Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 22.07.2011 15:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2010

Příspěvky:

23

Bydliště:

Ostrava

Cau, uvazuju o koupi passata bud s motorem 1,8T nebo 2,8V6 a nemuzu se rozhodnout, ktery mi bude lepe vyhovovat..Jezdim 90% po meste (Ostrava) kolem 10-15 km takze nevim jestli je pro me vhodny ten turbobenzin, jestli se to turbo musi sem tam prohnat aby nezatuhlo jako je to u tdi, nebo to funguje na jinem principu??U 2,8V6 me zase odrazuje spotreba, ale co tak ctu tak 1,8T by mela zrat pri tak kratkych trasach podobne jako ten sestivalec...co se spolehlivosti tyce, tak kazdy rekne, ze sestivalec vydrzi vic, ale skoro kazdy na nem musel menit tesneni pod hlavou a brousit hlavy (na kolik takova oprava prijde?), 1,8T je zase citliva na tesnost celeho systemu a potom co sem vcera cetl diskuzi u chlapu s golfama 1,8T, kteri porad resi skrtici klapku, lambda sondu, trubky k turbu, nebo vahu vzduchu se priklanim spis k te 2,8...co byste mi doporucili na takove trasy Vy?diky za odpovedi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 22.07.2011 15:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.08.2009

Příspěvky:

806

kdyz jezdis 10-15km po ostrave tak proc si vybiras tak silne motory?

_________________
Obrázek

_________________
Autoelektrika! VAG diagnostika - za pívo, výčet PIN, opravy zámků, zapojení pal. PC a veškeré elektro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 22.07.2011 16:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2010

Příspěvky:

23

Bydliště:

Ostrava

jake jsou slabsi benzinove motory do passata B5,5 ?? :D ja sem uvazoval ze se na to vyseru a koupim golfa nebo oktavku v 1,6 ale kdyz s tim pojedu nekam na okresku tak se nechci modlit jestli predjedu nakladak driv nez me sunda nekdo z protismeru..navic sou diky dnesni dobe ty oktavky v 1,6 skoro za stejnou cenu jako passat v 2,8


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 22.07.2011 17:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.05.2010

Příspěvky:

117

u 1,8 t neni promenliva geometrie lopatek na turbu,takze ti nehrozi,že by ti neco zatuhlo :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 22.07.2011 17:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.08.2009

Příspěvky:

806

cincila - asi tak :D

Do b5,5 uz se nedaval 1,6? Tak kup ropáka 1.9TDi 66kw a jezdís zadarmo :)

_________________
Obrázek

_________________
Autoelektrika! VAG diagnostika - za pívo, výčet PIN, opravy zámků, zapojení pal. PC a veškeré elektro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 22.07.2011 20:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2010

Příspěvky:

23

Bydliště:

Ostrava

do B5,5 se ty stare a asi nejlepsi tdi uz nedavaly :D a stejne je nafta do mesta na nic protoze se to nestihne zahrat a navic to musis sem tam prohnat aby ti nezatuhlo turbo a se studenym motorem to neni zrovna nejlepsi :D jak je na tom teda ta 1,8T se spolehlivosti a spotrebou na takove trasy?


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 24.07.2011 08:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

723

Bydliště:

Praha

ta 2.8 je super motor ale záleží jak jezdíš papírově se udává město s tipr. 16,8 ale já jezdím po praze od 8,5 - 11l opravdu záleží na noze..jinak 2.8 máš ve 4motionu což oceníš nejen v zimě to mi věř

_________________
Audi A6 2.8 Avant quattro


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 24.07.2011 20:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.08.2009

Příspěvky:

806

1.8T je taky dobrej , ale musis si dat pozor at mas dobre to T a taky stim jezdit tak jakoze tam to T je... jinak je to super povezení... vykonove je mensi nez 2,8 ale je lehčí ;)

a po meste se da kolem tech 10 jezdit s normal nohou...

_________________
Obrázek

_________________
Autoelektrika! VAG diagnostika - za pívo, výčet PIN, opravy zámků, zapojení pal. PC a veškeré elektro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 25.07.2011 15:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.06.2009

Příspěvky:

534

U čehokoliv s turbem musíš počítat se složitostí toho motoru a náklady na servis. Na drobné pojížďky jedině atmosférický benzín minimální počet potencionálně zničitelných dílů. Hned potom je na město nejlepší atmosférický diesel SDI (Lupo, Fabie) nesmrtelnost zaručena.

Jinak já šel po 1.8T a nakonec sem si jí taky koupil od kolegy z práce takže jsem nevíc měl absolutní jistotu kilometrů a stavu. Do obojího dáš LPG, ale u toho turba bych se s více kilometrama 200 a víc už bál zda se ti to vrátí. Motor má pěknou dynamiku už v základu a na takové to běžné ježdění (NE-magoření, jízda podle situace a ne na krev aby se dalo najevo že jede Passat s výkonem jako kráva :-D ) je ideální.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 25.07.2011 19:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.01.2011

Příspěvky:

29

s passatem 1.8T jezdim neco malo pres rok, takze asi muzu malicko prispet

na kratky trasy nebo mesto se to podle me naprosto nehodi, sice se to docela rychle zahriva, ale i tak to proste zere na muj vkus moc:

*kdyz tady jedu par kilometru po brne, tak to je kolem 11-13 litru a to nejsem rozhodne semaforovy sprinter, pekne v klidu pianko

*kdyz vyjedu z obce, jedu treba 10 kilometru do mesta, tam nekde zajedu, zaparkuju, tak je to tak 9, opet normalni klidna jizda, zadne blbnuti

*delsi cesty mimo mesto od 6,5 vyse dle provozu, obvykle s prehledem do 8

protoze u me prevazujou cesty mimo mesto, mel jsem dlouhodobou spotrebu ted 7,4 ale díky závadě dobíjení se mi vynulovala

pokud jde o poruchy, mel jsem uz tu cest s celou radou, ale vylozene motor zatim nic, pri koupi 174, nyni 200 tisic km, uz jsem musel resit destrukci pritlacaku, nedostatecnou dodavku paliva, vahu, a ted alternator, z udrzby samozrejme oleje, filtry, rozvody se vsim souvisejicim

_________________
Passat 2.0 FSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 26.07.2011 15:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2010

Příspěvky:

23

Bydliště:

Ostrava

jeste me napadla 2,3 V5 ale o te se tady moc nepise..to je tak spatny motor ze ho nikdo nema?
sss601-ty s tim jezdis po praze za 10 litru?? 8O ale to asi jedes nekam dal ze?ne jenom 10 kilaku


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 27.07.2011 15:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.06.2009

Příspěvky:

534

2.3 je takovej zapomenutej motor nicméně má takovej svéráznej zvuk, průběh a vlastně i konstrukci. Navíc jsem ještě ani neslyšel že by někdo dělal LPG do pětiválce.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 29.07.2011 12:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

723

Bydliště:

Praha

lokko jojo jezdim moje dlouhodoba spotreba je 9,91l ono zalezi na hodne faktorech ale nemam problem podle bc 8,5-10 + - a ono to tak vychazi..je to opravdu o noze a verim mit manual byl by litr jeste dole samozrejme nejezdim jen po praze ale jezdim delsi trasy a napr zene zere tech 16 kdyz ji to pujcim ona zvykla ze sveho auta ze musi slapnout aby to jelo tak tady kdyz slapne tak to je to hned o papiry :-D

_________________
Audi A6 2.8 Avant quattro


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 07.08.2011 18:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.10.2008

Příspěvky:

925

Bydliště:

Praha-Zapad-Smer Slapy

Mam passata varianta 1.8T 17" kola 225/45 R17 91Y - a spotrebu ze zacatku 11L Praha a skoro furt kopce (Stredocesky kraj-Praha kazdej den) ale tedka sem na 9L a klesam chvili sem byl na 8.5L ale to bylo predpisy a bez tempomatu...pravda je to zive a to mam Combika...i kdyz v sedanu to hybalo vic :-)...takze zase tak ta spotreba neni hrozna...ale pravda mam to auto jen Mesic takze ohledne zivotnosti a oprav ti nepovim...

_________________
http://www.galvenn.cz-Zlacení,Chromovaní..
ceník->Budu se snažit ho sehnat co nejdřív
My Car-http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=80730

_________________
VW GIII 2.0odznova Passat Variant 1.8T(AWM) 125Kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T nebo 2.8V6 ?
PříspěvekNapsal: 08.08.2011 19:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.09.2008

Příspěvky:

647

Bydliště:

Děčín

já teda taky trošku přispěju do debaty. já jsem jednoznačně mezi těmito dvěma motory pro v6. turbomotorům nesvědčí takhle krátký trasy, nestihnou se ani ohřát a tudíž to taky bude žrát skoro to co ta v6. ale na v6 se nemá takřka co posrat. pokud měníš olej po max 15 tis a ne jako nekdo na longlife po 30 tis, tak tě přežije. navíc 1.8t je dost choulostivý na zasírání sacího koše olejového čerpadla, ale o tom si najdi debatu, která už se tu doskrát vedla. já osobně jsem těsnění pod hlavou nikdy neměnil, mám už tento motor ve druhým autě, takže s timto motorem jezdim už 7 let a nemůžu si stěžovat. ještě nikdy sem neměl žádnou závadu na tomto motoru. samozdřejmě je trochu nevíhodou spotřeba. já mám kombi, highline, v tiptronicu a samozdřejmě 4motion a pokud jezdím převážně po městě a okolí do 10 km, tak jsem někde na 12 litrech. je pravda, že se s tim nikterak neprdim, takže by se asi dalo i o něco míň. jinak na dálku jsem třeba ted jel chorvatsko a zpět, najel jsem 3000 km s průměrem 9.6 a to jsem jel ve čtyřech lidech, plně naloženej a po dálnici pořád cca 150 v hodině. ale pokud dodržuju pravidla a jedu třeba děčín, praha, děčín, tak nemám problém se dostat na 8.5

_________________
PASSAT B4 1.9 tdi, VW PASSAT COMBI 2.8 V6 4 MOTION HIGHLINE 05, ex závoďáci: toyota celica 1.6, golf 2 1.8, jetta 1 1.8 16V, golf 1 1.8 16V, renault 5 1.8 GTE, renault 19 1.8 16V , SEAT CORDOBA SX 2.0 16 V, nyní SEAT IBIZA 2.0 16V


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group