audi A3
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 178
- Registrován: 04.07.2009 20:23
- Bydliště: Na ICQ
- Kontaktovat uživatele:
audi A3
ahoj kluci vím že to sem nepatří ale bratr má Audi A3 pri startu nedrží otáčky ale fakt jak kdy ale nejhorší na tom je že absolutně netahá ale brzdí takže tamdemové čerpadlo jsem vyřadil a podtlaky taky pač když jsem sundal saí hadici před filtrem tak jsem mohl vysávat tak turbo bude taky OK když to natočim ma to takovej divnej zvuk ale z vejfuku proste takovej dusící a mohutnej ale taky jen proste 5x ok 4x špatny prostě střídavě nevím co to muže už být hadice jsem okem projel pohoda podtlak jde poradte jinak je to A3 1.8T benzínek
-
- Řidič
- Příspěvky: 178
- Registrován: 04.07.2009 20:23
- Bydliště: Na ICQ
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi A3
mužu dodat že svíčky nebyly měněné už nejakej pátek tak jestli to nebude ono ???
- Stipl
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: audi A3
Tak po pořadě. Jaký je to kod motoru? AGU? Poznáš to bud podle štítku nebo podle toho jakou má škrtící klapku.Pokud je ovládána lankem je to starší typ motoru a mohlo by to být AGU.
S 1.8T jsem se dost už natrápil a A3 v 1.8T jsem sám i vlastnil tak něco dokážu poradit.
Z prvu bych kuknul co píše VAG. Pak bych se podíval na stav svíček a filtrů. Hodně dělá i palivový filtr a svíčky i když na ních překročíš jen pár tisíc km navíc.
Tatíkovi to na oktávce dělalo podobně. Vyměnili jsme svíčky a palivový filtr vyčistil jsem škrtící klapku nastavil a poté jsem kuknul i na podtlakové hadičky co jsou pod sacím potrubím. U AGU jich není tolik ale u těch novších motorů je jich dost a dost hnijou a dělá to paseku.
Napiš jak na něco přideš budu sledovat.
S 1.8T jsem se dost už natrápil a A3 v 1.8T jsem sám i vlastnil tak něco dokážu poradit.
Z prvu bych kuknul co píše VAG. Pak bych se podíval na stav svíček a filtrů. Hodně dělá i palivový filtr a svíčky i když na ních překročíš jen pár tisíc km navíc.
Tatíkovi to na oktávce dělalo podobně. Vyměnili jsme svíčky a palivový filtr vyčistil jsem škrtící klapku nastavil a poté jsem kuknul i na podtlakové hadičky co jsou pod sacím potrubím. U AGU jich není tolik ale u těch novších motorů je jich dost a dost hnijou a dělá to paseku.
Napiš jak na něco přideš budu sledovat.