Nemáte někdo zkušenosti s výměnou 5-ti kvaltu u 1,8T za 6-ti kvalt z TDI?
Díky
6-ti kvalt místo 5-ti kvaltu
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 16.12.2011 13:28
- Bydliště: Topoľčany, Štúrovo
Re: 6-ti kvalt místo 5-ti kvaltu
Nad tymto uvazujem aj ja konkretne prevodovku z 2,5TDI minimalne z 1,9TDI co by asi na benzin uz bola sila,... Motor u 2000ot/min ma kludne silu na rychlost okolo 120km/h .. je nutna vymena kulisy to je jasne. ale je nutna vymena aj poloosi, neviem ci to pasuje do naboju a za druhe je nutne vacsia spojka tusim z 2,5TDI pouzit... na to je nutne aj druhy starter ale pocul som este vec ze na B5 je nutne prestavat klimu inak sa so starterom stretnu ale na B5,5 je to uz v pohode. este treba nejaky valceky na motore upravit neviem ake ale vraj to nieje az tak narcone len to je pracne urobit a secko doladit. (tejto prestavbe holdujem)
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX
-
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 26.12.2008 16:11
Re: 6-ti kvalt místo 5-ti kvaltu
Motor to určitě v pohodě utáhne. Když dokáže překonat odpor jízdních kol na střeše,tak proč by bez nich nemohl mít nižší otáčky Jen se nechci pouštět do něčeho, co nemám úplně vymyšlené. Věřím,že už to pár lidí z vás má, tak prosím o rady a typy. Osobně vidím problém ,,pouze'' ve spojce,možná v setrváku. Kulisa,ta je jasná.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 08.02.2011 08:18
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: 6-ti kvalt místo 5-ti kvaltu
A jaký to bude mít efekt?
VW Passat variant 1.9 TDI 96 KW 2003,VW Polo variant 1.9 SDI 1999,škoda 440 spartak 1957
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: 6-ti kvalt místo 5-ti kvaltu
budou mit o hodne delsi kvalty takze auto bude utahanejsi a nakonec se jim prevodovka rozleti pac neni stavena na tolik otacek u dyzla vrni do 4500 - 5000 a v 1.8 ji muzes poslat az k 7000ot, uz par lidi sem zazil co dali takhle prevodovku z dyzla a bylo po ni, i tady na klubu jich par jeDUB57 píše:A jaký to bude mít efekt?
- hanisz
- VWjunior
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 18.04.2010 12:59
- Bydliště: Praha / OrloVWá
- Kontaktovat uživatele:
Re: 6-ti kvalt místo 5-ti kvaltu
hosi ze se na to nevyprdnete mit 5 delsich nebo 6 kratsi kvaltu je na konec jedno drbacka jebacka a buh vi co vsechno s tim a nakonec k nicemu.. budte radi s tim co vym soudruzi z NDR vymysleli
My oriantation was changed!!! .. from>>B5 on 17" BBS<<and >>3C on 18" BBS<< and >>G7 on 17" VW<< back to B8 on 17" VW