Stránka 1 z 3

Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 04.05.2011 22:07
od zid@n
nebyl by nekdo tak hodnej a nepripojil na VAG tu svou krasku a nenacet mi par udaju do grafu?? mam porad problemy s pocukavajicim volnobehem, a spatnym razenim AT prevodovky pri ustalenym plynu a potreboval bych porovnat hodnoty s nekym komu to slape bez problemu.. jedna se o v bloku merenych skupina 003(pri nastartovanym zahratym motoru na volnobeh) a pri vypnutym motoru skupinu 054 kde parkrat slapnout na pedal v rychlym sledu parkrat pomalu.. muzu nekoho poprosit??

vzor pro ukazku..
http://www.bradle.cz/pass/motor/volnobehpostartu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bradle.cz/pass/motor/pedal-klapka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 10.05.2011 10:18
od cincila
Ahoj.....sice mam 2,8 v6 ale manual....takze moje mereni by ti bylo asi k nicemu,.....nicmene co se tyka kolisani volnobohehu,tak bych to videl na nejakou netesnost v sani,......bud primo v sani a nebo podtalokove hadicky....vetsinou byvaji dost KO....a volnobech a ruzne cukani je dost nachylne na netesnost v sacim systemu....

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 11.05.2011 20:45
od mikelight
cincila píše:Ahoj.....sice mam 2,8 v6 ale manual....takze moje mereni by ti bylo asi k nicemu,.....nicmene co se tyka kolisani volnobohehu,tak bych to videl na nejakou netesnost v sani,......bud primo v sani a nebo podtalokove hadicky....vetsinou byvaji dost KO....a volnobech a ruzne cukani je dost nachylne na netesnost v sacim systemu....
Nebo klidne zapalovaci kabely, svicky, zas..nej vzduchovej filtr, vaha vzduchu...atd atd:)
Proste to chce nekde zacit a zkouset.

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 12.05.2011 07:03
od zid@n
no, nekde zacit :) ja uz prave zacal a nevim jak dal.. vymeneny mam: kabely, svicky, filtry, podtlakovy hadicky, vycistenou a nastavenou klapku, rozvody, repasovanej automat, promereny vstriky, byly v norme ale kdyz uz byly venku nechal sem je i procistit a vymenil gumicky, zkousel sem zapalovaci civky(mel sem jen puceny).. vahu sem jen cistil, nevim jak ji promerit, nikde sem nenasel, kolik ma davat prutok, ve VAGu mi to ukazuje na volnobeh vokolo 3,5g coz se mi zda moc, ale jak rikam, nemam to s kym srovnavat.. spotreba v norme 10,4 dlouhodoba, jezdim pianko, neni problem jet za 8-9, ale taky za 12, zda se mi ze neni znat vetsi vykon nad 4tis ot, kdy prepne variabilni sani, ale pri vizuelni kontrole na miste se ta klapka pri zvysujicich otackach hejbe.. dneska se mi snad podari stihnout zmerit tlaky, auto ma 270tis. km a predchozi majitel byl prase jako svina, jezdil asi dlouho na voleje, pretesnoval sem vanu a vika a motor je dost zakarbonovanej, tak po tlacich uvidim..

jinak problem mam nasledovnej: auto pri razeni nebo uplnym pusteni plynu, nebo mam pustenej plyn a jedu a pridam tak auto cuka, prirovnal bych to jak kdyby byl motor a prevodovka uvolnenej v ulozeni, takovy to je cuknuti.. ale zlobi to jen pri ustalenejch otackach, a nebo ve spojeni s nulovou polohou pedalu plynu.. treba jedu 100km/h a jen tak lechtam plyn, popripade trosicku ubiram a rucne zaradim(nahoru nebo dolu je to jedno) tak to prerazeni cukne, ne moc ale je to neprijemny, jakmile trochu a nebo i vic slapu na plyn, prerazeni je jako samet.. nebo, pri pomalym dojizdeni ke krizovatce, uz ma prevodovka vyrazeny a je volno tak pridam a to pripojeni kvaltu je s cuknutim.. zvlastni je, ze po ruznym laborovani vymene dilu, nebo zkusebnim vodpojeni lambdy, nebo nekdy i samo vo sobe se nekdy stane, ze je to vohodne lepsi, ale uplne OK to nebylo nikdy.. no, snad sem to popsal srozumitelne.. kdyby nekoho napadlo na co se zamerit, sem stim :) ja mam porad podezreni na skrtici klapku nebo pedal plynu, ale klapka je i v elektronicky casti jako nova, jezdci a i ty potenciometrovy drahy, motorek ma uhliky jako novy, tak nevim.. ale na tom grafu mi klapka nejak podezrele vyvadi, tak fakt uz nevim..

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 12.05.2011 12:52
od cernohousmartin
ahoj.mužu se tě zeptat jak má fungovat to přepnutí variabilního sání nad 4tis otáčkama?Má se tam nějak razantně zvednou výkon nebo jak poznam jestli funguje,o tomhle jsem ještě totiž nic neslyšel,tak mě to zajímá.

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 14.05.2011 09:13
od zid@n
no razantne urcite ne, bo prepinani sani je pozvolny, jak sroupaj votacky, postupne se votvira kratky sani.. ja kontroloval jen z venku ve predu mezi hlavama jak je modul s civkama tak pod nim spis na levy strane je podtlakovej bazmek.. do nej vede ze zadni stredni casti trubickou nad 1radou valcu podtlak.. bazmeku pak plastovou tyckou votaci postupne podle stoupajicich votacek tim vnitrkem.. vnitrek je trubka s otvorama oddelenejma vzdycky tesnenim.. necha se na to koupit vopravna sada tesneni, ale jestli to nejak casem vodchazi a netesni, netusim..

Obrázek
Obrázek

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 17.05.2011 16:14
od passatv6
Ahoj mám 2.8 v6, ale manuál a taky mám ten samí problém asi co maš ty a na vagu mi to ukázalo lambdy. Bylo toho tam sice víc,už jsem vyměnil cívku,svíčky a tet čekám na lambdy,co se bude dít prí je to ono, ale zvedla se mi teda i spotřeba na 15L.

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 17.05.2011 19:19
od zid@n
hmm, jenze ja mam spotrebu pri bezny jizde pod 10L, ikdyz jen podle palubaku, fyzicky sem to nemeril.. civky si kupoval novy?? jestli muzes, zkus ten tvuj problem trosku vic popsat, jak se to projevuje u tebe?? diks..

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 17.05.2011 19:31
od passatv6
jo kupoval jsem je novy. mužeme pokecat přes icq

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 18.05.2011 20:44
od zid@n
no nic proti pokecu, ale preci jen bych byl radci to probirat tady, ja osobne ted schanim veskery informace ohledne tohodle problemu ruzne po netu a clovek je vdecnej za jaky koliv informace, proto preci jen, co je na foru psano, to je dano :wink:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 20.05.2011 12:03
od passatv6
Jo jasan, jenom že mě nebaví moc psát viš. No prostě děje se mi to samé co ty popisuješ, ale mám manual. Akorád že mně se tada ta spotřeba zvedla. Je možný že muže bejt ještě přicpanej výfuk, to se my taky stalo rozpadl se my kat a ucpal my to a taky to škubalo a přestalo mí to až pod plním plynem.Nechci tě motat mám taky problém a rád bych ho pořešil.Tak až taky něco zjistíš, tak my dej vedět, já dám taky vědět zatím čus.

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 08.06.2011 12:38
od passatv6
Ahoj,tak co už jsi na neco přišel co ti to dělá?

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 15.06.2011 16:04
od ludva
Ahoj všichni koukám že mám nějak tak podobnej problém tak si snad vzájemě pomužem.Já mám 2.8 6V sincro a od jistý doby někdy v zimě to začalo drbat.Přidám plyn a auto začne drbat tak že cejtím na volantu vibrace uberu a celý se to srovná do normalu a jede v klidu pak zase přišlápnu a nanovo.Něco jako když tam nejde dost benzínu nebo nejde jeden válec.Počítač nahlásil chybu váhy vzduchu a taky se rapidně zvedla spotřeba dřív za normálu 8-9 ted po 12l málokdy.
Dřív to chodilo parádně myslím že je to blbost ale jaká a kde ???? :cry:

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 02.07.2011 09:54
od zid@n
ty vibrace muzou bejt klidne i homokinetaky na poloose, bud venkovni, nebo vnitrni..

Re: Prosba na majitele 2.8 V6

Napsal: 26.07.2011 22:28
od passatv6
Tak škubání je konec. Vyměnil jsem přepínací válec a kroužky a jezdí zase jako šlak.