vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

capitan America
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 11.02.2012 11:46

vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od capitan America »

Zdravím všechny lidi se stejným motorem.Já stojím u velikého dilema,prosím o radu.Mý auto začalo cukat při jízdě,šlo o takový zadrhávání jednoho z válců.Když to ten servisák proměřil zavelel že motor je v.......a tak jsem ho nechal vyměnit za nový,nebo tedy jiný.Vše proběhlo v pořádku a motor zase cuká.Upozorňuji,že na diagnostice nepíše žádnou závadu.Kabely,svíčky,olej,filtry,benzín,zkrátka vše je nové.Co to tedy může být za závadu?

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od Flico »

a diagnostika nic nepise? napada me regulator tlaku paliva, palivova pumpa ( udelala nam to octavie - 14dni cukala a pak uz sem nenastartoval ) nejaka netesnost v saci soustave, skrtici klapka, zapalovaci modul je toho spousta a co to je za VR5 s 114Kw? co vim tak sou 110 a 125

capitan America
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 11.02.2012 11:46

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od capitan America »

jo ja to napsal spatne je to ta 110Kw.Na diagnostice nic.Auto poruchu nehlásí,byl jsem i u bosche prokouknout pocitac-nic.Ten servisák vyměnil motor kus za kus,a závada přetrvává.Důležitý je upozornit že je to v nepravidelných intervalech je jedno jestli je motor teply,studený,v otáčkách,nebo na volnoběhu.Potřebuji konkrétnější řešení.Já si myslím,že tam prostě chvílema nejde benzín,takže kde začít???Jo a ještě dotaz,kolik má v průměru takový motor spotřebovat???Já se nemůžu dostat pod 15L-100Km,může to souviset.Benzín ale není nikde cítit.

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od Flico »

tak pokud to takhle zere zacal bych lambdy, skrtici klapka, vstriky - to se asi stejne nemenilo a zustalo to puvodni, plus se jeste naskyta otazka neoblafnul te technik ze menil motor? kdyz to po vymene dela to samy ?

capitan America
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 11.02.2012 11:46

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od capitan America »

no neoblafnul,ja si ho pohlídal,takze motor je jiny,vstřiky jsou ok,lamdu si myslim ze by auto hlasilo ne?Me to žádnou závadu nehlásí.Tak myslíš že tu klapku?Kolik tak stojí?

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od Flico »

capitan America píše:no neoblafnul,ja si ho pohlídal,takze motor je jiny,vstřiky jsou ok,lamdu si myslim ze by auto hlasilo ne?Me to žádnou závadu nehlásí.Tak myslíš že tu klapku?Kolik tak stojí?
no lambdu to hlasit nemusi, ta se musi pohlidat v bloku merenych hodnot jestli ukazuje data jaky ma, klapka nova stoji kolem 9000,- pak jak sem psal mozna ten regulator tlaku paliva, rizeni podtlaku, atd je toho pomerne dost co muze delat takovej bordel (me to na turbu delali prskly svody ) nebo jestli je to ted v zime to cukani tak zkusit nejakej velflobin jestli jen nemas vodu v nadrzi

capitan America
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 11.02.2012 11:46

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od capitan America »

benzinem to není.Já Ti děkuji za rady,ale mám ještě jednu.Tomu servisákovi jsem dal 57kolíků za to,že to opraví a já jsem z toho nešťastný,co mu mám jako říct,když je to takhle?Prosim Tě a ten regulátor a ty věci týkající se paliva mi asi diagnostika nenahlásí,takže to mám kupovat jedno po druhým?Nebo je závada tohoto druhu viditelná?Vysledoval jsem,že jakmile to začne cukat,zvýší se spotřeba v tu chvíli třeba až o deset litrů....

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od Flico »

no prave to se da precist z bloku merenejch hodnot jako chyba to nevyskoci, ale musi tomu ten clovek rozumet a vedet jaky udaje to ma psat, klapka jde poznat treba tak ze nejde udelat zakladni nastaveni - apropo mas ho vubec udelany ? a pokud to dela tak ze naroste spotreba a cuka to tak bych zkouknul ty lambdy a tesnost soustavy idealni by bylo kdyz to blbne mit tu diag jestli neco nehodi

a dalsi vec pokud to dela tohle po oprave za skoro 60tis tak bych mu to reklamoval at se snazi

capitan America
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 11.02.2012 11:46

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od capitan America »

Díky moc,prosím Tě vůbec netuším jestli je tam nějaké základní nastavení,já to zjistím,nevíš náhodou jestli se ty údaje dají někde stáhnout?Jinak jsem vděčný za rady,pak napíšu jak to dopadlo, Lukas

Dallen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 08.05.2010 23:02

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od Dallen »

Škubání motoru má občas i na vinu snímač otáček kliky, ale pokud se měnil motor tak je taky vyměněný. Otázkou je jak byl motor starý a kolik měl najeto.

capitan America
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 11.02.2012 11:46

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od capitan America »

kolem 160000 a když jede tak jede dobře ale prostě chvílema zacuká,cuká absolutně nepravidelně

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od Flico »

Dallen píše:Škubání motoru má občas i na vinu snímač otáček kliky, ale pokud se měnil motor tak je taky vyměněný. Otázkou je jak byl motor starý a kolik měl najeto.
a nezobrazi se prave z cidla otacek neverohodnej signal pak na diagnostice?

spis je otazka co vse se menilo jestli jenom motor a vsechna kontrolni elektronika zustala puvodni ( cidla, snimace, klapka atd ) zase pise ze kdyz zacne cukat vyleti spotreba, idealne udelat log z jizdy jestli tam treba nebude nejaka zrada

capitan America
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 11.02.2012 11:46

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od capitan America »

jo ja mu to řeknu ať tedy udělá log z jízdy jo?!Jinak ano,on vyměnil motor,protože tamten něl najeto hodně a utíkal tlak kolem válců.....takže sehnal stejný motor,ale prý ze seata,motor sedí ale nic jiného se neměnilo.Čidla a ty sondy a všecko zůstalo původni:-(

Uživatelský avatar
vezo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 21.01.2008 17:23
Bydliště: Blansko

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od vezo »

Mam podobnej problem, prave me z prace privezla domu odtahovka.... Rano sem nastartoval ujel asi dva kilometry a najednou se me rozsvitili kontrolky ABS,ESP a auto prestalo reagovat na plyn. Tak sem vypl motor a uz sem nenastratoval... Motor toci, ale nenaskoci a kdyz startuju tak se me jeste rozsviti kontrolka EPS (nebo ta nejak, je dole vlevo na budikach :oops: ) Auto me pred tim taky cukalo, ale vesmes jenom kdyz bylo studeny tak to sem prisuzoval tomu.. A pri jizde se zahratym motorem, ale pouze na petku auto nepravidelne "zavrnelo" (asi kazdou sekundu), ale to nevim jestli muze mit s timhle neco spolecnyho... Jenom pro info ted sem mel natankovanej natural 95, ale jinak beru vzdycky 100 oktan... Auto mam teprve mesic a uz tohle :roll: Jeste doplnim, porad me sviti kontrolka motoru. Predchozi majitel me k tomu rekl ze mu to svitilo uz kdyz to koupil on a v servise mu rekli ze nevi proc to sviti, ze je vsechno v poradku a me servisak rikal ze diagnostika mu psala spatanou vacku na druhym valci, ale to prej podle nej bude spis jenom cidlo... Jednou se me tohle uz stalo hned pri nastartovanim, ale stacilo jenom vypnout motor, zase nastartovat a auto jelo..

capitan America
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 11.02.2012 11:46

Re: vw passat Syncro4x4 1999, 2,3V5 benzín114kw

Příspěvek od capitan America »

To Ti nezávidím,myslím že jsi to nechal dlouho být...:-(Co to bylo za kontrolku?Jestli to byla ta žlutá co vypadá jako čerpadlo tak je to hláška o závadě motoru nebo převodovky a jestli to je ESP(electronic p.control)každopádně Tě čeká složitý proces jako mě.Já to koupil,,bez závady"s neprůstřelnou smlouvou.Druhý den jsem po prohlídce začal schánět motor a tak dále...Už mě opravy stály bez tisíce šedesát a pořád to cuká...CCo nebo kdo vyřeší problém?!Upozorňuji na autorizovaný servis,fakt protože jinak budeš kupovat vačky a čidla a všecko bude stát za h.....Nech si zjistit závadu,konkrétní,protože díly na tento motor jsou skoro nesehnatelný...osobně si myslím že jsi proti mě ve výhodě,protože vyměníš součástku a jedeš,já musím složitě nechat programovat celou jednotku.:-(

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“