Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T

Příspěvek od DarkMaverick »

zdravím, chlapi mám dotaz, koukal jsem tady na tyhle 3 výrobky:
první
druhá
třetí

jak a kam zapojit?? je to vůbec užitečné??
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T

Příspěvek od Gixxer »

ani jedno ti vykon neprida :) maximalne ubere :) a ta nadobka prepadova ti bude akorat smrdet pod kapotou pokud ju nezapojis zpatky do sani ,pokud mas zdravej motor tak ti nechrchle olej ven z odfuku takze osobne bych se na to asi vykaslal
.

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T

Příspěvek od DarkMaverick »

Gixxer píše:ani jedno ti vykon neprida :) maximalne ubere :) a ta nadobka prepadova ti bude akorat smrdet pod kapotou pokud ju nezapojis zpatky do sani ,pokud mas zdravej motor tak ti nechrchle olej ven z odfuku takze osobne bych se na to asi vykaslal
tak jako při mým stylu jízdy bych pop-up bral...a jinak ten ventilátor je k ho***??
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T

Příspěvek od Flico »

1. smrdet nebude, zachytava to jednak olej co jde do sani a jednak tu jakoby olejovou vlhkost - coz je v pohode na zavodaky a upraveny motory se to dava bezne ( ale pokud ti sakne treba turbo klapka bude stejne sasvikana )
jak zapojit je v navodu co k tomu dostanes - dava se na odvetrani motoru

2.u turbo motoru to moc ucinek nema spis to v mensich otackach skrti prutok vzduchu, radsi kup od SIMOTY sportovni filtr
dava se do sani pred klapku

3. v serii na 1.8T je BOV danej jen je close loop, navic pokud mas motor i turbou serii 2barovej je ti k nicemu pac ti to 2bary nenafouka ani kdyby ses zblaznil uz v 1.5 to hopne do nouzaku
navod co jak a kam sem sem dal uz nekolikrat

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T

Příspěvek od DarkMaverick »

Flico píše:1. smrdet nebude, zachytava to jednak olej co jde do sani a jednak tu jakoby olejovou vlhkost - coz je v pohode na zavodaky a upraveny motory se to dava bezne ( ale pokud ti sakne treba turbo klapka bude stejne sasvikana )
jak zapojit je v navodu co k tomu dostanes - dava se na odvetrani motoru

2.u turbo motoru to moc ucinek nema spis to v mensich otackach skrti prutok vzduchu, radsi kup od SIMOTY sportovni filtr
dava se do sani pred klapku

3. v serii na 1.8T je BOV danej jen je close loop, navic pokud mas motor i turbou serii 2barovej je ti k nicemu pac ti to 2bary nenafouka ani kdyby ses zblaznil uz v 1.5 to hopne do nouzaku
navod co jak a kam sem sem dal uz nekolikrat
děkuju moc za radu...vždy dobře poradíš...takže obyčejný bovko??
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T

Příspěvek od Flico »

DarkMaverick píše:
Flico píše:1. smrdet nebude, zachytava to jednak olej co jde do sani a jednak tu jakoby olejovou vlhkost - coz je v pohode na zavodaky a upraveny motory se to dava bezne ( ale pokud ti sakne treba turbo klapka bude stejne sasvikana )
jak zapojit je v navodu co k tomu dostanes - dava se na odvetrani motoru

2.u turbo motoru to moc ucinek nema spis to v mensich otackach skrti prutok vzduchu, radsi kup od SIMOTY sportovni filtr
dava se do sani pred klapku

3. v serii na 1.8T je BOV danej jen je close loop, navic pokud mas motor i turbou serii 2barovej je ti k nicemu pac ti to 2bary nenafouka ani kdyby ses zblaznil uz v 1.5 to hopne do nouzaku
navod co jak a kam sem sem dal uz nekolikrat
děkuju moc za radu...vždy dobře poradíš...takže obyčejný bovko??
nemas zac kluci maj i mensi BOV kterej by ti tam padnul lip, ale kdyz sme ho zkouseli tak se musi tenhle dat trosku specificky pac ma uvnitr tesneni

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T

Příspěvek od DarkMaverick »

Flico píše:
DarkMaverick píše: děkuju moc za radu...vždy dobře poradíš...takže obyčejný bovko??
nemas zac kluci maj i mensi BOV kterej by ti tam padnul lip, ale kdyz sme ho zkouseli tak se musi tenhle dat trosku specificky pac ma uvnitr tesneni
to znamená?? jinak než je tvůj návod??
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T

Příspěvek od Flico »

natahnout ho nahoru k airboxu aby nebyl dole kde do nej muze spousta bordelu, navic tyhle pistovy chce obcas vycistit, to odpada u drazsich membranovejch, jinak i z toho origo ventilu BOSH jde udelat otevrenej, ale nema takovej hezkej zvuk pac je originalne jako uzavrenej

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T

Příspěvek od DarkMaverick »

Flico píše:natahnout ho nahoru k airboxu aby nebyl dole kde do nej muze spousta bordelu, navic tyhle pistovy chce obcas vycistit, to odpada u drazsich membranovejch, jinak i z toho origo ventilu BOSH jde udelat otevrenej, ale nema takovej hezkej zvuk pac je originalne jako uzavrenej
tak v tom nevidím problém...měla by k tomu být i sada hadic ne??
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T

Příspěvek od Flico »

DarkMaverick píše:
Flico píše:natahnout ho nahoru k airboxu aby nebyl dole kde do nej muze spousta bordelu, navic tyhle pistovy chce obcas vycistit, to odpada u drazsich membranovejch, jinak i z toho origo ventilu BOSH jde udelat otevrenej, ale nema takovej hezkej zvuk pac je originalne jako uzavrenej
tak v tom nevidím problém...měla by k tomu být i sada hadic ne??
ty sady hadic sou k tem drazsim BOV urcenym primo ke konkretnimu motoru u tehle nejsou

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T

Příspěvek od DarkMaverick »

Flico píše:
DarkMaverick píše: tak v tom nevidím problém...měla by k tomu být i sada hadic ne??
ty sady hadic sou k tem drazsim BOV urcenym primo ke konkretnimu motoru u tehle nejsou
já v tom problém nevidím, těžký to nebude ne??
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“