Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 23.05.2011 00:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

170

jel sem a zacalo cervene blikat mazani(myslim ze rok 97 jeste nema cidlo na vane tak proto neblikala nejdriv zluta)chcipnul sem a pockal,potom uz to neblikalo tak sem jel dal a kdyz se to rozblikalo znova tak to prestalo tahnout,vyradil sem a otacky spadly az na 500,spadla teplota asi o 10 stupnů a chciplo to.potom uz pri startovani melo zvuk jak bez komprese tak uz sem to neskousel.Slysel sem o sytku ktery se zanese a pak to nemaze.co vsechno mohlo odejit?stalo se to nekomu?diky za rady

_________________
Audi allroad 2.5tdi


Naposledy upravil vw_tdi dne 23.05.2011 13:38, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 23.05.2011 13:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.05.2010

Příspěvky:

110

Použij hledat. O olejovém čerpadle je tady toho mraky. Řeší se to minimálně jednou do měsíce :)

_________________
Prassat 1.8T - 110kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 23.05.2011 13:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

170

pochopil sem že to se to stalo asi olejovým čerpadlem ale jde mi to jestli není motor zadřenej nebo přidřenej když to točilo jakoby bez komprese a než to chcíplo tak to cvakalo

_________________
Audi allroad 2.5tdi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 23.05.2011 16:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.05.2010

Příspěvky:

110

Kdyby jsi použil hledání věděl by jsi, že to cvakání jsou pravděpodobně hydroštely a to z toho důvodu, že jsou v motoru nejvýše a při nízkém tlaku oleje nedoztačně mažou. :) A na otázku proč to nejde nastartovat sis asi odpověděl sám. Podle toho jak moc je čerpadlo v řiti a jak dlouho si s tím jel. :(

_________________
Prassat 1.8T - 110kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 23.05.2011 21:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

170

bylo mi receno ze retez kterej pohani vacky ma nejakou asi vodici kladku a ta je z plastu.ta se pokazila a jedna vacka sla jinak takze se to potkalo.pokud byl retez pouolenej tak asi neslo to cerpadlo ze?proto svitila kontrolka?kdyz se tohle udela tak je nejaka moznost ze je to pridreny nebo nacaty turbo?stalo se to asi ve 110km/h na dalnici a po vyrazeni po chwili chciplo.sorry mam zkusenosti jen s naftama a nikde sem to tady takhle vysvetleny nenasel.diky za odpovedi

_________________
Audi allroad 2.5tdi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 25.05.2011 11:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.06.2009

Příspěvky:

534

Na řetez pozor, honí vačky mezi sebou aby šli stejně nic víc. Novější maj variabilní časování myslím. Napínák se má kontrolovat při každejch rozvodech klidně i častěji když selže je motor na vyhození a přitom ty vodící plasty seženeš za pár korun :-)

Mě praskla v Golfu vačka vejpůl, ale to bylo tim že byl motor bouranej. Oprava je zbytečná, sežeň jinej motor. To co se stalo tobě bylo spíš selhání čerpadla (sítko vadný čerpadlo atd.). Tím že se nemazal napínák a suchej se holt prodře kov na plast při tom napnutí jaký tam je to je jasná věc že dlouho nevydržel.


Každopádně 110 km/h s autem kterýmu bliká mazání to je kumšt i kdyby to bylo jen přicpaný sítko.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 25.05.2011 13:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

170

ono se to sice stalo ve 110km/h ale začlo to blikat a okamžitě sem vyřadil a motor potom chcipl

_________________
Audi allroad 2.5tdi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 25.05.2011 15:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.06.2009

Příspěvky:

534

To si měl, ale udělat při prvním zablikání a pak už jet raději pomalu nebo rovnou tahat. Takovejch co tu na druhý zablikání zadřeli tu bylo už víc.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 25.05.2011 17:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

170

njn tak už sem poučenej,měl sem samý nafty a nikdy s motorem žádnej problém.to sem zas něco koupil teda

_________________
Audi allroad 2.5tdi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 26.05.2011 11:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.06.2009

Příspěvky:

534

To neni o naftě a benzínu, ale o servisu. Lidi tu maj 1.8T kolem 400 tkm a nemaj problém a jiný ve stejnejch kilometrech mají 3 turbo na naftě.

Zrovna tenhle motor je super a když se mu dá co chce tak je lepší jak nějaká prašivá nafta a to já s naftou jezdím taky rád.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 26.05.2011 14:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

170

nedá se nic dělat.koupil sem zrovna blbej kus

_________________
Audi allroad 2.5tdi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 10.06.2011 08:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

170

tak se udelali vsechny ventily,napinak retezu vacek,olej,vycistilo se sytko a neco okolo toho a jezdi uplne normalne.

_________________
Audi allroad 2.5tdi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 10.06.2011 14:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.06.2009

Příspěvky:

534

Co to stálo ?
Broušení ?
Nový ventily a kolik ?
Napínák novej nebo z jinýho ?


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 10.06.2011 15:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

170

všechno bylo nový a stalo to něco málo pod 20tis.newim uplně přesně co všechno ale pro mě dobrý protože to platil bejvalej majitel

_________________
Audi allroad 2.5tdi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy
PříspěvekNapsal: 10.06.2011 18:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.06.2009

Příspěvky:

534

Hmm tak to si kápnul na poctivýho mě když se potkal Golf GTI 1.8T po necelejch 300km tak to skoro skončilo soudem.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group