Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 27.07.2011 19:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

hmmm, zajimaci informace.. menil sis to sam?? proc i valec, nestacila jen opravna sada tesneni?? trosku to rozepis, diks..

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 27.07.2011 23:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.05.2008

Příspěvky:

30

Bydliště:

Nové Hamry

Měl jsem celej kus v celku, tak jsem to jenom vyměnil. Dělal jsem to sám. cca5hod. protože jsem to celí vyndaval a čistil. Prakticky se na tom nedá nic zkazit. Akorád pozor na hadičky, chce si je označit jestli to budeš vyndavovat celí, nebo stačí jenom to sání povolit a přiznednout, aby ten válec vyjel ven. Doufám že ti to bude stačit no kdyby něco, tak se ozvi co budeš ješte potřebovat a držím palce čus

_________________
B5VW PASSAT 2.8v6 SYNCRO 142KW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 28.07.2011 05:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

no jestli si sundaval cely sani, menil si i tesneni pod sanim?? jestli ti pod nim treba neprisavalo.. no v kazdym pripade dneska vobjednam, zejtra by meli dodat, dam vedet jak sem dopad.. to sem zvedavej :)

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 29.07.2011 00:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.05.2008

Příspěvky:

30

Bydliště:

Nové Hamry

Ne těsnení jsem neměnil byl ok je to guma. No až sundáš ten bazmek na ten podtlak a chytneš ten válec uvidíš jestli to bude mít vakl tak je to jastný. uvidíš taky jaký budou mezery při spojení těch kroužku. Ale uvidíš určitě to bude ono. Kolik vlastně stojí ta sada? Hlavně at tam nemáš bordel,jinak to budeš muset vypláchnout já to teda udělal,protože jsem tam bordel měl.Tak at ti to dobře dopadne.zatim čus

_________________
B5VW PASSAT 2.8v6 SYNCRO 142KW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 31.07.2011 10:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

stalo to 4stovky.. vcera vymeneno.. motor akorat ztichnul, pri plnym plynu bylo pred vymenou slyset do cca 4200rpm jakoby rachtani, to ted po vymene prestalo.. jinak ale pocukavajici motor a nechut jit za plynem zustava dal :(

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 04.08.2011 20:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.05.2008

Příspěvky:

30

Bydliště:

Nové Hamry

No tak to je špatný. Já jsem teda taky měnil střiky, ale pochybuju že by to bilo to škubání,protože v tý trubce byl moc velkej vakl a hlavně to škubalo pouze do 2500ot a to je těsně před tím než se ten válec otevře teda aspon u mě a pak to přestalo.

_________________
B5VW PASSAT 2.8v6 SYNCRO 142KW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 09.08.2011 06:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

no v kazdym pripade ten valec mel vuli jako prase, koupil sem i to zadni "lozisko" k nemu, preci jen tech penez to zas tolik nestalo.. spis ze sem byl dost natesenej, ze to budu mit konecne vyreseny :) jinak vstriky prave by to cukani mohli bejt krasne, jenze ja je mam zmereny a procisteny, takze snad sou OK.. vyndal sem svicky, je evidentne chuda smes, izolatory sou bily jako prase, jen prostredni valce vobou rad sou zbarveny do seda.. jestli to prisava nekde pod tim sanim, ze to nejde vodhalit sprejem, netusim.. jedu ve stredu zas k dalsimu servisakoj, snad ho neco napadne..

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 09.08.2011 17:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2009

Příspěvky:

717

zid@n píše:
no v kazdym pripade ten valec mel vuli jako prase, koupil sem i to zadni "lozisko" k nemu, preci jen tech penez to zas tolik nestalo.. spis ze sem byl dost natesenej, ze to budu mit konecne vyreseny :) jinak vstriky prave by to cukani mohli bejt krasne, jenze ja je mam zmereny a procisteny, takze snad sou OK.. vyndal sem svicky, je evidentne chuda smes, izolatory sou bily jako prase, jen prostredni valce vobou rad sou zbarveny do seda.. jestli to prisava nekde pod tim sanim, ze to nejde vodhalit sprejem, netusim.. jedu ve stredu zas k dalsimu servisakoj, snad ho neco napadne..

ahoj.koukám že jsi z HK.Nechtěl by jsi dát někdy sraz,mam stejný motor a rád bych se svezl v tom tvém,abych věděl jaký je tvuj problém,dělá mě to totiž něco podobnýho,ale v menší míře,třeba by jsem to dokázali věřešit :mrgreen:

_________________
G2,Passat 3BG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 09.08.2011 17:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.05.2008

Příspěvky:

30

Bydliště:

Nové Hamry

Držím palce :good:

_________________
B5VW PASSAT 2.8v6 SYNCRO 142KW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 17.11.2011 22:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

takze sem to po dvou mesicich privez ze servisu zpatky domu s tim, ze to nejspis vypada na ridici jednotku, bohuzel neni moznost ji nekde sehnat na puceni a vyzkouseni, jestli je to vopravdu v tom.. na netu sem nasel jen jednu nekde v rajchu na prodej a davat 8tis. jen za vyzkouseni se mi uz nechce, a to bych ani nemel jistotu, ze je OK.. takze nenasel by se nekdo, kdo by byl vochotnej za uplatu(1tis kc?? + projetej benzin) prijet do chrudimi do servisu a venovat mi cca 1hod casu na zkusebni vymenu RJ ?? RJ je 3B0 907 551 CH

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 19.11.2011 23:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2011

Příspěvky:

164

Asi bych se zaměřil na měnič. Popis by tomu odpovídal.

_________________
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 20.11.2011 13:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.05.2010

Příspěvky:

117

zid@n píše:
takze sem to po dvou mesicich privez ze servisu zpatky domu s tim, ze to nejspis vypada na ridici jednotku, bohuzel neni moznost ji nekde sehnat na puceni a vyzkouseni, jestli je to vopravdu v tom.. na netu sem nasel jen jednu nekde v rajchu na prodej a davat 8tis. jen za vyzkouseni se mi uz nechce, a to bych ani nemel jistotu, ze je OK.. takze nenasel by se nekdo, kdo by byl vochotnej za uplatu(1tis kc?? + projetej benzin) prijet do chrudimi do servisu a venovat mi cca 1hod casu na zkusebni vymenu RJ ?? RJ je 3B0 907 551 CH



Ja osobne si myslim, že rj motoru to na milion procent NENI!!! skoda, ze jsi tak z daleka...verim, ze by jsme to dokazali odhalit....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 22.11.2011 13:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.08.2010

Příspěvky:

36

zid@n píše:
no jestli si sundaval cely sani, menil si i tesneni pod sanim?? jestli ti pod nim treba neprisavalo.. no v kazdym pripade dneska vobjednam, zejtra by meli dodat, dam vedet jak sem dopad.. to sem zvedavej :)


Muzu se zeptat, kde si kupoval/objednaval to tesneni prepinaciho valce? Dikas..

_________________
Passat B6, 06/2010, CBBB, 125KW, manual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 27.11.2011 20:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

mikelight píše:
zid@n píše:
no jestli si sundaval cely sani, menil si i tesneni pod sanim?? jestli ti pod nim treba neprisavalo.. no v kazdym pripade dneska vobjednam, zejtra by meli dodat, dam vedet jak sem dopad.. to sem zvedavej :)


Muzu se zeptat, kde si kupoval/objednaval to tesneni prepinaciho valce? Dikas..


tesneni pod sani sem nemenil, daval sem novej ten vnitrek(valec se sesti dirama) a pak takovej zadni cep, voboje dohromady asi 6-7stovek.. kupovany normalne ve vw..

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosba na majitele 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 27.11.2011 21:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

cincila píše:
Ja osobne si myslim, že rj motoru to na milion procent NENI!!! skoda, ze jsi tak z daleka...verim, ze by jsme to dokazali odhalit....


svíčky nový: NGK BKR6EKUB
zap. kabely: nový - bosch
palivovej, kabinovej a vzduchovej filtr
vstriky: JET servis HK proměřeno, 4%rozdíl, vyčištěny, 1% OK
tlak paliva: cca 3.5at, pri odpojení podtlaku 4,1, tlak drží i při protůrování motoru
tlaky motoru: měřený za tepla, cca 12bar, rozdíly ani ne 0,5
výfuk: přetěsněny spoje
Lambda*: 2x nová před katem - bosch
škrtící klapka: pročištění, byla jako nová, i uvnitř krokovej motorek ani prach z uhlíků, vymazání adapt. hodnot a základní nastavení spoustakrát
poloha klapky a pedálu plynu sem proměřoval na hodnotách ve vagu, žádný anomálie, přeskaky, vynechávání
podtlakový hadičky: novy, dýlky nastříhaný a zapojený podle Etky
váha vzduchu: nová, origo Hitachi
čidlo teploty nasávanýho vzduchu: nový
čidlo teploty chl. kapaliny: měřený hodnoty vagem od studenýho startu po zahřátí, žádný anomálie
zjištěna netesnost v sacím kolenu před škr. klapkou: vyměněný těsnění
nový rozvody, 2x olej, rozvody znova nastaveny u jinyho servisaka podle origo vw pripravku
pretesneny promenlivy sani
pokusne odpojeny a utesneny vstupy do sani(podtlak pro promen. sani, privod vodvetravani hlav a podtlak pro posilovac brzd)

novy svicky po cca 3tis. najetejch km 4krajni uplne jasne bily izolatory, evidentne chuda smes, prostredni jemne sedivy, rek bych smes normalni

u jinyho servisaka zkontrolovany vzajemny nastaveni vacek a prej podle osciloskopu kratsi vstriky paliva na dvou valcich..

jestli te napada neco jinyho nez RJ budu rad kdyz se podelis, jinak ja sem ochotnej klidne za resenim prijet :)

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group