no, nekde zacit
ja uz prave zacal a nevim jak dal.. vymeneny mam: kabely, svicky, filtry, podtlakovy hadicky, vycistenou a nastavenou klapku, rozvody, repasovanej automat, promereny vstriky, byly v norme ale kdyz uz byly venku nechal sem je i procistit a vymenil gumicky, zkousel sem zapalovaci civky(mel sem jen puceny).. vahu sem jen cistil, nevim jak ji promerit, nikde sem nenasel, kolik ma davat prutok, ve VAGu mi to ukazuje na volnobeh vokolo 3,5g coz se mi zda moc, ale jak rikam, nemam to s kym srovnavat.. spotreba v norme 10,4 dlouhodoba, jezdim pianko, neni problem jet za 8-9, ale taky za 12, zda se mi ze neni znat vetsi vykon nad 4tis ot, kdy prepne variabilni sani, ale pri vizuelni kontrole na miste se ta klapka pri zvysujicich otackach hejbe.. dneska se mi snad podari stihnout zmerit tlaky, auto ma 270tis. km a predchozi majitel byl prase jako svina, jezdil asi dlouho na voleje, pretesnoval sem vanu a vika a motor je dost zakarbonovanej, tak po tlacich uvidim..
jinak problem mam nasledovnej: auto pri razeni nebo uplnym pusteni plynu, nebo mam pustenej plyn a jedu a pridam tak auto cuka, prirovnal bych to jak kdyby byl motor a prevodovka uvolnenej v ulozeni, takovy to je cuknuti.. ale zlobi to jen pri ustalenejch otackach, a nebo ve spojeni s nulovou polohou pedalu plynu.. treba jedu 100km/h a jen tak lechtam plyn, popripade trosicku ubiram a rucne zaradim(nahoru nebo dolu je to jedno) tak to prerazeni cukne, ne moc ale je to neprijemny, jakmile trochu a nebo i vic slapu na plyn, prerazeni je jako samet.. nebo, pri pomalym dojizdeni ke krizovatce, uz ma prevodovka vyrazeny a je volno tak pridam a to pripojeni kvaltu je s cuknutim.. zvlastni je, ze po ruznym laborovani vymene dilu, nebo zkusebnim vodpojeni lambdy, nebo nekdy i samo vo sobe se nekdy stane, ze je to vohodne lepsi, ale uplne OK to nebylo nikdy.. no, snad sem to popsal srozumitelne.. kdyby nekoho napadlo na co se zamerit, sem stim
ja mam porad podezreni na skrtici klapku nebo pedal plynu, ale klapka je i v elektronicky casti jako nova, jezdci a i ty potenciometrovy drahy, motorek ma uhliky jako novy, tak nevim.. ale na tom grafu mi klapka nejak podezrele vyvadi, tak fakt uz nevim..