Prosba na majitele 2.8 V6

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

VW devil píše:Asi bych se zaměřil na měnič. Popis by tomu odpovídal.
myslis ze vynechavani valcu dela menic v prevodovce??
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od VW devil »

zid@n píše:
jinak problem mam nasledovnej: auto pri razeni nebo uplnym pusteni plynu, nebo mam pustenej plyn a jedu a pridam tak auto cuka, prirovnal bych to jak kdyby byl motor a prevodovka uvolnenej v ulozeni, takovy to je cuknuti.. ale zlobi to jen pri ustalenejch otackach, a nebo ve spojeni s nulovou polohou pedalu plynu.. treba jedu 100km/h a jen tak lechtam plyn, popripade trosicku ubiram a rucne zaradim(nahoru nebo dolu je to jedno) tak to prerazeni cukne, ne moc ale je to neprijemny, jakmile trochu a nebo i vic slapu na plyn, prerazeni je jako samet.. nebo, pri pomalym dojizdeni ke krizovatce, uz ma prevodovka vyrazeny a je volno tak pridam a to pripojeni kvaltu je s cuknutim..
Na toto jsem reagoval, nic o vynechání válců jsem se snad ani nedočetl. Nemusí to bejt Tvůj případ, ale je to dost podobné tomu případů, co řešil známej v servise. Tipuju, že bude původní, tak je to i celkem možné, nevím, dávám jen brouka do hlavy..

Hlavně to šlo poznat při tempomatu a ustálené rychlosti, například jedeš po dálnici na tempomat 100Km/h a je menší kopec /stoupání/, auto si samo přidá a začne to vybrovat. Kontrolovalo se všechno, lamely, skříň šoupátek, přes komp otevírání selenoidů a nic, měnič byl sice po repasy, ale už nikde jinde bejt nic nemohlo, tak jsme se ho poslali znovu a fakt to byl měnič.

Toď moje troška do debaty.. :)
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

VW devil:

ja ten problem resim nekdy vod brezna, takze se ty projevy jaksi casem "vyvyjej" :) dneska uz vim ze, problem je v motoru jako takovym.. jinak prevodovka by mela bejt po repasi vcetne menice, jen soupatkova skrinka se nemenila.. ale dik za kazdou pripominku, clovek uz se stebla chyta :wink:
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

cincila
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 18.05.2010 16:12

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od cincila »

PRO ZID@N-takhle od stolu se to blbe řeši....jinak jsem porad presvedcenej ze to jednotkou neni(teda pokud neni po nejakym chipu). ja bych se zamerelil na promereni el. instlace od vahy vzduchu a ke vstrikum.....dale bych se zabyval tlakem a dodavanym mnozství paliva.....a treba i samotnym regulatorem tlaku paliva....vim, ze to neni nic konkretniho ,ale treba te to navede....

CINCILA

cincila
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 18.05.2010 16:12

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od cincila »

Tak jsem pocspichal a nedaval jsem pri cteni pozor......koukam, ze tlak paliva uz jsi resil......
A jak je na tom komprese?

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

cincila píše:A jak je na tom komprese?
tak to si taky pospichal a nedaval pri cteni pozor :mrgreen:
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Uživatelský avatar
wladi
Profík
Profík
Příspěvky: 945
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od wladi »

passatv6 píše:Tak škubání je konec. Vyměnil jsem přepínací válec a kroužky a jezdí zase jako šlak.
nemate niekto cisla tych kruzkov? mam podobny problem so skubanim tak to chcem skusit
Ono, Slovensko je zaujimava krajina, taka svojska. Tu si ludia zavidia aj to, ked ma sused pekne pocasie na pohrebe.

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

je to celej plastovej vnitrek, cislo je 078198627 a stalo to 400 vcetne dane.. ja k tomu kupoval i to zadni "lozisko", tj. 078198667 stalo 300,- ale myslim, ze to lozisko je menit zbytecny..
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od cernohousmartin »

tak jak,už jsi nějak pokročil?

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

jo jasne, pokrocil :) sundal sem vobe vika a startoval, zjistil sem ze napinak retezu mezi vackama na druhy rade nenapina ale jen tak poskakuje, tak sem s pocitem, ze mam konecne vyhrano koupil za 11tisic novej, vymenil ho a prisel na to, ze je to porad stejny.. takze sem domluvenej s lumpiqem na audiklubu, ze udelame poradny mereni osciloskopem.. idkyz, ja uz nedoufam, ze na to pridem, uz tam nice neni, krome cidla klikofky a hallovejch na vackach, jinak uz je vsechno novy.. takze je to vprdeli..
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od cernohousmartin »

ten napínák má poskakovat nahoru a dolu,tím se ten řetěz napíná mam pocit.Minulej rok jsem to měl právě rozdělaný kvuli guferum ventilu a taky jsem na ty napínáky koukal,když jsem točil motorem tak šel nahoru a dolu,přišlo mě to divný,ale je to normál mě bylo řečeno.Vubec ti teda nezávidím že máš pořád problémy,takovejch peněz v tom.

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od zid@n »

podle me poskakovat nema, tlakem oleje se roztahnou pistky a ridici jednotka pak podle votacek hejbe s celym dolu nebo nahoru a tim posouva votvirani sacich ventilu voproti horni uvrati.. von mi jeden cas po startu tak 2-3vteriny rachtal, prej je to znamka, ze je KO..
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

tyler55
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 04.12.2012 21:08

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Příspěvek od tyler55 »

Ahojt zid@n, prisiel si na pricinu? Mne tiez auto prestalo ist cez zimu za plynom a vyhadzuje misfire. Mechanik povedal ze menit diely od najlacnejsieho lenze to je blbost, kedze uz zap. Kable stoja 100€m 8O
VW passat 2.8 v6 2002 + lpg tartarini

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“