myslite že mi odešel termostat?
Nebo problem bude někde jinde? Kde ten termostat přesně najdu u passata B5? U škodím tomu moturu z takovodle rozmezi
teplotovou? Diky :fire: :fire:

_________________
VW W12

_________________
Passat 1.8 20V 92 kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V 92Kw teplota motoru
PříspěvekNapsal: 16.10.2010 18:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2010

Příspěvky:

25

zdravim mam ten sam problem na tom samem moturku... jen mi se ta teplota trosku zvedne... kdyz stojis tak ti vyleze normalne na 90 a pri rozjezdu zase klesne ze??? 100%ˇtermostat.. kde ho najdes??? najdi si tady na forum manual k passatu jak nato stahnes ho tu nekde... :) a mas termostat stoji 350 kč.....

_________________
vw passat B5 1,8 20v,,2000,,


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V 92Kw teplota motoru
PříspěvekNapsal: 18.06.2012 17:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

2

No já jsem měl ten samý problém,je to čidlo teploty chladící kapaliny ,je hned mezi víkem motoru a baterii,stojí cca 350,-Kč.Kdyby to byl termostat,tak ti bude teplota stoupat a klesat,třeba k 70stupňům ,ale jestli je na nule tak je to čidlo.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 20V 92Kw teplota motoru
PříspěvekNapsal: 08.10.2012 10:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2011

Příspěvky:

164

Ahoj,

je to termostat, brácha má ten samej problém, termostat je v háji a je otevřenej furt. Teplotní čidlo měněno, je před baterkou na motoru, 1minutka práce, ale s tim vym*danym termostatem to nebude na minutku jak to většinou u termostatů bývá ! ..když koukáš do motoru, tak musíš pod auto a po pravé straně ho najdeš když půjdeš po hadici, je na dvou šroubkách /10/, ale na ten jeden se ani za prd nedostaneš, musí se j sundat ten kus na čem je altík, čerpadlo a tak, protože to tam překáží a prostě tam na to nenarveš klíč, oříšek, prostě nic.. Nechápu proč to dělej tak debilně na těch Passatech, ať už jde o V6 nebo 1,8.. ostatní nevim.

Pokud někdo má nějakej "know-how" jak to udělat bez sundání toho bloku nebo jak to nazvat, ať mi dá klidně vědět.

hoj

_________________
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group