Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 28.11.2010 12:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

323

Bydliště:

KARVWINÁ

Zdar chlapi mam problém z mojím pašíkem ...nastartuju a trošku mi kolýsá volnoběh rozjedu se jedu v klidu vyřadím a chvili kolýsá a ustálí se ....ale jakmile se auto jenom trošku ohřeje tak jak vyřadím tak auto chcípne jeste jsem pozdeji dam chyby z vagu tak prosím o radu ...jo a auto strašně smrdí a jak tomu dam bomby tak hulí jako diesel a jak kouknu na svíce tak ty jsou černý jako prase

_________________
EX:PAŠTIKA 1,8TURBO 110KW chip na 132KW 180PS Passat B5 Kombi 1.8T LPG pracant v kuži :D. Golf IV ARL 200HP Passat B5.5 2.8 v6 LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 29.11.2010 17:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.08.2009

Příspěvky:

806

skrtici klapka nebo praskla hlava? Mas vodu v oleji? jaky to ma dym?

_________________
Obrázek

_________________
Autoelektrika! VAG diagnostika - za pívo, výčet PIN, opravy zámků, zapojení pal. PC a veškeré elektro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 29.11.2010 18:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.10.2010

Příspěvky:

39

znamy mel podobne priznaky a byly to rozvody, nebo mrkni jestli se ti neztraci nejak rychle olej...

_________________
Passat 1,8 ADR 1998 Variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 29.11.2010 22:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

323

Bydliště:

KARVWINÁ

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 8D0 907 558 E
Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR AT D02
Kódodvání softwaru: 04051
Kód opravny: WSC 00028
10 Nalezeny chyby:
01247 - Magneticky ventil 1 nadob. s akt.uhlim(N80)
29-00 - zkrat na kostru
01262 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75)
26-00 - vystup otevren
16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly
P0102 - 35-00 - -
16519 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Elektricka zavada
P0135 - 35-00 - -
16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity
P0134 - 35-10 - - - Sporadicky
16500 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Nesmyslny signal
P0116 - 35-10 - - - Sporadicky


toto vypsala diagnostika jak jsem si to napích olej se stracel ale ted uz zase drží a neubývá voda taky neubývá a kouř to má na volnoběh bílej a jak tomu davam tak saze jak diesel

_________________
EX:PAŠTIKA 1,8TURBO 110KW chip na 132KW 180PS Passat B5 Kombi 1.8T LPG pracant v kuži :D. Golf IV ARL 200HP Passat B5.5 2.8 v6 LPG


Naposledy upravil jangeltner dne 10.12.2010 16:00, celkově upraveno 1

Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 29.11.2010 22:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2009

Příspěvky:

1387

Bydliště:

Žďár nad Sázavou a kósek k tomu

čečé,to je seznam,nemůžeš mít jednotku v řiďce,to snad není ani možný-tam jsou snad všechny snímače a čidla KO. :?
Nemáš mažnost si s někým prohodit ř.jedenotku. :?:

_________________
Zdraví a sílu najdeš ve VW

_________________
VW Passat Variant 1.9TDi 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 30.11.2010 10:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

1634

Bydliště:

Divokej západ u Plzně

a nemas jako ja pretrhany draty do ridici jednotky ?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 30.11.2010 19:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

323

Bydliště:

KARVWINÁ

v kterých mistech si to měl abych to okoukl .... jo a ty magnetycký ventyly tam byly už od doby kdy jsem to koupil a auto jezdilo normálně

_________________
EX:PAŠTIKA 1,8TURBO 110KW chip na 132KW 180PS Passat B5 Kombi 1.8T LPG pracant v kuži :D. Golf IV ARL 200HP Passat B5.5 2.8 v6 LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 30.11.2010 19:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

323

Bydliště:

KARVWINÁ

ale je fakt ze jak dam test akčních členu tak ani jeden ten ventyl necvaká

_________________
EX:PAŠTIKA 1,8TURBO 110KW chip na 132KW 180PS Passat B5 Kombi 1.8T LPG pracant v kuži :D. Golf IV ARL 200HP Passat B5.5 2.8 v6 LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 30.11.2010 21:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.08.2009

Příspěvky:

806

pytle tj seznam... káááámo ja sem z ostravy a mam stejnou motorizaci ale bez chipu... kdyby bylo moc nutne vymenit jednotku a zkusit tak se mozna domluvime... mam i VAG...

_________________
Obrázek

_________________
Autoelektrika! VAG diagnostika - za pívo, výčet PIN, opravy zámků, zapojení pal. PC a veškeré elektro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 01.12.2010 11:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

1634

Bydliště:

Divokej západ u Plzně

jangeltner píše:
v kterých mistech si to měl abych to okoukl .... jo a ty magnetycký ventyly tam byly už od doby kdy jsem to koupil a auto jezdilo normálně


tesne u jednotky v tom pruchodu pod ten podokeni kaslik nebo jak to nazvat


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 01.12.2010 12:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.08.2009

Příspěvky:

806

jangeltner píše:
v kterých mistech si to měl abych to okoukl .... jo a ty magnetycký ventyly tam byly už od doby kdy jsem to koupil a auto jezdilo normálně



to se ti jenom zdá ze to jezdilo normálne... ono ted ti pravdepodobne turbo tlací málo (mám stejny problem...) takze kdyby to bylo v cajku tak to turbo tlaci dobre a je to vetsi strela! ;) A nebo to turbo tlaci moc a zachvili klekne :D ale pokud na nej nejde signal tak tlaci malo...

_________________
Obrázek

_________________
Autoelektrika! VAG diagnostika - za pívo, výčet PIN, opravy zámků, zapojení pal. PC a veškeré elektro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 01.12.2010 15:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

323

Bydliště:

KARVWINÁ

vag mam to neni problém problem je to ze ted je uz celkem zima a všechny kabely budou zmrzlé a rady budou praskat takze to asi budu řešit vymenou čidla chladici kapaliny a zbytek az po zime

_________________
EX:PAŠTIKA 1,8TURBO 110KW chip na 132KW 180PS Passat B5 Kombi 1.8T LPG pracant v kuži :D. Golf IV ARL 200HP Passat B5.5 2.8 v6 LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T problém
PříspěvekNapsal: 10.12.2010 15:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

323

Bydliště:

KARVWINÁ

tak kolísání otaček a chcípáni je vyřeseno ... mel jsem zajebanou klapu jak víno a špatně nastavenou tak jsem si ju sundal pořádne vyčistil udelal nastaveni podle vis a uz je to paráda

_________________
EX:PAŠTIKA 1,8TURBO 110KW chip na 132KW 180PS Passat B5 Kombi 1.8T LPG pracant v kuži :D. Golf IV ARL 200HP Passat B5.5 2.8 v6 LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group