Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 07.04.2012 18:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Ještě bych se chtěl zeptat má tohle auto katalyzátor?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 07.04.2012 18:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Ještě bych se chtěl zeptat má tohle auto katalyzátor?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 07.04.2012 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

má...mám ten samej typ a kat. mám

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 08.04.2012 11:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Ještě byc hse chtěl zeptat když není motor ohřátý na 90 stupňů tak samozřejmě ho není dobré vytáčet. Čili v jakých otáčkách by se mělo řadit před a po zahřátí motoru? Jedná se o jízdu na co nejmenší spotřebu. A naopak jak řadit na co největší akceleraci aniž by to ničilo motor.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 08.04.2012 12:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

motor je stavěnej na vysoký otáčky....když jedu na spotřebu řadím někde mezi 2000-3000rpm a když chci závodit a nejde o spotřebu tak řadím od 3500-4500rpm...ale každej řadí jinak...co se týká startu, podle mě není to nafta, takže tak po 500m ceres... :laugh:

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 08.04.2012 23:12 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

12.10.2011

Příspěvky:

159

Bydliště:

Napajedla

muj automat za studena radi pri 2500ot. jak se to trochu ohreje tak pri 2000ot. vse lehka noha, pokud je pak zatepla tezka noha tak to radi dle polohy plynoveho pedalu, aktualni rychlosti a zateze motoru, takze vetsinou 3500ot. az 6000ot., ale to uz je pak jina liga
to DarkMaverick: nafta to sice neni, ale po 500m ceres urco ne, chudak turbo, nezahraty olej, ...

_________________
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 10.04.2012 19:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

5W40 se ohříná dost rychle...

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 10.04.2012 23:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2009

Příspěvky:

717

je vidět že opravdu rozumíš olejům :mrgreen:

_________________
G2,Passat 3BG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 11.04.2012 12:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.05.2010

Příspěvky:

110

DarkMaverick píše:
5W40 se ohříná dost rychle...


To je tedy absolutní hovadina. :fool: Takové rozumy zde raději nezveřejňuj, nebo se toho někdo chytne a bude to šířit dál. :rofl:

Jinak můj názor k otáčkám motoru: Mám vyzkoušeno, že pokud chci jet na "spotřebu" je úspornější zařadit spíše nižší rychlostní stupeň a lechtat to někdo od 2000, 2500 až 3000 ot/min (A to i v obci 50km/h na 3q. Vejdu se do 8l.). Co se týče rychlé jizdy někde od 4 až 4500 ot/min nastává to pravé peklo.

_________________
Prassat 1.8T - 110kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 11.04.2012 17:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

Citace:
To je tedy absolutní hovadina. :fool: Takové rozumy zde raději nezveřejňuj, nebo se toho někdo chytne a bude to šířit dál. :rofl:

Jinak můj názor k otáčkám motoru: Mám vyzkoušeno, že pokud chci jet na "spotřebu" je úspornější zařadit spíše nižší rychlostní stupeň a lechtat to někdo od 2000, 2500 až 3000 ot/min (A to i v obci 50km/h na 3q. Vejdu se do 8l.). Co se týče rychlé jizdy někde od 4 až 4500 ot/min nastává to pravé peklo.

tak sorry...

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 11.04.2012 20:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

To jsem se chtěl zeptat. Jsem konečně další šťastný majitel tohoto kočáru a jak už jsem říkal je to moje první auto s benzínovým motorem. Takže je lepší točit ve městě při 50km/h na trojce 2000ot/min než na čtyřce nějakých 1200ot/min? Teď mi nejde jen o spotřebu nýbrž spíše o to co je pro motor lepší. Co jsem tak poznal tak bych se já osobně přikláněl k první variantě.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 18.04.2012 17:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Ještě se chci zeptat je možné když třeba velmi pomalu couvám že si auto samo přidává plyn? Cítím jak plynový pedál sám od sebe jde k podlaze. Je to tak chytré, že si to samo přidá aby to nechcíplo?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 19.04.2012 00:51 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

12.10.2011

Příspěvky:

159

Bydliště:

Napajedla

K těm otáčkám při 50km/h ve městě, můj automat tam dává čtverku a točí to nějakých 1400ot., takže z mého pohledu je těch 1400ot. v poho a motor je pružný, 1200ot. už bude možná málo, i když, automat mi podřazuje až při poklesu pod 1100ot., takže u manuálu těch 1200ot. bude asi v klídku, nesmí se to dusit a nesmí už klepat ventily :-)

A ano, je to chytré, dokáže si to samo přidat aby se to nezadusilo, to dělala už moje benzínová astra z roku 1993 a dělá to samozřejmě taky spousta jiných aut, dnes už všechny. Pokud to pustíš třeba na jedničku a sundáš nohu z plynu, tak to pojede samo a řídící jednotka to bude udržovat na živu a pořád to pojede, stejně tak na dvojku, trojku atd. Když jsem měl manuál, tak jsem to využíval v kolonách, nemusel jsem pořád držet plyn, prostě jsem to pustil třeba na dvojku a jelo to samo.

_________________
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 19.04.2012 14:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Popravdě pro mě je tohle novinka a neškodí to něčemu když se nechá takto samovolná jízda? Např. v těch kolonách. Jinak díky moc za rady.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 19.04.2012 17:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2009

Příspěvky:

717

škodí to dvouhmotovýmu setrvačníku...radši ten plyn přidávej...

_________________
G2,Passat 3BG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group