2.8V6 rozvody

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

2.8V6 rozvody

Příspěvek od cernohousmartin »

Tak se konečně chystám na výměnu komplet rozvodů.Nemá tady z vás někdo s tímhle motorem zkušenosti?Sehnal jsem si podrobný návod,jenže v něm je všechno popsaný za pomoci přípravků,ty já ale nemam.Dá se to zvládnout i bez nich?Je tam něco na co si dát extra pozor?Zajímají mě vaše postřehy,abych se pak někde nezaseknul.Předem dík za rady.

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od cernohousmartin »

nikdo tady nedělal rozvody na 2.8 ???

Uživatelský avatar
sss601
Pilot
Pilot
Příspěvky: 723
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od sss601 »

ono to bez pripravku asi nepujde musis tam aretovat vackove hridele a to nevim jak by jsi bez pripravku vw-3391 udelal hele bez pripravku a potrebneho vybaveni bych se do toho nepoustel to si to treba nekde pujc nebo to prodavaji na ebay

Uživatelský avatar
čerf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 647
Registrován: 22.09.2008 19:18
Bydliště: Děčín

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od čerf »

hoši jde to i bez toho slavnýho přípravku, na vačkách když sundáš dekl by měli být takový oválný nesmysly se dvěma dírami proti sobě. nastav si to na nulu a musíš je mýt na obou vačkách v jedný rovině. to je celý. a hlavně vyměň si i termostat, protože je pod rozvodama. neboj se toho, nastav si to na nulu, sundej dekly a uvidíš jak je to jednoduchý

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od cernohousmartin »

už to mam rozdělaný,přípravky jsem nesehnal,takže to udělam bez nich.Jen se chci ještě zeptat,dá se to zvládnout i bez těch přípravků když by se sundali vačkové hřídele a hlavy.Napadlo mě totiž že bych udělal i gufera ventilů,protože mě bere přes ně olej,jen nevím jestli jde pak udělat bez nich nějaký základní nastavení na značky a tak.Díky moooc :wink:

Uživatelský avatar
čerf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 647
Registrován: 22.09.2008 19:18
Bydliště: Děčín

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od čerf »

nic na tom není, tak jak ji sundáš, tak ji zase namontuješ. kdyžtak si tam udělej svoji značku, aby si ji pak nedal o 180 opačně

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od cernohousmartin »

dobrá,zatím dik moc,kdyžtak se ještě ozvu

Uživatelský avatar
paranek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od paranek »

čerf píše:nic na tom není, tak jak ji sundáš, tak ji zase namontuješ. kdyžtak si tam udělej svoji značku, aby si ji pak nedal o 180 opačně
Trochu mimo mísu, ale nevíš prosimtě jestli se daj nějak jednoduše aretovat mi vačky na Audi 2.6 V6 110Kw? Díky
Můj dětský sen: "GII mTDI Wintercar a GII 16V G60 limited Rally jako leštěnka" ;)
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/

Francinek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 30.10.2010 19:24

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od Francinek »

Delal jsem si je taky sam a nic na tom neni pokud clovek neni jelito - hlavne pomalu, v klidu. Pripravky rozhodne nejsou potreba jak uz bylo receno o neco vyse. Jen bych upozornil na ten hydraulickej napinak, jak ho jednou odjistis - vytahnes ten drat - tak uz neni cesty zpet a nezajistis ho. Rozhodne bych nedoporucoval tam nechavat ten starej, neusetris. A o termostatu uz byla rec.
Škoda 120 GLS
Moskvič 412
Mitsubishi Galant 2,5 AWD
Mazda 626
Opel Omega Caravan
VW Passat 2,8 142kW 4motion 2002

Uživatelský avatar
paranek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od paranek »

Francinek píše:Delal jsem si je taky sam a nic na tom neni pokud clovek neni jelito - hlavne pomalu, v klidu. Pripravky rozhodne nejsou potreba jak uz bylo receno o neco vyse. Jen bych upozornil na ten hydraulickej napinak, jak ho jednou odjistis - vytahnes ten drat - tak uz neni cesty zpet a nezajistis ho. Rozhodne bych nedoporucoval tam nechavat ten starej, neusetris. A o termostatu uz byla rec.
JJ, díky. Jo koukal jsem na něj jak je zakolíčkovanej. Včera jsem to hezky pěkně rozebral, vyndal sem i chladič a je to připravený na akci. ;-)
Můj dětský sen: "GII mTDI Wintercar a GII 16V G60 limited Rally jako leštěnka" ;)
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/

Uživatelský avatar
Pietro1820
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 03.08.2013 05:58

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od Pietro1820 »

Zdravím B-)

Mám Golfa IV 2.8 V6.. Je normální, když po startu slyším od motoru něco jako chrastění řetězu? Má být 2.8 V6 tichá, nebo je zvuk v pořádku? Pokud ne, udělám rozvody a chci se zeptat, zda li někdo z vás už nechal na 2.8 V6 rozvody udělat a kolik za to mimo autorizovaný servis chtěli? Dočetl jsem se zde, že se někdo pokoušel, udělat rozvody doma na V6 sám.. No pokud chce člověk tuto krásku poslat co nejdříve do motorového nebe, tak si myslím, že je tohle nejrychlejší jízdenka.. :)

Díky za info
Golf IV 2.8 V6 4motion

ondriso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 114
Registrován: 15.10.2010 23:26

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od ondriso »

potrebujete dva pripravky, jeden dole na kluku, a dalsi na vacky... ja som si to kupil, lebo vsetci to robia na fixku...
Passat Variant highline, 2,8, lpg

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od xerxes »

přesně jak piše ondriso :!:

Uživatelský avatar
Pietro1820
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 03.08.2013 05:58

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od Pietro1820 »

Zdravím,

Rozvody jsou řetězové a čili doživotní.. Je jen potřeba hlídat klínový řemen a mikrořemeny, kladky.. Pokud zasáhneš do rozvodů, bez odborných znalostí, nebo necháš dělat nějakého patlala, motor nebudeš mít, tak jak by měl být.. A u V6 bych si to určitě nelajznul.. Mám ji kočku také a motor běží jak hodinky, pouze podvozek je samá starost.. siletbloky, uložení stabíku - rutinní půlroční záležitost :)
Golf IV 2.8 V6 4motion

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.8V6 rozvody

Příspěvek od xerxes »

Dozivotni rikas jo?rozeber si motor co ma za sebou 500tis a pak napis

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“