Stránka 1 z 1

1.8T problem mezi 3000-4000 ot/min

Napsal: 02.09.2011 22:43
od VR6 rulezzz
nastal me problem po tom co jsem si svoji neopatrnosti znicil vahu....koupil jsem jinou neoriginalni a mezi 3000-4000OT mi auto skube trhave jak kdyb se po vterinach prerusoval privod benzinu,nebo me nekdo trhal za pr**l...padnou 4000OT a auto zas leti....dnes jsem namontoval pujcenou vahu Bosch dle cisla stejna,jak predtim a dela to porad,sice mene,ale furt:(svicky jsou nove,podtlakove hadicky nove,nidke zadne diry,falesny vzduch....auto predti mejzdilo normalne,ice malinke nepatrne ksubnuti tam bylo,ale to bylo zanedbatelne....nekde jsme to videl,ze to nekdo resil,ze mu to dela temer to same,ale uz to nemuzu najit,dke to bylo:(budu rad za kazdou radu...a na vagu jsem zatim nebyl...DIKY

motor 1.8T AEB

Re: 1.8T problem mezi 3000-4000 ot/min

Napsal: 03.09.2011 12:28
od VR6 rulezzz
tak vyresino,dneska jsem to rozdella co slo,procistil atd,vytahl svicky a jedna byla upalena a jakoze dost... slavny NGK a to ej tam mam par kilometru...vic jak 3000km tam nejsou...ku*vy japonsky

Re: 1.8T problem mezi 3000-4000 ot/min

Napsal: 04.09.2011 20:06
od Flico
no a neni ta svicka dusledek jiny zavady?
sou i dost cerny to by bejt nemeli

Re: 1.8T problem mezi 3000-4000 ot/min

Napsal: 04.09.2011 20:29
od VR6 rulezzz
[quote="Flico"]no a neni ta svicka dusledek jiny zavady?
sou i dost cerny to by bejt nemeli[/quje


jen jedna KO a moje domenka je takova,ze jak jsem dal repliku vahy vzduchu a auto skubalo a rano studeny psatne startovalo,ze se uchcaval motor a odpalil svicku,ale to je jen takova moje myslenka...tezo rict,co se tam stalo v tom motoru,ale kazdopadne me ta vaha vyersila veskere problemy;)od Bosche myslim i new svicky