Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 103 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 03.02.2011 21:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2011

Příspěvky:

274

joo ja vim. ja sem delal na fiatu hend po koupi komplet rozvody aj s pumpou a veskere filtry a kapaliny.Treba rozvody byly skoro nove,ale pumpa uz se pomalicku pridirala.
Termostat u passata je smesna vec:D neco jako na favorita sezenu do 200 kc. zato na JTD i 2 tis,ale ted sem delal specialni reseni: termik s rencka R5 do hadice za origo termik:)
Abych rekl pravdu u te V6 mi nejde ani tak o vykon,ale hlavne o kroutak a ten zvuk a samozrejme tu spolehlivost. Musim priznat,ze vic se mi libi audi A6 a tam bych sel asi do 2,4ky kvuli pojistce a spotrebe.ale rozhodujici pak bude vybava, co bylo meneno a jaky ma interier. Z duvodu financni tisne to musim odlozit na dobu neurcitou:(,ale na druhou stranu aspon nekoupim prvni a nejhorsi vranu za 100 tis a nedopadnu jak s fiatem.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 12.02.2013 16:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2011

Příspěvky:

274

ahoj chlapy tak bych to rad nekam zase posunul nastinim situaci.
moje JTD pomalu umira diky srackam co sme lil do nadrze. uz sem stihl vymenit vstriky, vymenit 3x DRV a ted uz odchazi aj vysokotlak. auto stale jezdi,ale ted v zime mam spotrebu 7,5 litru na 90% dalku coz je absolutne nemozne ma to brat do max 6.
stale chci poridit auto s pohonem 4X4,ale jeep nepotrebuju sice bych cas od casu potreboval do lesa vytahnout nejaky strop,ale kvuli tomu si kupovat nejaky pajero vazne nebudu.
pro me podminky je lepsi ten haldex, protoze na hory nejezdim a v lete vyuziju 4kolu parkrat,ale prece jen to chci:D a basta
uz sem si vytipoval asi 5 aut,ktere jsou favoriti
VOLVO V70(xc70), BMW 330XD(i), VW passat b 5,5(b6), bora golf IV(V), octavka 1(2), 1,9 TDI, 1,8 T, 2,0FSI subaru sme vyradil,peotoze takova mrcha by me dokazala zrujnovat na to njesou dily v nahrade a jsou to spatne udelany auta krom pohonu a podvozku to je cely spatne co sem cetl. jinak sem zadneho kombajna ve 4X4 nenasel kdyztak me navrhnete.

do auta chci dat 70-150 tis. ted se asi zasmejete jak muzu napsat,ze chci B6 passat ve 4 motion nebo golfa ci oktavku.ze to za ty penize nejde koupit. jasne mate pravdu bdue to srot a velky,ale na druhou stranu mam averzi ke starym autum. fiat je temer rok 2000 a nedokazu se snizit na starsi auto kdyz vidim golf IV 1,9 TDi 4 motion rok 2000 za 130 tis,tak se mi chce zvracet nic proti vam klubakum. proste bych rad novejsi auto samozrejme kdybych se vyprdl na pohon 4X4 sezenu treba nejakyho nevim focuse 2006 v top stavu za 140 tis idelaka, ale kdyz si hold vymyslim blbiny budu se muset snizit,ale ne pod rok 2000
ale co ted? nafta benzin? benzin neprichazi v uvahu sice najedu max 15 tis rocne,ale reknu vam mel sem jendo benzinove auto a to jen 1,6stku a po meste sem se pod 11 litru nedostal a to sem fakt lechtal plyn. s naftou sem zase nikdy nejel nad 8,5 litru a to sem nemel jeste nachipovane a jezdil sem 4 km do prace. jenze me porad vseci rikaji vole kdyz najedes prd proc naftu? asi blbe pocitam,ale
za ty 4 roky sem s tim mojim JTD usetril minimalne 50 tis kc na PHM. protoze sem kupoval olej, SM30,bionaftu dokonce vyfrit. a spotreba byla 4 rocni prumer 7,1 vcetne tazeni voziku 800 kg,ale bacha zase 90% mesto mimo mesto sem najel asi 3 tis km.
naftu chci kvuli kroutaku . dojizdim ted do prace 25 km same kopce a testoval sem moje 280Nm dostacujicich,ale spotreb 7,5 ted v zime dale fabie HTP hruza, stale podrazovani spotrebu sme nesrazil pod 6,9 a to nejedu vubec mesto to je jen po okrskach a vesncie proletim na 4 okolo 70tky vubec nebrzdim nidke nestavim.
pri techto hodnotach spotreb se neda dojizdet projel bych strasne moc,takze kdyz muzu jedu busem
ale jsou dny kdy musim autem a na to moje auto se neda spolehnout navic to topi az po 10 km a uz sem z toho onemocnel. takze hledma rychle nahradu a nechci jezditko do prace sice by bylo idelani nejaky 1,1 a jeste na LPG,ale ja nechci zadnyho zmrda malyho dokud sem mlady chci si uzit jeste vykon,ale s rozumnyma nakladama
takze pozadavky pokud naftak spotreba kombinovana 7,5 litru max
pokud LPG tak max 14 kombinovane abych se dostal na podobnou hodnotu
volvo sem navrhnul kvuli super podvozku to same BMW,ale mezi nama devcatama co budu delat az se to zacne sr*t? beham pokazde do servisu na diagnostiku? sme navykly,ze si dema fiata doma sam usetrilo mi to desitky tisic,protoze vzdy to je blbina co staci vymazat nebo koupit cidlo a ne hned menit cerpadla a jine
fiat delam kabelem KKL co pouzivam i na fabii jen bych potreboval doladit spravnou verzi VAG co je plna s live datama. proste u VW koncernu bych byl klidnejsi.
jo a jeste chci rict,ze bych rad koupil pecovane auto s fakturama. s bazaru uz sme kupoval a od uzivatelu co nemenili ani olej natoz nejaky rameno nebo tlumic taky a uz to nechci zazit.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 12.02.2013 21:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2795

Bydliště:

Praha

pane kolego, takhle: já bych z toho, cos nabíd volil toho bawora - v druhošce je skoro všechno, ale vnitřek je menší, než se zdá... jinak passat B5.5 je o poznání větší, ale obojí je stálá čtyřkola, žádnej haldex a u BMW zapomeň za tu spotřebu do 7.5

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 12.02.2013 22:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2011

Příspěvky:

274

prave BMW sem uz raci vyradil,protoze stejne jako volvo bych si bez diagnostiky neporadil sice CR znam,ale to mi stejne prd pomuze.onit ma majit akove speciality jako 2 podavacky atd.
jen u toho VW premyslim abych neudelal fatalni chybu nekoupil si LPG V6stku a za rok zrusi danovou ulevu a ja budu mit nepouzitelny auto,ktery ztrati hodnotu na tretinu.v ohledu na uspornost by byla nejlepsi rotacka a lit tam sracky a jen jezdit a nic neresit,ale sehnat peknou oktavku nebo treba audi A4 v rotacce je nadlidsky vykon nejde o to,ze to ma najeto 600 tis,ale o to,ze to je fakt humus ty vydrene interiery vsechno dolamane provrtane, nefunkcni, koroze karoserie atd za takovy auta se nehodi dat vic jak 50 tis a stoji prumerne 70-90
chtel sem vzdycky V6stku nevo V8smicku,ale kdyz sem delal chvilku v servise a resil problem na motoru v8 u audi A8 presla me chut prepocital sem si spotrebu toho LPG ve 4 kole V6 passatu a s trochou stesti bych se dostal kombinovane jakoze na 7 litru benzinu,ale spis 8,protoze ve meste na kratke trate to pod 15 plynu nepujde na to je proste lepsi nafta i dkyz je studena netopi,tak proste zere prd pokud to neni 5 nebo 6 valec.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 13.02.2013 01:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2795

Bydliště:

Praha

Ty jsi autodopravce??? Řešíš spotřebu? Pak si V6 nekupuj!!!!!
Tam spotřebu neutáhneš pod 10 benzínu....

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 13.02.2013 11:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2011

Příspěvky:

274

ne budu to pouzivat na to co sem rikal mesto plus kazdej treti den do prace,ale nechci jezdit za vic jak 7 litru benzinu coz je asi 16 litru LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 13.02.2013 12:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2795

Bydliště:

Praha

jo takhle - cena 7 litrů N95 přepočtená na LPG... už jsem to pochopil
Tak to se u V6 vlezeš v pohodě

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 13.02.2013 13:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

945

Bydliště:

Slovensko

hlavne Passat nie je Haldex ale Torsen!

BMW so svojim prvym Xkom by som vyradil, predne poloosy za 1000€ atd atd..

_________________
Ono, Slovensko je zaujimava krajina, taka svojska. Tu si ludia zavidia aj to, ked ma sused pekne pocasie na pohrebe.

_________________
Superb 2.8 V6 Tiptronic, Passat Variant B5.5 1.9TDi 96kW Highline , Passat B5 1.8T 110kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 13.02.2013 14:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2011

Příspěvky:

274

ja vim,ze haldex je v oktavce, bore a golfu a potom v novym passatu atd
jako haldex bypro moje podminky byl lepsi i kdyz nevim kdyz bych vjel na chalupu s vozikem a chtel se rozjet v kopci ma mokru jetsli ty 2 kola protejsi kola se vyhrabou nemam poneti,ale kazdopadne mam dojem,ze ten torsen je overeny a spolehlivejsi nez haldex. akorat by me zajimalo jak to je s provoznima naplnema kolik litru ceho je do haldexu a kolik do torsenu ja se v tech diferacich vubec nevyznam nevim co se muze pokazit jak se da opravit apod.
BMW sem uplne vyhodil aj VOLVO vsak na volvo foru me servali co je tam otravuju kdyz sem si vybral VW:D uz se do me strefuji,ze na volvo nemam atd. ja se priklanim ke koncernu kvuli dostupnosti dilu a te diagnostice. resim ted tohle auto http://auto.bazos.cz/inzerat/21522440/V ... -5-tis.php
majitele sem vyzpovidal libi se mi,ze to bylo asi servisovane melo by to byt po spojce takze hrozi jen setrvak,ale chybi mi tam vyhrev sedacek a je to naprosto hnusna barva
ja totiz potrebuju ted v zime auto co topi,protoze nemam garaz proto je naftak dost naprd v lete je nafta super ,ale v zime trpim i ja i auto.
jinak mam dotaz k povinnemu ruceni resim to ted a nemuzu se dostat pod 4900 kc
mam 52 mesicu bonusu 25 let mesto Zlin nevite jestli by to slo este nekde srazit? na 2 litr platim 2200


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 13.02.2013 14:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

945

Bydliště:

Slovensko

Ak ti staci slabsia vybava tak ho ber. V6tka kuri velmi rychlo, ja mam presne po 3km 90 stupnov :) S manualom sa to svizne hybe, nebudes sklamany.

S povinnym ti nepomozem, ja platim 160€ za ten isty motor

_________________
Ono, Slovensko je zaujimava krajina, taka svojska. Tu si ludia zavidia aj to, ked ma sused pekne pocasie na pohrebe.

_________________
Superb 2.8 V6 Tiptronic, Passat Variant B5.5 1.9TDi 96kW Highline , Passat B5 1.8T 110kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 13.02.2013 15:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2011

Příspěvky:

274

rad bych takove auto zazil:D jedine auto co se zahreje po 3 km je nase fabie 1,2 HTP a to sedi v garazi. jinak co sem mel benzinaky tak vse tak po 5 km a to sem musel menit termostaty vsude.
libi se mi,ze u VW jsou termiky za par supek takovej fiat ho ma za 2 tis coz se musi obchazet jinyma termostatama do hadice.
manual chci urcite me by se automat vysral. mam v merku jedno volvo s automatem a tam to bude urcite KO. ale to je ropa me sice znamej Common rail,ale obavam se,ze to neuservisuju proste proto fandim VW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 13.02.2013 16:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2795

Bydliště:

Praha

no, tak u V6 budeš moooc veselej, až budeš měnit termostat :twisted:
né že by byl extra drahej, ale úplně hovadsky umístěnej (pod rozvodama)

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 13.02.2013 16:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2011

Příspěvky:

274

Dymak píše:
no, tak u V6 budeš moooc veselej, až budeš měnit termostat :twisted:
né že by byl extra drahej, ale úplně hovadsky umístěnej (pod rozvodama)

a jo doprdele vlastne. tak to bych sam neudelal. jeste jedna vec co me morove nasrala,ze tam nejsou jednotlive civky,ale cele moduly to znamena,ze kdyz odejdou oba je to temer 8 tis plus 3 tis za kabely coz je fakt hukot.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 13.02.2013 17:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2795

Bydliště:

Praha

ty cívky tam jsou sice 3 (každá je na 2 válce), ale v případě poruchy bych koupil použitou za pár kaček - nová nemá význam.
Jinak, že by nějak extra odcházely, to vůbec - prostě spotřební zboží, jako všechno..
Ty káble koupíš nový taky za půlku

Vono každá značka/model, má nějaký díly dražší, jiný levnější - to si nevybereš
Každý auto občas potřebuje nějaký finance....

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw
PříspěvekNapsal: 13.02.2013 17:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2011

Příspěvky:

274

no dokonce 3 tak to je bomba. ja mam zkusenosti ,ze civky odchazeji velice casto at uz u fiatu nebo u VW to je fuk.kabely sem vzdy bral jako veco co vymenim se svickama a filtrama,protoze to stoji 800 stovek max,ale tady to uz neni zanedbatelny. jasny kazdy auto ma svoje. ja sem si myslel,ze podelny motor bude nejaky vysvobozeni,ale jestli budu muste kvuli termostatu do servisua vyplaznu za praci 3 tis,tak to zacnu vahat jestli to je nejvhodnejsi volba. a to se bavime vpodstate o prkotinach muzou prijit horsi veci.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 103 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group