Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 01.12.2011 18:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

zdravím, chlapi mám dotaz, koukal jsem tady na tyhle 3 výrobky:
první
druhá
třetí

jak a kam zapojit?? je to vůbec užitečné??

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 01.12.2011 19:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1347

ani jedno ti vykon neprida :) maximalne ubere :) a ta nadobka prepadova ti bude akorat smrdet pod kapotou pokud ju nezapojis zpatky do sani ,pokud mas zdravej motor tak ti nechrchle olej ven z odfuku takze osobne bych se na to asi vykaslal

_________________
.

_________________
na upravy uz seru konecne mam obycejny auto!!!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 01.12.2011 19:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

Gixxer píše:
ani jedno ti vykon neprida :) maximalne ubere :) a ta nadobka prepadova ti bude akorat smrdet pod kapotou pokud ju nezapojis zpatky do sani ,pokud mas zdravej motor tak ti nechrchle olej ven z odfuku takze osobne bych se na to asi vykaslal

tak jako při mým stylu jízdy bych pop-up bral...a jinak ten ventilátor je k ho***??

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 01.12.2011 21:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

1634

Bydliště:

Divokej západ u Plzně

1. smrdet nebude, zachytava to jednak olej co jde do sani a jednak tu jakoby olejovou vlhkost - coz je v pohode na zavodaky a upraveny motory se to dava bezne ( ale pokud ti sakne treba turbo klapka bude stejne sasvikana )
jak zapojit je v navodu co k tomu dostanes - dava se na odvetrani motoru

2.u turbo motoru to moc ucinek nema spis to v mensich otackach skrti prutok vzduchu, radsi kup od SIMOTY sportovni filtr
dava se do sani pred klapku

3. v serii na 1.8T je BOV danej jen je close loop, navic pokud mas motor i turbou serii 2barovej je ti k nicemu pac ti to 2bary nenafouka ani kdyby ses zblaznil uz v 1.5 to hopne do nouzaku
navod co jak a kam sem sem dal uz nekolikrat


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 01.12.2011 21:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

Flico píše:
1. smrdet nebude, zachytava to jednak olej co jde do sani a jednak tu jakoby olejovou vlhkost - coz je v pohode na zavodaky a upraveny motory se to dava bezne ( ale pokud ti sakne treba turbo klapka bude stejne sasvikana )
jak zapojit je v navodu co k tomu dostanes - dava se na odvetrani motoru

2.u turbo motoru to moc ucinek nema spis to v mensich otackach skrti prutok vzduchu, radsi kup od SIMOTY sportovni filtr
dava se do sani pred klapku

3. v serii na 1.8T je BOV danej jen je close loop, navic pokud mas motor i turbou serii 2barovej je ti k nicemu pac ti to 2bary nenafouka ani kdyby ses zblaznil uz v 1.5 to hopne do nouzaku
navod co jak a kam sem sem dal uz nekolikrat

děkuju moc za radu...vždy dobře poradíš...takže obyčejný bovko??

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 01.12.2011 21:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

1634

Bydliště:

Divokej západ u Plzně

DarkMaverick píše:
Flico píše:
1. smrdet nebude, zachytava to jednak olej co jde do sani a jednak tu jakoby olejovou vlhkost - coz je v pohode na zavodaky a upraveny motory se to dava bezne ( ale pokud ti sakne treba turbo klapka bude stejne sasvikana )
jak zapojit je v navodu co k tomu dostanes - dava se na odvetrani motoru

2.u turbo motoru to moc ucinek nema spis to v mensich otackach skrti prutok vzduchu, radsi kup od SIMOTY sportovni filtr
dava se do sani pred klapku

3. v serii na 1.8T je BOV danej jen je close loop, navic pokud mas motor i turbou serii 2barovej je ti k nicemu pac ti to 2bary nenafouka ani kdyby ses zblaznil uz v 1.5 to hopne do nouzaku
navod co jak a kam sem sem dal uz nekolikrat

děkuju moc za radu...vždy dobře poradíš...takže obyčejný bovko??


nemas zac kluci maj i mensi BOV kterej by ti tam padnul lip, ale kdyz sme ho zkouseli tak se musi tenhle dat trosku specificky pac ma uvnitr tesneni


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 01.12.2011 21:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

Flico píše:
DarkMaverick píše:
Flico píše:
1. smrdet nebude, zachytava to jednak olej co jde do sani a jednak tu jakoby olejovou vlhkost - coz je v pohode na zavodaky a upraveny motory se to dava bezne ( ale pokud ti sakne treba turbo klapka bude stejne sasvikana )
jak zapojit je v navodu co k tomu dostanes - dava se na odvetrani motoru

2.u turbo motoru to moc ucinek nema spis to v mensich otackach skrti prutok vzduchu, radsi kup od SIMOTY sportovni filtr
dava se do sani pred klapku

3. v serii na 1.8T je BOV danej jen je close loop, navic pokud mas motor i turbou serii 2barovej je ti k nicemu pac ti to 2bary nenafouka ani kdyby ses zblaznil uz v 1.5 to hopne do nouzaku
navod co jak a kam sem sem dal uz nekolikrat

děkuju moc za radu...vždy dobře poradíš...takže obyčejný bovko??


nemas zac kluci maj i mensi BOV kterej by ti tam padnul lip, ale kdyz sme ho zkouseli tak se musi tenhle dat trosku specificky pac ma uvnitr tesneni

to znamená?? jinak než je tvůj návod??

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 01.12.2011 23:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

1634

Bydliště:

Divokej západ u Plzně

natahnout ho nahoru k airboxu aby nebyl dole kde do nej muze spousta bordelu, navic tyhle pistovy chce obcas vycistit, to odpada u drazsich membranovejch, jinak i z toho origo ventilu BOSH jde udelat otevrenej, ale nema takovej hezkej zvuk pac je originalne jako uzavrenej


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 02.12.2011 00:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

Flico píše:
natahnout ho nahoru k airboxu aby nebyl dole kde do nej muze spousta bordelu, navic tyhle pistovy chce obcas vycistit, to odpada u drazsich membranovejch, jinak i z toho origo ventilu BOSH jde udelat otevrenej, ale nema takovej hezkej zvuk pac je originalne jako uzavrenej

tak v tom nevidím problém...měla by k tomu být i sada hadic ne??

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 02.12.2011 00:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

1634

Bydliště:

Divokej západ u Plzně

DarkMaverick píše:
Flico píše:
natahnout ho nahoru k airboxu aby nebyl dole kde do nej muze spousta bordelu, navic tyhle pistovy chce obcas vycistit, to odpada u drazsich membranovejch, jinak i z toho origo ventilu BOSH jde udelat otevrenej, ale nema takovej hezkej zvuk pac je originalne jako uzavrenej

tak v tom nevidím problém...měla by k tomu být i sada hadic ne??


ty sady hadic sou k tem drazsim BOV urcenym primo ke konkretnimu motoru u tehle nejsou


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz ohledně úprav motoru 1.8T
PříspěvekNapsal: 02.12.2011 16:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

Flico píše:
DarkMaverick píše:
Flico píše:
natahnout ho nahoru k airboxu aby nebyl dole kde do nej muze spousta bordelu, navic tyhle pistovy chce obcas vycistit, to odpada u drazsich membranovejch, jinak i z toho origo ventilu BOSH jde udelat otevrenej, ale nema takovej hezkej zvuk pac je originalne jako uzavrenej

tak v tom nevidím problém...měla by k tomu být i sada hadic ne??


ty sady hadic sou k tem drazsim BOV urcenym primo ke konkretnimu motoru u tehle nejsou

já v tom problém nevidím, těžký to nebude ne??

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group