Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dotazy k 1,8T 110kW B5
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 19:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Zdravím mohl by jste mi napsat názory na tenhle motor v Passatu typu B5.5?

EDIT // Tedy nevím jistě jestli se jedná o B5.5 protože když jsem zadal VIN do dekodéru tak to tam píše model: B3 a rok výroby 1998.

EDIT 2 // Změněn předmět tématu.

_________________
Obrázek


Naposledy upravil Bazim dne 28.04.2012 07:46, celkově upraveno 2

Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 20:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

1634

Bydliště:

Divokej západ u Plzně

zkus pohledat o techle motorech je tu mraky informaci, jedni ti reknou ze je k nicemu dalsi ze je to nejlepsi motor v passatu coz si myslim taky

B3 a rok 1998 je blbost zkus jinej dekoder maximalne by to holo byt 3B coz by odpovidalo B5.5 je 3BG (3B6)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 20:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Díky za info zkusím pohledat ještě a snad se někdo další ozve. A ještě je to nějaký model AEB (netuším co to je). Dekodér jsem zkusil tenhle:
http://www.dubnetworks.net/vw-vin-decoder.htm a tam to ukazuje Model: Passat (current) [3B] ; Year 1998 [W]

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 20:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2009

Příspěvky:

717

AEB je kod motoru.Jinak motor si myslim že jeden z nejpovedenějších benzínovejch od koncernu.Chce si to jen hlídat olejový čerpadlo,časem se vyběhá,začne dávat menší tlak na vršek motoru(hlava) a v kombinaci se zaneseným sacím košem je zaděláno na problém.

_________________
G2,Passat 3BG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 20:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

1

supr motor,mam ho na b5.5 sedanu akorat uz s cipem,je to delo.Ohledne spotreby 8-9litru na 1.8 je to slusny,doporucuju


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

1634

Bydliště:

Divokej západ u Plzně

Bazim píše:
Díky za info zkusím pohledat ještě a snad se někdo další ozve. A ještě je to nějaký model AEB (netuším co to je). Dekodér jsem zkusil tenhle:
http://www.dubnetworks.net/vw-vin-decoder.htm a tam to ukazuje Model: Passat (current) [3B] ; Year 1998 [W]


tak pokud je to AEB tak se urcite nejedna o B5.5 ale o B5 ( zminovanou 3B ) tenhle motor mam taky a naprosta spokojenost podle predpisu jezdim cca 7,5 a "normalne" 8-9 max


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 20:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Díky moc všem za odpovědi. Ano podle lístečku v prostoru kufru je to AEB, takže jak říkáš B5 děkuji. Na co si dávat při koupí pozor?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.05.2010

Příspěvky:

323

Bydliště:

Roudnice nad Labem

já mam tenhle motor v Golfu IV (v sérii nenačipovaný) a nemůžu si ho vynachválit, je to rychlý auto, na první tři rychlostní stupně bezkonkurenční, spotřeba se pohybuje okolo 7,4, ale když se člověk snaží, dá se jet i pod 7(!), na dálnici v pohodě vytáhne i přes 200 kmh (ale to si pak vezme kapánek víc benzínu :)...podle mého názoru je motor spolehlivý, já mám 12 let staré auto a s motorem jsem neměl za tři roky jeho používání žádný problém...akorát jsem musel měnit termostat (teplota se nedržela na 90°C)...dozvěděl jsem se, že je to celkem obvyklé u tohodle motoru, ale nebyl problém ho vyměnit, dal bych si pozor na pravidelnou výměnu oleje (častěji než normálně, já měním cca po 10ti tis km) a taky samozřejmě na dochlazování turba po jízdě (pokud se vyse*e turbo, není to levná záležitost, takže je lepší se o něj starat)...dle mého prostě poměr výkon-spotřeba-cena auta je fakt skvělý, navíc lze jednoduše načipovat na 132kW...můj názor, pokud motor šlape, jít do něj a neváhat, strčíš s ním do kapsy kde jakou octavku ;))...hawk

_________________
VW Passat Variant B5, 1999, 1.9.TDI 96kW

_________________
FRU-FRU Fresh bar www.fru-fru.cz www.facebook.com/frufru.freshbar


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 21:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Takže je tenhle motor stejně "dobrý" jak v tvém GOlfu tak např. v Passatu? (nevím proč by neměl být, ale např. tíha auta atp..) jeslti bych tě mohl požádt o nějaký článek nebo přímo radu ze života co obnáší starání se o turbo (nechat chvilku běžet motor po zastavení vozidla?). Jo a ještě chtěl bych se zeptat kolik máš nalítáno tkm.

A ještě otázka pro všechny chtěl bych znát vaše typy které by jste mi řekli, kdybych se zeptal za kolik by jste prodali VW Passat 1.8T 110kW najeto 190tkm rok výroby 1997 a stav velmi dobrý až na pár škrábanců a docela zrezlí motor.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 21:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.05.2010

Příspěvky:

323

Bydliště:

Roudnice nad Labem

ten motor je totožný, akorát v jinym typu auta...passat je sice těžší, asi o 100kg, ale to by nemělo hrát zas takovou roli (ale osobní zkušenosti s 1.8T v Passatu nemám)...co já vím, tak je dobré to turbo nechávat třeba 2 minuty po jízdě dochladit, přesně jak jsi psal (necháš puštěný motor) a pak takové ty obecné věci, jakože autu nedáváš kotel, pokud není motor ohřátý na 90°C...to ale neprospívá žádnému autu,
já jsem auto koupil před třemi lety, když mělo najeto cca 120tis (údajně, sice mi to podle servisky nedoložili, protože s ním nejezdili do autorizovaného servisu, ale jak říkám, motor šlapal už tehdy jako hodinky, navíc bylo za dobrej peníz, tak jsem ho bral), od té doby jsem s nim najel asi 25 tis a pořád vše v pohodě, takže teď má cca 145tis

_________________
VW Passat Variant B5, 1999, 1.9.TDI 96kW

_________________
FRU-FRU Fresh bar www.fru-fru.cz www.facebook.com/frufru.freshbar


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 21:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Díky moc za odpovědi, vážím si toho, ale čím více to čtu, tím více to auto chci :-D. Za každý další informace budu moc rád např. na co dávat pozor při koupí, nejproblémovější součástka, různé rady atp..

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 21:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.05.2010

Příspěvky:

323

Bydliště:

Roudnice nad Labem

Bazim píše:
Takže je tenhle motor stejně "dobrý" jak v tvém GOlfu tak např. v Passatu? (nevím proč by neměl být, ale např. tíha auta atp..) jeslti bych tě mohl požádt o nějaký článek nebo přímo radu ze života co obnáší starání se o turbo (nechat chvilku běžet motor po zastavení vozidla?). Jo a ještě chtěl bych se zeptat kolik máš nalítáno tkm.

A ještě otázka pro všechny chtěl bych znát vaše typy které by jste mi řekli, kdybych se zeptal za kolik by jste prodali VW Passat 1.8T 110kW najeto 190tkm rok výroby 1997 a stav velmi dobrý až na pár škrábanců a docela zrezlí motor.



záleží na stavu, takhle těžký říct...ptal bych se na historii auta, jestli bylo bouraný, kde bylo koupený (dovoz/čr), jestli má servisku a pak podle celkovýho stavu (nespoléhej na obrázky)...normální cena v dobrym stavu bych řekl dneska tak 85-100tis (můj osobní názor)

EDIT - koukám na tipcars a možná jsem to s tou cenou od oka trochu přepísknul

_________________
VW Passat Variant B5, 1999, 1.9.TDI 96kW

_________________
FRU-FRU Fresh bar www.fru-fru.cz www.facebook.com/frufru.freshbar


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 02.04.2012 22:04 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

12.10.2011

Příspěvky:

159

Bydliště:

Napajedla

Mám 1.8T kod AWT, rok 2001, Pašík v kumbálu, automat, motor pěkně táhne díky turbu v podstatě od začátku do konce, celé to má najeto teď nějakých 122000km, závady - vadná váha vzduchu, vadný termostat, jinak běžná údržba, olej po 10k, rozvody, ...
Při předpisové jízdě spotřeba 8L, při svižné jízdě a nebo ve městě 10L, tento motor je se spotřebou hodně citlivý na plynový pedál. Dále teda dochlazovat turbo, ale to převážně pokud se auto fest prožene, nebo při jízdě po dálnici (lituju ty auta, kde to lidi ženou po dálnici třeba 160 a pak přijedou na benzinku a hned to zdechnou, turbo au, ...), pokud se k tomu chová řidič slušně, tak není nutno dochlazovat ani dvě minuty, teploty v turbu na volnoběh klesají celkem rychle.
Motor můžu srovnat např. s Mondeem co mám ještě doma, je to 2.0TDCi 96kW, Mondeo má sice nižší výkon, ale vyšší krouťák, ve spodních otáčkách táhne mnohem lépe než Pašík, ale taky ten motor dřív umře, Pašík táhne prostě do maxima a stále stejně, silně, je to prostě sakra švihák, ale to už srovnávám relativně moderní naftu se starším benzínem.
Z mého pohledu je 1.8T dobrá volba, jen se o něj musí člověk starat.

_________________
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 03.04.2012 11:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1593

Bydliště:

Praha

S tímhle motorem jezdim tři roky, olej měním každý rok. Už sem s nim něco najel a pašík má celkovej nájezd 205 000. Zatím bez problému, olej nežere a jsou tam jen lehké průsaky těsnění hlavy a převodovky - neberu vzhledem ke stáří auta jako závadu. Pomalu se začíná hlásit startér, ale to neni přímo závada motoru.
Spotřeba ve městě: 8,9, dálnice 7,3 předpisově. Když mu šlapeš na krk, umí si samozřejmě vzít o dost víc.
Další věc je, že tolik netáhne odspoda a je třeba ho točit. Nicméně má s ním auto lehký předek a jede to celkem slušně :)

_________________
Potřebuješ radu s počítačem nebo mobilem? Zeptej se!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 07.04.2012 18:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

cernohousmartin píše:
AEB je kod motoru.Jinak motor si myslim že jeden z nejpovedenějších benzínovejch od koncernu.Chce si to jen hlídat olejový čerpadlo,časem se vyběhá,začne dávat menší tlak na vršek motoru(hlava) a v kombinaci se zaneseným sacím košem je zaděláno na problém.

naprosto souhlasím s čerpadlem...dělal jsem ho nedávno a už mám za sebou cca.1000km po výměně čerpadla a změně oleje na 5W40 a naprostá spokojenost se spotřebou i sílou... prostě bomba i B5.5 červený TDi se mnou mělo co dělat :laugh:

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group