Stránka 1 z 1

2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný start

Napsal: 25.01.2012 11:48
od noxicek
Ahooj kuci. Nevím si už rady s problémem na autí od bráchy.
Má motor 2.8 V6 v automatu a motor začal zlobit. Dělá to takový problém, že když sešlápnu plyn a chci se rozjet, nebo jedu určitou rychlostí a chci přidat, tak začně blikat check motoru, motor se jakoby rozřtepe a začne dusit. Prostě nechce jet. Co je zajímave, tak to, že tento problém se vyskytuje pouze na zahřátém motoru. Pokud pak motor zhasnu a chci ho teplý nastartovat, tak startuje velmi dlouho - cca 10sek.

Na VAG u se stále vypisuje chyba - vynechávání zapalování na 1,2 a 5.válci. Beru to tak, že bude nějaký problém v motoru a jednotka vypne z bezp.důvodů zapalování na oněch válcích.

Změřili jsme kompres - vycházi vcelku dobře (od 7-do 11), svíčky vyměněny, kabeláž ke svíčkám také, čidlo teploty OK (závislot chyby studený/teplý motor).
Myslíte si, že by mohly být KO vstřiky? Případně na co se zaměřit. Já nějak nejsem na ty benziňáky...

Předem díky za jakýkoliv opodstatněný tip

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 25.01.2012 12:54
od zid@n
rozdily 7-11baru je podle me uz pruserovy.. jak ste to merili?? teplej motor a vsechny svice venku?? studenej volej lip tesni.. ty horsi tlaky sou na kterejch valcich??
vstriky bych v tuhle chvili neresil..

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 25.01.2012 14:24
od noxicek
zid@n píše:rozdily 7-11baru je podle me uz pruserovy.. jak ste to merili?? teplej motor a vsechny svice venku?? studenej volej lip tesni.. ty horsi tlaky sou na kterejch valcich??
vstriky bych v tuhle chvili neresil..
Přesně tak, teplý motor a svíčky venku. Špatné tlaky jsou na 1. a 3 válci. Tam je práce oněch 7bar. na té trojce je jen 5.9 baru.
Je tedy skutečně možné, že studený motor může jet zcela bez problému, že olej to dotěsní, jak píšeš?

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 25.01.2012 15:09
od zid@n
no, popravde to se me moc nezda ale v kazdym pripade sou tyhle hodnoty hoodne katastrofalni.. jinak me silny vynechavani zapalovani co hlasil vag delal kabel ke svici.. nevim jestli mas novy, ale zkus prohodit kabel z valce co vag pise vynechavani s kabelem co je podle vagu ok jesti se zavada neprenese..

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 25.01.2012 23:05
od Stipl
Se mnou takdle taky jednou jebaly vstřikovače. Psalo to vynechavání zapalování ale přitom byl špatný vstřikovač.hodil sem z toho válce co VAG hlásí chybu vstřikovač jinde a pokud se chyba přenesla na jinší válec byl vadný vstřikovač.

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 26.01.2012 13:04
od xerxes
už to co píšeš tak mi to připadá na špatné tlaky dělalo mi to same 2 a 4 vynecháváni zapalování

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 26.01.2012 13:21
od noxicek
kabely a svicky vzajemne ruzne prohozene se stejnym vysledkem...

zkusime jeste prohodit vstrikovace a uvidime zda se pak zmeny vynechani zapalu u valcu..

luki: a co za studena?jak se Ti to chovalo? a co jsi mel v haji? ventily nebo kroužky na válci? me se porad nechce verit, ze tlaky by byly zcela v poradku na studenem motoru.....

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 26.01.2012 13:26
od xerxes
měto dělalo spíš za tepla na vonoběh v poho ale při přidáni zátěži to bylo špatné,motor byl celkově vydřený jak na klice tak vložky

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 26.01.2012 15:14
od cernohousmartin
když je motor ohřátý tak tlaky jsou větší jak za studena a to z toho duvodu že se pístní kroužky za tepla rozpínají a líp těsní.Proto když ježdíš s např.tímhle motorem krátké trasy s velkým počtem studených startu tak si veme víc oleje.Osobně to mam vyzkoušený přímo na 2.8V6.V létě když jsem jezdil dálky tak si nevzal ani prd,ted v zimě lítam dost couračky a olej mizí podtastně víc.Myslím že tyto tlaky nejsou příčinou tvého problému.

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 10.02.2012 13:20
od noxicek
Takže vstřikama to není. Všechny prozkoušeny na stolici. Už jaksi nevím, co vyzkoušet abych měl jistotu, že je to skutečně v motoru...

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 11.02.2012 11:54
od capitan America
Tak to jsi v průšvihu jako já :x Ta samá závada u mýho passata,když né špatná nafta tak cívka rozdělovače(cca 8000,-).A když ani to nepomůže tak si necháš proměřit tlak válců....Zkus co Ti napíše diagnostika.Pak dej vědět já mám jeden tenhle motor na díly,ale právě bez tý cífky

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 13.02.2012 09:17
od noxicek
Diagnostika pořád dokola vypisuje chybu - vynechání zapalování na válcích 1,2 a 5. Tato chyba si ale myslím, že není chybou, ale důsledkem - chyby v motoru.

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 15.02.2012 22:13
od zid@n
no, popravde, moc toho tam v ceste neni.. svice, kabely a vstriky si vyloucil.. zustava ridici jednotka, zapalovaci modul, blbe nastaveny rozvody, blbe scasovany vacky mezi sebou, nastavovace vacek, cidla klepani na radach valcu.. hallovy a polohy klikovky bych moc realne nevidel, ikdyz mozny je vsechno..

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 16.02.2012 06:45
od xerxes
mě to kdysi na passatu dělalo to samé pořád vypisovalo vynechavani zapalováni dělaly to špatné tlaky taky jsem laboroval nad vším co se dalo stejně nakonec se ten motor zadřel :lol:

Re: 2.8 V6 - při přidání plynu nechce jet, vibruje, špatný s

Napsal: 16.02.2012 15:17
od zid@n
jenze on mermomoci chce hledat chybu jinde nez v tech jeho katastrofickejch tlacich :)