Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 14.02.2012 11:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

Hoši, pokud někdo z Vás jezdí s 10W40, tak poznatek k chybě STOP, tlak oleje...
Kámoš mi vyčistil sací koš u čerpadla (vypalil to autogenem), vyčistil vanu, propláchl motor a HLAVNĚ nalil tam 5W40, protože 10W40 zasírá sací koš a do půl roku bych prej mohl jet znova....

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 14.02.2012 11:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

jak to ho vypálil autogenem to jako byl takový zasraný?

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 14.02.2012 14:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.05.2010

Příspěvky:

110

:D Ten autogen bude asi nějaká kravina. To sítko by to nevydželo ani náhodou.

_________________
Prassat 1.8T - 110kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 14.02.2012 14:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.08.2009

Příspěvky:

806

Krávovina, jezdím 3 roky na 10w40 a nic... a doufej že ti ho propláchl fakt důkladně, protože 5w rozpustí karbon usazeniny pokud si tam měl 10w a zadře ti to mazací kanálky...

_________________
Obrázek

_________________
Autoelektrika! VAG diagnostika - za pívo, výčet PIN, opravy zámků, zapojení pal. PC a veškeré elektro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 15.02.2012 13:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

kritizujte, já u toho byl vypaloval to autogenem...snad poznám ještě autogen...
a ten kluk dělal 8let u VW, tak myslím, že něco o tom jak a co dělat a o tom jakej lejt olej něco ví...
a u druhýho pašíka měnil komplet čerpadlo...mimochodem ten jezdil 2roky na 10W40 a ta byla vždycky černá jako bota.....nalili jsme 5W40 a uvidíme...

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 16.02.2012 05:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.02.2012

Příspěvky:

1

Zdar Hosi, tak moja skusenost! Po kupe 4.rocneho VW passat variant 1.8T/AWT mi kamarat-servisak pri vymene oleja po kupe nalial predpisany 5W/40 Castrol Magnatec. to netusil, ze predchadzajuci majitel (presnejsie autorizovany servis "ARAVER") tam daval 10W/40!???. Motor sa pridrel po cca 2.000 km, kedze 5W uvolnil karbon z 10W. po uplnom rozobrati bol motor cely zasraty karbonom a to mal nabehane len 70.000km! Po oprave a celkovom precisteni davame uz len 5W/40 a slape jak hodinky - najazdil som odvtredy cca 120.000km. Ak tam davate 10W40 nemente ho potom za plnu sysntetiku, narobi to peknu paseku. ALE! treba ratat s tym, ze to obcas musite precistit, hlavne syto a ol. cerpadlo + vanu! :blush:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 16.02.2012 14:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

123sdan píše:
Zdar Hosi, tak moja skusenost! Po kupe 4.rocneho VW passat variant 1.8T/AWT mi kamarat-servisak pri vymene oleja po kupe nalial predpisany 5W/40 Castrol Magnatec. to netusil, ze predchadzajuci majitel (presnejsie autorizovany servis "ARAVER") tam daval 10W/40!???. Motor sa pridrel po cca 2.000 km, kedze 5W uvolnil karbon z 10W. po uplnom rozobrati bol motor cely zasraty karbonom a to mal nabehane len 70.000km! Po oprave a celkovom precisteni davame uz len 5W/40 a slape jak hodinky - najazdil som odvtredy cca 120.000km. Ak tam davate 10W40 nemente ho potom za plnu sysntetiku, narobi to peknu paseku. ALE! treba ratat s tym, ze to obcas musite precistit, hlavne syto a ol. cerpadlo + vanu! :blush:

no když to vypláchnu výplacháčem, tak to bude dobrý...

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 16.02.2012 16:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

placate tady kraviny.. je to vo aditivech a intervalech vymeny a ne vo viskozite..

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 20.02.2012 18:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1347

konecne normal nazor, 10w40 castrol najeto 422tkm 1.8 20V v octavii pravidelana vymena po deseti tis a kos ma jak novej, tak mi to teda vysvetlete kdyz se to po 10 w 40 zasira :D

_________________
.

_________________
na upravy uz seru konecne mam obycejny auto!!!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 20.02.2012 19:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1347

vzdycky sem lil do aut castrol ale ted jdu do Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W-40...poradil mi ho znamej co prodava dily at to zkusim a delal sem na puntu 1.4 turbo vacku vydrenou , jenze ten motor byl chycenej tak ze sem mel obavy ze to nemelo cenu spravovat ale prvni sem to proplachl niormalnim olejem , pak este jednou protoze to bylo nabrouseny po celym motoru a pak sem tam nalil ten MOS2 a po chvilce motor hezky stichl a po 3 rokach sem to auto ted videl a lita furt jako drak , tak me napodlo to nalit ted do svojeho ,pac ten magnatec semi zda ze sou s nim auta hlucny , celkove ten castrol je takova ridina jakasik a taky VWcka rady castrol papajou hodnekrat se stalo ze nalili valvoline a prestalo to , tak ja uz nevim pripada mi posledni dobou ze castrol je sracka

_________________
.

_________________
na upravy uz seru konecne mam obycejny auto!!!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 25.02.2012 01:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.01.2010

Příspěvky:

171

Bydliště:

Žďár nad Sázavou

Tak 5w40 nebo 10W40 nemá vliv na nějaké uvolňování karbonu proboha to je kravina jak vrata. Doporučuji přecíst si články olejářské mýty na stránce www.oleje.cz v sekci zajímavosti... Tohle je odkaz na první mýtus a od toh se dostanete ne zbylích 12: http://oleje.cz/index.php?left=main&page=clanky_mytus1 ... Prosím aby si to každý s uvolněným karbonem v motoru přečetl a pak pochopí že je to ptákovina a 5W nebo 10W je to jen viskozita tedy hustota za studena a to 40 je za tepla. Žádná polo nebo plná syntetika nic takvého dnes už není!!!! A momochodem nenví vám divné že se ty sací koše zasíraj obecně jen u motorů 1.8 a zvlášť T??? No ono to není olejem ani bordelem hlavy zabedněné je to čerpadlem. Probírané téma tady asi milionkrát ale nikdo si nedá říct a svádí to na čidla, karbon a podobné hovadiny... Myslíte že naftové motory ty koše nemaj zasraný po půl milionu km??? Maj a podstatně víc páč nafta je pěkný svinstvo plná mastnejch složek ale ty čerpadla jsou neporuchová zatím co u motorů 1.8 je to víc než jistota že to čerpadlo odejde. Jo a tan mechanik co vypaloval autogenem sací koš (čemuž se mi jako člověku co sváří nějakej ten pátek jak elektrickým obloukem tak autogenem nechce věřit) tak asi u toho VW pracoval jako odborný podavač nářadí ne???? Kdyby tam makal jako profík tak ti z fleku řekne že VW doporučuje u motoru 1.8 měnit čerpadlo po 160 000 km a né vypalovat sací koš proboha!!!

_________________
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

_________________
Hraju si na řidiče MKD...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 26.02.2012 22:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

Lukas44 píše:
Tak 5w40 nebo 10W40 nemá vliv na nějaké uvolňování karbonu proboha to je kravina jak vrata. Doporučuji přecíst si články olejářské mýty na stránce http://www.oleje.cz v sekci zajímavosti... Tohle je odkaz na první mýtus a od toh se dostanete ne zbylích 12: http://oleje.cz/index.php?left=main&page=clanky_mytus1 ... Prosím aby si to každý s uvolněným karbonem v motoru přečetl a pak pochopí že je to ptákovina a 5W nebo 10W je to jen viskozita tedy hustota za studena a to 40 je za tepla. Žádná polo nebo plná syntetika nic takvého dnes už není!!!! A momochodem nenví vám divné že se ty sací koše zasíraj obecně jen u motorů 1.8 a zvlášť T??? No ono to není olejem ani bordelem hlavy zabedněné je to čerpadlem. Probírané téma tady asi milionkrát ale nikdo si nedá říct a svádí to na čidla, karbon a podobné hovadiny... Myslíte že naftové motory ty koše nemaj zasraný po půl milionu km??? Maj a podstatně víc páč nafta je pěkný svinstvo plná mastnejch složek ale ty čerpadla jsou neporuchová zatím co u motorů 1.8 je to víc než jistota že to čerpadlo odejde. Jo a tan mechanik co vypaloval autogenem sací koš (čemuž se mi jako člověku co sváří nějakej ten pátek jak elektrickým obloukem tak autogenem nechce věřit) tak asi u toho VW pracoval jako odborný podavač nářadí ne???? Kdyby tam makal jako profík tak ti z fleku řekne že VW doporučuje u motoru 1.8 měnit čerpadlo po 160 000 km a né vypalovat sací koš proboha!!!

luki, říkám jen co sem viděl...mě ještě čerpadlo nepřišlo a už mě to štve...
jinak lukáš má v něčem pravdu (4 z 5ti mechaniků mi řekli, že to není olejem, ale tím, že se to čerpadlo vevnitř vymačkává nebo jak to říkali...)

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 27.02.2012 21:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2010

Příspěvky:

81

Bydliště:

Kuvajt - HK - Východní Čechy

DarkMaverick píše:
jinak lukáš má v něčem pravdu (4 z 5ti mechaniků mi řekli, že to není olejem, ale tím, že se to čerpadlo vevnitř vymačkává nebo jak to říkali...)


ne v necem, ale ve vsem, boze.. co seti na tom nezda?? ze si nekdo koupi vyhrkanej strep a pak hleda blboviny na ktery by sved svoji nemohoucnost..

_________________
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 28.02.2012 01:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

Citace:
ne v necem, ale ve vsem, boze.. co seti na tom nezda?? ze si nekdo koupi vyhrkanej strep a pak hleda blboviny na ktery by sved svoji nemohoucnost..

laskavě trochu úcty jo?!! za A) není to střep (najeto 180tis.km a motor jde jak víno) za B) nemohoucí nejsem a blbiny nehledám...

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STOP - mazání, poznatek po opravě
PříspěvekNapsal: 28.02.2012 08:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1347

a to s tim sitkem nevidim duvod proc by to nemohl vyhrat autogenem , asi ten clovek neni dement aby dal horak 3mm od mrizky ne?? a kdyz je to teda s tema olejama tak ... tak si zkus nalit do felicie treba co jezdi celou dobu na 15w 40 ... longlife a uvidis tu svoju teplotni tridu ...nebudes ho tam stihat potom dolivat a menit svicky pokud to prezije

_________________
.

_________________
na upravy uz seru konecne mam obycejny auto!!!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group