Zdravím,
měnil jsem na pasatu 1.8T alternátor, kdo už to dělal tak ví že se musí rozhodit celý předek, vyklonit chladič a sundat visko spojku, u spojky jsem nejdříve sundal vrtulu pak zezadu povolil imbusem šroub a vytáhl ji, stejný způsobem jsem jí pak vrátil. Ale po poskládání vozu a projetí teď jede větrák s motorem, na volnoběh pohoda ale jak trošku přidám plynu hned se roztočí větrák a dělá kravál jakobych měl ne 1.8T ale 2.8 V6 , nevíte kde jsem udělal chybu a jak jí napravit? Předtím to 100% nedělalo... Díky moc za rady
visko spojka
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Raimmi
- Člen klubu
- Příspěvky: 410
- Registrován: 09.08.2009 12:04
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
visko spojka
Vw Sharan II 1.9Tdi 85kw
Audi A6 Avant Quatro 2.8 V6 142kw
Audi A6 Avant Quatro 2.8 V6 142kw
- TomHy
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: visko spojka
chlape proč tak složitě, nic se vyklápět nemusí, stačí tenké blicky a imbus a vrtule dole hned, a pak jen vyhodíš altík, práce tak na 10min. Jinak u mojí 1,8T se vrtule točí taky pořád a to roztáčení jak u vrtulníku se mi párkrát stalo v létě, je to šílený zvuk, taky jsem se toho lekl. Ale normálně by to určitě dělat nemělo. Jak vůbec ta visko spojka funguje?
- Raimmi
- Člen klubu
- Příspěvky: 410
- Registrován: 09.08.2009 12:04
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: visko spojka
no já mám tu vrtulu v plastu co je za chladičem a nedostanu tam ani ruku natož imbusem a povolit něco... no v létě by mě to ani nevadilo ale teď v zimě jo, jedu a furt to ochlazuje motor jinak předtím se mi točila taky pořád (na volnoběh), ale šla zastavit rukou... teď na volnoběh stojí a jak přidám plyn tak je to jak popisuješ jak z letadla... a jak spojka funguje nebo má fungovat opravdu nevím , proto se tu ptám
Vw Sharan II 1.9Tdi 85kw
Audi A6 Avant Quatro 2.8 V6 142kw
Audi A6 Avant Quatro 2.8 V6 142kw