Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 04.05.2011 22:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

nebyl by nekdo tak hodnej a nepripojil na VAG tu svou krasku a nenacet mi par udaju do grafu?? mam porad problemy s pocukavajicim volnobehem, a spatnym razenim AT prevodovky pri ustalenym plynu a potreboval bych porovnat hodnoty s nekym komu to slape bez problemu.. jedna se o v bloku merenych skupina 003(pri nastartovanym zahratym motoru na volnobeh) a pri vypnutym motoru skupinu 054 kde parkrat slapnout na pedal v rychlym sledu parkrat pomalu.. muzu nekoho poprosit??

vzor pro ukazku..
http://www.bradle.cz/pass/motor/volnobehpostartu.jpg
http://www.bradle.cz/pass/motor/pedal-klapka.jpg

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 10.05.2011 10:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.05.2010

Příspěvky:

117

Ahoj.....sice mam 2,8 v6 ale manual....takze moje mereni by ti bylo asi k nicemu,.....nicmene co se tyka kolisani volnobohehu,tak bych to videl na nejakou netesnost v sani,......bud primo v sani a nebo podtalokove hadicky....vetsinou byvaji dost KO....a volnobech a ruzne cukani je dost nachylne na netesnost v sacim systemu....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 11.05.2011 20:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.08.2010

Příspěvky:

36

cincila píše:
Ahoj.....sice mam 2,8 v6 ale manual....takze moje mereni by ti bylo asi k nicemu,.....nicmene co se tyka kolisani volnobohehu,tak bych to videl na nejakou netesnost v sani,......bud primo v sani a nebo podtalokove hadicky....vetsinou byvaji dost KO....a volnobech a ruzne cukani je dost nachylne na netesnost v sacim systemu....


Nebo klidne zapalovaci kabely, svicky, zas..nej vzduchovej filtr, vaha vzduchu...atd atd:)
Proste to chce nekde zacit a zkouset.

_________________
Passat B6, 06/2010, CBBB, 125KW, manual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 12.05.2011 07:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

no, nekde zacit :) ja uz prave zacal a nevim jak dal.. vymeneny mam: kabely, svicky, filtry, podtlakovy hadicky, vycistenou a nastavenou klapku, rozvody, repasovanej automat, promereny vstriky, byly v norme ale kdyz uz byly venku nechal sem je i procistit a vymenil gumicky, zkousel sem zapalovaci civky(mel sem jen puceny).. vahu sem jen cistil, nevim jak ji promerit, nikde sem nenasel, kolik ma davat prutok, ve VAGu mi to ukazuje na volnobeh vokolo 3,5g coz se mi zda moc, ale jak rikam, nemam to s kym srovnavat.. spotreba v norme 10,4 dlouhodoba, jezdim pianko, neni problem jet za 8-9, ale taky za 12, zda se mi ze neni znat vetsi vykon nad 4tis ot, kdy prepne variabilni sani, ale pri vizuelni kontrole na miste se ta klapka pri zvysujicich otackach hejbe.. dneska se mi snad podari stihnout zmerit tlaky, auto ma 270tis. km a predchozi majitel byl prase jako svina, jezdil asi dlouho na voleje, pretesnoval sem vanu a vika a motor je dost zakarbonovanej, tak po tlacich uvidim..

jinak problem mam nasledovnej: auto pri razeni nebo uplnym pusteni plynu, nebo mam pustenej plyn a jedu a pridam tak auto cuka, prirovnal bych to jak kdyby byl motor a prevodovka uvolnenej v ulozeni, takovy to je cuknuti.. ale zlobi to jen pri ustalenejch otackach, a nebo ve spojeni s nulovou polohou pedalu plynu.. treba jedu 100km/h a jen tak lechtam plyn, popripade trosicku ubiram a rucne zaradim(nahoru nebo dolu je to jedno) tak to prerazeni cukne, ne moc ale je to neprijemny, jakmile trochu a nebo i vic slapu na plyn, prerazeni je jako samet.. nebo, pri pomalym dojizdeni ke krizovatce, uz ma prevodovka vyrazeny a je volno tak pridam a to pripojeni kvaltu je s cuknutim.. zvlastni je, ze po ruznym laborovani vymene dilu, nebo zkusebnim vodpojeni lambdy, nebo nekdy i samo vo sobe se nekdy stane, ze je to vohodne lepsi, ale uplne OK to nebylo nikdy.. no, snad sem to popsal srozumitelne.. kdyby nekoho napadlo na co se zamerit, sem stim :) ja mam porad podezreni na skrtici klapku nebo pedal plynu, ale klapka je i v elektronicky casti jako nova, jezdci a i ty potenciometrovy drahy, motorek ma uhliky jako novy, tak nevim.. ale na tom grafu mi klapka nejak podezrele vyvadi, tak fakt uz nevim..

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 12.05.2011 12:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2009

Příspěvky:

717

ahoj.mužu se tě zeptat jak má fungovat to přepnutí variabilního sání nad 4tis otáčkama?Má se tam nějak razantně zvednou výkon nebo jak poznam jestli funguje,o tomhle jsem ještě totiž nic neslyšel,tak mě to zajímá.

_________________
G2,Passat 3BG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 14.05.2011 09:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

no razantne urcite ne, bo prepinani sani je pozvolny, jak sroupaj votacky, postupne se votvira kratky sani.. ja kontroloval jen z venku ve predu mezi hlavama jak je modul s civkama tak pod nim spis na levy strane je podtlakovej bazmek.. do nej vede ze zadni stredni casti trubickou nad 1radou valcu podtlak.. bazmeku pak plastovou tyckou votaci postupne podle stoupajicich votacek tim vnitrkem.. vnitrek je trubka s otvorama oddelenejma vzdycky tesnenim.. necha se na to koupit vopravna sada tesneni, ale jestli to nejak casem vodchazi a netesni, netusim..

Obrázek
Obrázek

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 17.05.2011 16:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.05.2008

Příspěvky:

30

Bydliště:

Nové Hamry

Ahoj mám 2.8 v6, ale manuál a taky mám ten samí problém asi co maš ty a na vagu mi to ukázalo lambdy. Bylo toho tam sice víc,už jsem vyměnil cívku,svíčky a tet čekám na lambdy,co se bude dít prí je to ono, ale zvedla se mi teda i spotřeba na 15L.

_________________
B5VW PASSAT 2.8v6 SYNCRO 142KW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 17.05.2011 19:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

hmm, jenze ja mam spotrebu pri bezny jizde pod 10L, ikdyz jen podle palubaku, fyzicky sem to nemeril.. civky si kupoval novy?? jestli muzes, zkus ten tvuj problem trosku vic popsat, jak se to projevuje u tebe?? diks..

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 17.05.2011 19:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.05.2008

Příspěvky:

30

Bydliště:

Nové Hamry

jo kupoval jsem je novy. mužeme pokecat přes icq

_________________
B5VW PASSAT 2.8v6 SYNCRO 142KW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 18.05.2011 20:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

no nic proti pokecu, ale preci jen bych byl radci to probirat tady, ja osobne ted schanim veskery informace ohledne tohodle problemu ruzne po netu a clovek je vdecnej za jaky koliv informace, proto preci jen, co je na foru psano, to je dano :wink:

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 20.05.2011 12:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.05.2008

Příspěvky:

30

Bydliště:

Nové Hamry

Jo jasan, jenom že mě nebaví moc psát viš. No prostě děje se mi to samé co ty popisuješ, ale mám manual. Akorád že mně se tada ta spotřeba zvedla. Je možný že muže bejt ještě přicpanej výfuk, to se my taky stalo rozpadl se my kat a ucpal my to a taky to škubalo a přestalo mí to až pod plním plynem.Nechci tě motat mám taky problém a rád bych ho pořešil.Tak až taky něco zjistíš, tak my dej vedět, já dám taky vědět zatím čus.

_________________
B5VW PASSAT 2.8v6 SYNCRO 142KW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 08.06.2011 12:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.05.2008

Příspěvky:

30

Bydliště:

Nové Hamry

Ahoj,tak co už jsi na neco přišel co ti to dělá?

_________________
B5VW PASSAT 2.8v6 SYNCRO 142KW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 15.06.2011 16:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.06.2011

Příspěvky:

1

Ahoj všichni koukám že mám nějak tak podobnej problém tak si snad vzájemě pomužem.Já mám 2.8 6V sincro a od jistý doby někdy v zimě to začalo drbat.Přidám plyn a auto začne drbat tak že cejtím na volantu vibrace uberu a celý se to srovná do normalu a jede v klidu pak zase přišlápnu a nanovo.Něco jako když tam nejde dost benzínu nebo nejde jeden válec.Počítač nahlásil chybu váhy vzduchu a taky se rapidně zvedla spotřeba dřív za normálu 8-9 ted po 12l málokdy.
Dřív to chodilo parádně myslím že je to blbost ale jaká a kde ???? :cry:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 02.07.2011 09:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

ty vibrace muzou bejt klidne i homokinetaky na poloose, bud venkovni, nebo vnitrni..

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 26.07.2011 22:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.05.2008

Příspěvky:

30

Bydliště:

Nové Hamry

Tak škubání je konec. Vyměnil jsem přepínací válec a kroužky a jezdí zase jako šlak.

_________________
B5VW PASSAT 2.8v6 SYNCRO 142KW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot], xerxes a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group